Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Falt for fristelsen og kjøpte denne i dag, synes den lukta så godt i butikken. Noen som har den? 😊

E4BEBC76-3AF2-4191-A7BF-0255B1A98AC1.jpeg

Anonymkode: 15bc7...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle la inn bilde, da må vel jeg også gjøre det. 😉 Flower by Kenzo - Poppy Bouquet. 

051852FA-35E0-48BC-BB78-34FC5B782CE7.jpeg

Anonymkode: 66273...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vixella skrev (23 timer siden):

Eilish av Billie Eilish. Elsker lukten, men synes flaska er stygg som juling.

Enig, om eg hadde lukta på den og likt den så hadde ikkje eg orka å hatt den flaska ståande framme. No go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til en parfyme som lukter vanilje. Må være eau de parfum :) og kjøpe i fysisk butikk. 

Anonymkode: 25de3...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada Cherry in Japan. Selv om det er en sommerparfyme syns jeg den funker bra på vinteren også, spesielt på de litt mildere dagene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har tips til en parfyme som lukter vanilje. Må være eau de parfum :) og kjøpe i fysisk butikk. 

Synes omtrent alle populære parfymer for tida lukter vanilje, så det bør være mulig å finne det! F.eks Black Opium lukter mye vanilje synes jeg.

Anonymkode: 15bc7...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eilish by Billie Eilish har mye vanilje :) Ellers som nevnt over har mange av de populære parfymene vanilje i seg, som YSL Black Opium, Boss The Scent for her, Good Girl av Carolina Herrera. Vanilje er min favorittingrediens i parfymer og jeg har alle disse. De passer kanskje best til vinteren.

Prøvde nylig Fame av Paco Rabanne og den har også vanilje i seg. Fantastisk duft, ikke like tung som de andre og passer bedre til sommeren :) Det blir min nye sommerparfyme.

Endret av LilleVy94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...