Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bare en tester/dekant. Denne ble brukt opp i dag. Men har bestilt en full flaske. Den var så god, og sitter lenge på huden! 😀

IMG_8163.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chance Eau Tendre (EdP) fra Chanel hver dag siden lille juleaften. 🩷 Fikk til og med kompliment av tanteungen på åtte år på juleaften om at jeg lukta godt! 🥰

IMG_3239.jpeg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en dekant/tester a denne. Herregud, nydelig!!❤️❤️ den skal inn i samlinga etterhvert 🤩 perfekt for denne årstida her😀

IMG_8188.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancôme Idôle Nectar. Overraskende god, så denne blir det nok en hel flaske av 🥰 Sitter også veldig godt på, kjenner fortsatt antydning til den selv etter en dusj. Screenshot_20231230_232100_Chrome.thumb.jpg.6e4b7bff55334859ec1dd1971c1caefe.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn i det nye året med denne herligheten. Håper alle får en flott kveld uansett hva dere gjør og at 2024 blir enda bedre enn dette!!🤞🏼❤️

IMG_8198.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotehøna_21 skrev (7 timer siden):

Går inn i det nye året med denne herligheten. Håper alle får en flott kveld uansett hva dere gjør og at 2024 blir enda bedre enn dette!!🤞🏼❤️

IMG_8198.jpeg

Den hørtes god ut🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miss_Sunshine* skrev (På 28.12.2023 den 15.49):

Chance Eau Tendre (EdP) fra Chanel hver dag siden lille juleaften. 🩷 Fikk til og med kompliment av tanteungen på åtte år på juleaften om at jeg lukta godt! 🥰

IMG_3239.jpeg

Den er fantastisk god,til å spise opp😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...