Capazitet Skrevet 30. november 2022 #2781 Del Skrevet 30. november 2022 Vera skrev (29 minutter siden): Denne har eg og, veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 30. november 2022 #2782 Del Skrevet 30. november 2022 Capazitet skrev (1 time siden): Denne har eg og, veldig god! Ja det er en evigvarende favoritt! Faller alltid tilbake til denne når jeg har brukt andre en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2783 Del Skrevet 30. november 2022 flusa skrev (9 timer siden): Noa , Cacharel🤍 Føler meg nesten litt kjedelig som bare bruker denne og Rose De Grasse for tiden når jeg ser alle de andre parymene som blir postet her inne. Men Noa og Grasse passer så godt sammen på meg at de danner en tredje duft! Elsker begge hver for seg også! Anonymkode: e1f89...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. desember 2022 #2784 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Oscar by Oscar de la Renta, edt. Et av svært få tilfeller der jeg nesten liker den moderne reformuleringen bedre enn originalen. Jeg har alltid elsket denne parfymen, men tidligere var det litt elsk-hat, fordi basen hadde noe litt overdrevent litt kvalmesøtt blomstergreier i seg, og det er borte nå, og det som står igjen er en mye lettere floral oriental. Endret 1. januar av Marcie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1. desember 2022 #2785 Del Skrevet 1. desember 2022 Idag testes Coco Mademoiselle intense. Det overrasker meg litt at både denne og den originale CM er unisex i starten. Flere som synes det? Hadde også trodd jeg skulle få gammel-dame-vibber, men elsker denne duften🥰 og den gir meg heller ikke hodepine som jeg fryktet. Toppnoten glir fort over, og drt hjelper nok for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 1. desember 2022 #2786 Del Skrevet 1. desember 2022 Tester ut denne nye nydeligheten i dag. Utrolig deilig lukt!!!💖💖 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. desember 2022 #2787 Del Skrevet 1. desember 2022 Rotehøna_21 skrev (1 minutt siden): Tester ut denne nye nydeligheten i dag. Utrolig deilig lukt!!!💖💖 den så spennende ut!! er på evig jakt etter en interessant roseduft, gjerne en som er litt sprudlende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. desember 2022 #2788 Del Skrevet 1. desember 2022 lin skrev (1 time siden): Idag testes Coco Mademoiselle intense. Det overrasker meg litt at både denne og den originale CM er unisex i starten. Flere som synes det? Hadde også trodd jeg skulle få gammel-dame-vibber, men elsker denne duften🥰 og den gir meg heller ikke hodepine som jeg fryktet. Toppnoten glir fort over, og drt hjelper nok for min del. jeg kjenner ikke denne duften, men det om at den kjennes unisex synes jeg at jeg har hørt før, og kom på denne artikkelen som sier noe om det: Fragrance Review: Coco Mademoiselle Intense on an Intense Monsieur ~ Fragrance Reviews (fragrantica.com) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. desember 2022 #2789 Del Skrevet 1. desember 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. desember 2022 #2790 Del Skrevet 1. desember 2022 uææ, jeg falt ned i et Black Friday-hull, og blindkjøpte Tom Ford Tobacco Vanille. Kom i posten nå nettopp 😛 Liker jeg den??? litt tidlig å si. Foreløpig lukter den akkurat som den eksklusive rulletobakken min mann pleide å kjøpe til jul i spesialbutikk way back when da vi var røykere. Håper det fruktige forsvinner etterhvert? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. desember 2022 #2791 Del Skrevet 1. desember 2022 Patchouli tentation fra Bvlgari i dag også. Så god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. desember 2022 #2792 Del Skrevet 1. desember 2022 Omerta Acqua Mia Donna. Akvatisk, sitron og mynte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 2. desember 2022 #2793 Del Skrevet 2. desember 2022 Rituals - Fleurs de l'himalaya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2794 Del Skrevet 2. desember 2022 Black opium❤️ Anonymkode: 8a4cd...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. desember 2022 #2795 Del Skrevet 2. desember 2022 Viva la juicy💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 2. desember 2022 #2796 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) Le Couvent Hattai idag. Nok et Black Fridaykjøp som ramla ned i postkassen i går, sammen med Tobacco Vanille. Elsker den. Denne kommer til å bli mye brukt. Tobacco Vanille derimot, not so much - klarer ikke å komme forbi det fruktige i den. Liker ikke. Endret 1. januar av Marcie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. desember 2022 #2797 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Black opium❤️ Anonymkode: 8a4cd...865 Denne tester jeg også idag 😊 Foreløpig synes jeg den er litt vel søt for meg, men er spent på hvordan den blir utover dagen. Tok først på meg YSL Libre, men den måtte jeg dusje av. Den lukter godt og skjønner mange liker den, men den passet IKKE på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. desember 2022 #2798 Del Skrevet 2. desember 2022 Cacharel Yes I am Fabulous. Gourmand med bjørnebær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. desember 2022 #2799 Del Skrevet 3. desember 2022 I går kveld brukte jeg Patchouli Tentation 🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 3. desember 2022 #2800 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Lørdagsjobbing i dag, og da tester jeg ut noen testere jeg har. I dag har jeg denne på meg. Slettes ikke dum☺️ Endret 3. desember 2022 av Rotehøna_21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå