Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

I dag er det litt vårstemning her jeg bor, så det ble Chanel no5 Eau Première. Det er en lettere og mer sprudlende versjon av no5 (som jeg ikke er så glad i). Den minner meg litt om bruspulver faktisk 😅

Jeg sprayer den på håndleddene, for etter noen timer forsvinner det sprudlende og den blir litt tyngre. Og varer hele dagen. Det kan bli litt mye, spesielt når noe fester seg i genseren også. 

download.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mercury_ skrev (14 minutter siden):

Har hatt så sykt lyst til å teste denne, men finner den ikke i fysisk butikk. Tør ikke kjøpe uten å ha testet den først. 

Den er utrolig god, tror jeg brukte den så og si hver dag i 2 år :) 

Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. 

Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford 

Søk på This is her parfyme så kommer det opp. 

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 minutter siden):

Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. 

Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford 

Eau des sens - den er så god! Men vær tålmodig. For de første minuttene kjennes ut som myggspray eller luftfrisker. Og så - etter en halvtime - så får du den mest fantastiske drydown, med kremete appelsinblomster. 🍊 jeg kan liksom se for meg de hvite nydelige blomstene. 

Anonymkode: 23e34...174

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Enda et tips - hvis du faller for Chanel Gabrielle! Touch of Pink fra Lacoste er veldig lik, og koster en brøkdel av prisen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Takk, det skal jeg prøve :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safari fra Ralph Lauren. En gammel favoritt som jeg alltid kommer tilbake til, men nå er det lenge siden jeg har brukt den. Egentlig en parfyme som er litt utypisk meg, jeg er sjelden glad i parfymer med mye grønne noter, men denne synes jeg er nydelig.

Buy Safari By Ralph Lauren for Women EDP 75mL | Arablly.com

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (1 time siden):

Safari fra Ralph Lauren. En gammel favoritt som jeg alltid kommer tilbake til, men nå er det lenge siden jeg har brukt den. Egentlig en parfyme som er litt utypisk meg, jeg er sjelden glad i parfymer med mye grønne noter, men denne synes jeg er nydelig.

Buy Safari By Ralph Lauren for Women EDP 75mL | Arablly.com

Nå ble jeg nysgjerrig på den, må inn og lese 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens parfyme for meg ble Tom Ford Fucking fabulous 🖤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå ble det My way fra giorgi armani igjen, fått helt dilla på den. Lukter såå godt,og den passer meg♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do son hair mist og Eau des sens (begge fra Diptyque). Veldig god kombo 💛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vetyverio fra Diptyque i dag! 😊 Den blir jeg nok aldri lei. Hvis jeg måtte velge å beholde bare én duft, hadde jeg tatt den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte, men i dag følte jeg for å bruke denne:

image.png.d12828f816ca85fdd759b9f38f9046da.png

Anonymkode: 91033...013

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...