mercury_ Skrevet 29. januar 2022 #541 Del Skrevet 29. januar 2022 I dag er det litt vårstemning her jeg bor, så det ble Chanel no5 Eau Première. Det er en lettere og mer sprudlende versjon av no5 (som jeg ikke er så glad i). Den minner meg litt om bruspulver faktisk 😅 Jeg sprayer den på håndleddene, for etter noen timer forsvinner det sprudlende og den blir litt tyngre. Og varer hele dagen. Det kan bli litt mye, spesielt når noe fester seg i genseren også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2022 #542 Del Skrevet 29. januar 2022 Hugo Boss Deep Red Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #543 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) mercury_ skrev (14 minutter siden): Har hatt så sykt lyst til å teste denne, men finner den ikke i fysisk butikk. Tør ikke kjøpe uten å ha testet den først. Den er utrolig god, tror jeg brukte den så og si hver dag i 2 år Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford Søk på This is her parfyme så kommer det opp. Endret 29. januar 2022 av skruf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albert LeMaitre Skrevet 29. januar 2022 #544 Del Skrevet 29. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #545 Del Skrevet 29. januar 2022 skruf skrev (5 minutter siden): Den er utrolig god, tror jeg brukte den så og si hver dag i 2 år Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford Søk på This is her parfyme så kommer det opp. Eau des sens - den er så god! Men vær tålmodig. For de første minuttene kjennes ut som myggspray eller luftfrisker. Og så - etter en halvtime - så får du den mest fantastiske drydown, med kremete appelsinblomster. 🍊 jeg kan liksom se for meg de hvite nydelige blomstene. Anonymkode: 23e34...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #546 Del Skrevet 29. januar 2022 skruf skrev (7 minutter siden): Den er utrolig god, tror jeg brukte den så og si hver dag i 2 år Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford Søk på This is her parfyme så kommer det opp. Enda et tips - hvis du faller for Chanel Gabrielle! Touch of Pink fra Lacoste er veldig lik, og koster en brøkdel av prisen 😅 Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 29. januar 2022 #547 Del Skrevet 29. januar 2022 skruf skrev (1 time siden): Den er utrolig god, tror jeg brukte den så og si hver dag i 2 år Sjekk på Finn, mange selger små prøveflasker/samples/dekadenter med forskjellige parfymer der. Jeg fikk selv det tipset og har nå bestilt meg 3 forskjellige parfymeprøver fra Finn etter å ha blitt nysgjerrig på noen parfymer i denne tråden her. Har bestilt Chanel gaberiella, Eue des sens fra diptyque og Lost cherry fra Tom Ford Søk på This is her parfyme så kommer det opp. Takk, det skal jeg prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. januar 2022 #548 Del Skrevet 29. januar 2022 Viva la juicy♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaroos Skrevet 29. januar 2022 #549 Del Skrevet 29. januar 2022 Chanel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 29. januar 2022 #550 Del Skrevet 29. januar 2022 Safari fra Ralph Lauren. En gammel favoritt som jeg alltid kommer tilbake til, men nå er det lenge siden jeg har brukt den. Egentlig en parfyme som er litt utypisk meg, jeg er sjelden glad i parfymer med mye grønne noter, men denne synes jeg er nydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #551 Del Skrevet 29. januar 2022 Skogkatten skrev (1 time siden): Safari fra Ralph Lauren. En gammel favoritt som jeg alltid kommer tilbake til, men nå er det lenge siden jeg har brukt den. Egentlig en parfyme som er litt utypisk meg, jeg er sjelden glad i parfymer med mye grønne noter, men denne synes jeg er nydelig. Nå ble jeg nysgjerrig på den, må inn og lese 😁 Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #552 Del Skrevet 29. januar 2022 Kveldens parfyme for meg ble Tom Ford Fucking fabulous 🖤 Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 29. januar 2022 #553 Del Skrevet 29. januar 2022 I dag blir det Tom Ford - Black Orchid🖤 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. januar 2022 #554 Del Skrevet 29. januar 2022 Og nå ble det My way fra giorgi armani igjen, fått helt dilla på den. Lukter såå godt,og den passer meg♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #555 Del Skrevet 30. januar 2022 Do son hair mist og Eau des sens (begge fra Diptyque). Veldig god kombo 💛 Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #556 Del Skrevet 30. januar 2022 Anonymkode: 4581c...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #557 Del Skrevet 30. januar 2022 Og i kveld: Dior Addict 😊💛 Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #558 Del Skrevet 31. januar 2022 Vetyverio fra Diptyque i dag! 😊 Den blir jeg nok aldri lei. Hvis jeg måtte velge å beholde bare én duft, hadde jeg tatt den. Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. januar 2022 #559 Del Skrevet 31. januar 2022 Jeg har også på Vetyverio! Edt, like sterk som en vanlig edp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #560 Del Skrevet 31. januar 2022 Det er ikke ofte, men i dag følte jeg for å bruke denne: Anonymkode: 91033...013 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå