Malassezia Furfur Skrevet 1. november 2022 #2561 Del Skrevet 1. november 2022 Kamelia83 skrev (59 minutter siden): Hørtes fantastisk ut 🥰 men litt av en pris 🙊 Det er det som er det skumle med å bevege seg over i nisjeland — alt blir så hinsides dyrt 🤣 4-5000+ for 50ml er ikke uvanlig liksom. Takk skaperen for sampleselgerne 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2562 Del Skrevet 1. november 2022 Chanel Gabrielle. Lett og god. Anonymkode: ec5e2...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2563 Del Skrevet 1. november 2022 lew skrev (1 time siden): Denne💖Lukter kanelbolle🤣 Hvem har lyst til å gå rundt å lukte kanelbolle 😂 Anonymkode: ec5e2...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2564 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem har lyst til å gå rundt å lukte kanelbolle 😂 Anonymkode: ec5e2...3e0 alle som liker en krydret duft som er søt? jeg synes det var en god beskrivelse 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 1. november 2022 #2565 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvem har lyst til å gå rundt å lukte kanelbolle 😂 Anonymkode: ec5e2...3e0 Jeg🤣🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 1. november 2022 #2566 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvem har lyst til å gå rundt å lukte kanelbolle 😂 Anonymkode: ec5e2...3e0 Gourmanddufter er jo en helt egen kategori innen parfymer - folk ønsker å lukte som mat :D. Jeg synes vel forøvrig ikke Lune Feline lukter så veldig likt kanelboller, men den har en søtlighet og litt røykaroma som kan peke i den retningen, ja. Parfums de Marlys Oajan derimot, det er skikkelig kanelbolle på flaske Og med det sagt, så blir det en liten spritz med Oajan på armen i dette øyeblikk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2567 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Malassezia Furfur skrev (På 1.11.2022 den 16.14): Gourmanddufter er jo en helt egen kategori innen parfymer - folk ønsker å lukte som mat :D. Jeg synes vel forøvrig ikke Lune Feline lukter så veldig likt kanelboller, men den har en søtlighet og litt røykaroma som kan peke i den retningen, ja. Parfums de Marlys Oajan derimot, det er skikkelig kanelbolle på flaske Og med det sagt, så blir det en liten spritz med Oajan på armen i dette øyeblikk 😄 jeg har nå te på det ene håndleddet, og noe som kjennes som en boks Tørslevs vaniljesukker på det andre, så mat og drikke har absolutt sin plass i parfymens verden Det var da jeg oppdaget , litt overrasket, at jeg liker Diptyque Eau Duelle, at turen inn i vaniljeduftenes verden førte meg til denne, omtalt her: Endret 1. januar av Marcie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 1. november 2022 #2568 Del Skrevet 1. november 2022 Lucille skrev (4 minutter siden): jeg har nå te på det ene håndleddet, og noe som kjennes som en boks Tørslevs vaniljesukker på det andre, så mat og drikke har absolutt sin plass i parfymens verden Det var da jeg oppdaget , litt overrasket, at jeg liker Diptyque Eau Duelle, at turen inn i vaniljeduftenes verden førte meg til denne: Spennende, jeg digger vaniljedufter. Francis Kurkdjian som er nesen bak, det er jo lovende Min mest "vaniljete" er forøvrig Dulcis In Fundo fra Profumum Roma. Vanilje og sitron+mandarin. Elsker den, men bruker den stort sett bare hjemme, da den er nesten litt for mye av det gode, vaniljemessig. (Jfr. den andre tråden Vaniljeparfyme. Æsj! 🤭) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 1. november 2022 #2569 Del Skrevet 1. november 2022 Malassezia Furfur skrev (2 timer siden): Det er det som er det skumle med å bevege seg over i nisjeland — alt blir så hinsides dyrt 🤣 4-5000+ for 50ml er ikke uvanlig liksom. Takk skaperen for sampleselgerne 😅 Ja jeg tror jeg holder meg til å lukte på og teste de litt rimeligere 😂 Syns 500 er mye og jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. november 2022 #2570 Del Skrevet 1. november 2022 Dior Miss Dior Absolutely Blooming. Fruktig/bær og aromatisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2571 Del Skrevet 1. november 2022 Malassezia Furfur skrev (3 timer siden): Spennende, jeg digger vaniljedufter. Francis Kurkdjian som er nesen bak, det er jo lovende Min mest "vaniljete" er forøvrig Dulcis In Fundo fra Profumum Roma. Vanilje og sitron+mandarin. Elsker den, men bruker den stort sett bare hjemme, da den er nesten litt for mye av det gode, vaniljemessig. (Jfr. den andre tråden Vaniljeparfyme. Æsj! 🤭) jeg har hatt skikkelige fordommer mot vanilje, antagelig fordi jeg ikke klarer å like drydown'en på mye brukte dufter som Flowerbomb, Hypnose, Gaultier Classic - jeg klarer ikke å skille notene, om det er vanilje i det hele tatt, for det fremstår bare som en søt vanilje-patsjuligrøt som jeg ikke klarer. Og det assosierer jeg med vanilje. Men jeg har begynt å snuse på vaniljedufter som ikke er gourmand, og liker Eau Duelle, uten at jeg akkurat falt pladask, men denne her er lovende. Veldig lovende. Imorgen skal jeg ha en på hver hånd og sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 1. november 2022 #2572 Del Skrevet 1. november 2022 På venstre håndledd Billie Eilish- Eilish og på høyre håndledd Ariana Grande- Ari. Ari kjenner jeg ikke så mye duft fra egentlig, forsvant fort. Billie Eilish lukter mye. Syns den var god. Lukta egentlig som en litt kraftig vaniljeis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 1. november 2022 #2573 Del Skrevet 1. november 2022 Lucille skrev (7 timer siden): for en lykke på en rufsete høstdag - 20 nye decants i posten! så mye parfyme- so little time. Her er det bare å brette opp ermene (bokstavelig talt - hvor mye kan man teste per arm samtidig 😂 ? #spørforenvenn) Begynner med enda en Replicaduft - Matcha Meditation fra 2021. Veldig spent på denne - har en hang-up på tedufter, etter at jeg testet Flowerbomb for mange år siden og oppdaget en tenote jeg elsker i åpningen, men dessverre hater jeg alt med den (Flowerbomb altså) bortsett fra de første fem minuttene. Dermed leter jeg fortsatt etter en parfyme med en elegant tenote. Oppdatering fire timer senere: Hmm. Åpningen traff meg ikke noe særlig. Drydown er litt søt på en fruktig måte, ikke kvalmesøt. Drydown minner meg veldig om en annen duft, som jeg kjenner godt men ikke klarer å plassere. Eneste assosiasjonen jeg får er Poison, men den er jo rimelig langt vekke fra denne. Men det er mange år siden sist jeg luktet på den, så jeg vet ikke. Oj. Så spennende 😀 hva har du fått i posten?? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 1. november 2022 #2574 Del Skrevet 1. november 2022 Rotehøna_21 skrev (15 minutter siden): Oj. Så spennende 😀 hva har du fått i posten?? ☺️ BDK Gris Charnel Diptyque: Eau Duelle, Philosykos, Tam Dao, Eau Capitale og Do Son Fredric Malle Rose & Cuir Fredric Malle Eau de Magnolia Jo Malone Scarlet Poppy L'Artisan Tea for two Couvent Tinhare Escentrit Molecule 01 + iris Hiram Green Moon Bloom Hiram Green Hyde Indult Tihota Maison Margiela Replica Matcha Meditation Dette er parfymer jeg skal teste ordentlig. I tillegg kjøpte jeg i nostalgi noen små decants av favoritter fra ungdommen, bare for å snuse på dem en gang til, og mimre litt: Anais Anais, Rive Gauche, Paris og Fidji. Fidji ser jeg forsåvidt på som en parfyme jeg godt kunne brukt i dag. Har en liten flaske som jeg mistenker er ødelagt, så jeg skal sjekke den mot denne decanten. I tillegg til disse venter jeg spent på en liten bukett jeg kjøpte på finn.no forleden: Atelier des ors Lune feline, Jo Malone Myrrh&tonka, MM Replica Whispers in the library og YSL Babycat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 2. november 2022 #2575 Del Skrevet 2. november 2022 tester Hiram Green's Moon Bloom, omtalt her som "Moon Bloom is an all-natural, handcrafted eau de parfum that released in 2013, the debut creation of Hiram Green Perfumes. " Den åpner med noe friskt og grønt, som har følge av noe helt annet - gummi? litt dyrisk? Er ihvertfall ikke kjedelig. Et par timer senere er det litt fruktig, litt blomst, litt søtt. Blir det innkjøp av full flaske? Usikker. Må nok teste den litt flere dager. Jeg kan ikke for alt i verden huske hvorfor jeg valgte å teste denne. Må ha lest noe interessant om den et eller annet sted. Mulig det var en anbefaling inne på Luckyscent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 2. november 2022 #2576 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) ... Endret 1. januar av Marcie dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 2. november 2022 #2577 Del Skrevet 2. november 2022 Lucille skrev (11 timer siden): BDK Gris Charnel Diptyque: Eau Duelle, Philosykos, Tam Dao, Eau Capitale og Do Son Fredric Malle Rose & Cuir Fredric Malle Eau de Magnolia Jo Malone Scarlet Poppy L'Artisan Tea for two Couvent Tinhare Escentrit Molecule 01 + iris Hiram Green Moon Bloom Hiram Green Hyde Indult Tihota Maison Margiela Replica Matcha Meditation Dette er parfymer jeg skal teste ordentlig. I tillegg kjøpte jeg i nostalgi noen små decants av favoritter fra ungdommen, bare for å snuse på dem en gang til, og mimre litt: Anais Anais, Rive Gauche, Paris og Fidji. Fidji ser jeg forsåvidt på som en parfyme jeg godt kunne brukt i dag. Har en liten flaske som jeg mistenker er ødelagt, så jeg skal sjekke den mot denne decanten. I tillegg til disse venter jeg spent på en liten bukett jeg kjøpte på finn.no forleden: Atelier des ors Lune feline, Jo Malone Myrrh&tonka, MM Replica Whispers in the library og YSL Babycat Der var det mye spennende 🤩 Gris er bare nydelig!! Do son lukta jeg på i Oslo og den lukta så godt. Og Eau Capitale. Må skaffe meg en sample a den sjæl🙊 Lune feline er kjempe god. Har en sample sjøl a Myrrh&tonka og den overraska meg stort 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 2. november 2022 #2578 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Rotehøna_21 skrev (På 2.11.2022 den 11.09): Der var det mye spennende 🤩 Gris er bare nydelig!! Do son lukta jeg på i Oslo og den lukta så godt. Og Eau Capitale. Må skaffe meg en sample a den sjæl🙊 Lune feline er kjempe god. Har en sample sjøl a Myrrh&tonka og den overraska meg stort 😀 jeg har jo to håndledd + hjemmekontor idag, så nå har jeg Moon Bloom på det ene håndleddet, og BDK Gris på det andre håndleddet 😍 Endret 1. januar av Marcie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. november 2022 #2579 Del Skrevet 2. november 2022 BDK Gris høres spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2022 #2580 Del Skrevet 2. november 2022 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå