Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

flusa skrev (På 24.9.2022 den 13.38):

Hvor får du kjøpt den,forressten?

Jeg kjøpte den på Skin Tonic. Det er få parfymeri som har den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (På 24.9.2022 den 15.15):

Ble du fornøyd da? 😁

Den kom i posten i går og jeg E L S K E R den😍😍 blir å kjøpe større flaske 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 20.32):

Min 17 år gamle parfyme 😅

375x500.213.jpg

Anonymkode: f7582...068

Den brukte jeg i mange, mange år, og hadde den på meg da jeg giftet meg, men de siste årene så har jeg ikke funnet den i parfymerier… mange Miss Dior, men dessverre ikke Miss Dior Cherie😣 mulig den er utgått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (34 minutter siden):

Den brukte jeg i mange, mange år, og hadde den på meg da jeg giftet meg, men de siste årene så har jeg ikke funnet den i parfymerier… mange Miss Dior, men dessverre ikke Miss Dior Cherie😣 mulig den er utgått?

Den hadde jeg også da jeg var «ung». Hender jeg ser flasker på Finn, men da koster de gjerne en del 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucille skrev (På 12.9.2022 den 10.12):

Jeg kan forstå at du ikke liker Chanel no 5. Det er det mange som ikke gjør, og flere og flere blir det. Den nærmer seg 100 år, og er utviklet i en helt annen tradisjon og stil enn det som er mote nå, så jeg har ingen problemer med å forstå at den ikke faller i smak hos mange idag. Men poenget mitt var bare at det er en fantastisk parfyme uansett om man liker den eller ei, og det har ikke noe merkeflashing å gjøre. Den står fremdeles solid på egne ben. Men jeg har gått fra å bruke den daglig på 90-tallet, til kun å bruke den som en kveldsparfyme når det er noe spesielt, og det har jo noe med hvordan dufttrendene har beveget seg vekk fra de store parfymene som var vanlige på 80-tallet til mye lettere dufter.

Redigert: Dere som ikke liker Chanel no 5 - har dere testet den selv og fulgt med hvordan den utvikler seg gjennom fasene? Jeg spør fordi den åpner veldig kraftig, og gammeldags, og jeg skjønner at det er litt mye for moderne neser. Men den fasen varer jo bare et kvarter, og så trer mellomnotene frem. Er nysgjerrig på om den fasen og er mislikt, eller om det egentlig er åpningen den blir vurdert på?

Chanel nr 5 lukter gammalt øk av ei kjerring 😄

Anonymkode: 1c4d7...8c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg klarer heller ikke å like den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 19.59):

skulle tro, i en hyggelig tråd som denne, at det var lov å fortelle om hvilke parfymer man liker, uten å få slike karakteristikker slengt etter seg? Kunne du ikke bare sagt at du har ikke greie på klassiske parfymer, og at du har en annen smak og preferanse enn det jeg har?

Endret av Marcie
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...