AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #481 Del Skrevet 22. januar 2022 Denne har vært en favoritt i vinter. Den er så myk og varm. Kommer til å parkere den til sommeren, da bruker jeg lettere, grønne parfymer. Men den er nydelig i kulden Anonymkode: 4d54b...db3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillir Skrevet 22. januar 2022 #482 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oriflame er pyramidespill. Ikke faen om jeg støtter noe sånt. Og at de beste parfymørene velger oriflame fremfor Jean Paul Gaultier og Chanel, det tror du ikke på selv en gang. Anonymkode: c06ff...aa0 Du kan jo bare Google og at Oriflame er et pyramidespill er jo bare tull. Du tjener penger på de du selv rekrutter,men ikke så mye lenger ned i systemet. Uansett hvordan du ser på det så er det Europas mestselgende kosmetikkfirma innen direktesalg og medlem.av direkte salgsforbundet. Tror du feks Chanel har egne parfymører? Tror du må lese deg litt opp for jeg tror ikke du vet helt hva du skriver, men det får bli opp til deg. Jeg elsker i allefall parfymene jeg har kjøpt og styrer unna taxfreebutikkene når jeg er ute og reiser og jeg reiser faktisk en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #483 Del Skrevet 22. januar 2022 Lillir skrev (1 time siden): Du kan jo bare Google og at Oriflame er et pyramidespill er jo bare tull. Du tjener penger på de du selv rekrutter,men ikke så mye lenger ned i systemet. Uansett hvordan du ser på det så er det Europas mestselgende kosmetikkfirma innen direktesalg og medlem.av direkte salgsforbundet. Tror du feks Chanel har egne parfymører? Tror du må lese deg litt opp for jeg tror ikke du vet helt hva du skriver, men det får bli opp til deg. Jeg elsker i allefall parfymene jeg har kjøpt og styrer unna taxfreebutikkene når jeg er ute og reiser og jeg reiser faktisk en god del. Chanel var bare et eksempel. Uansett hvordan du pakker det inn er oriflame i likhet med Mary Kay pyramidespill. Og de beste parfymørene gidder da ikke å lage parfyme eksklusivt for jalla-oriflame. Helt greit å elske parfymene, de lukter sikkert godt, men jeg hadde aldri handlet fra et sånt selskap, ikke en gang om noen rettet en pistol mot hodet mitt Anonymkode: c06ff...aa0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #484 Del Skrevet 22. januar 2022 Anonymkode: c0307...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 22. januar 2022 #485 Del Skrevet 22. januar 2022 Lillir skrev (5 timer siden): Nei, det er ikke kopier. Oriflame bruker de beste parfymørene som finnes og de lager parfyme kun for Oriflame! Herregud.. håper ikke du selger det her for da må du jobbe med salgsevnen din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. januar 2022 #486 Del Skrevet 22. januar 2022 Patchouli tentation fra Bvlgari i dag. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. januar 2022 #487 Del Skrevet 22. januar 2022 Armani My way, idag også🥰 Har begynt å like denne veldig godt, syns den passer til meg☺ Bruker dusjsåpen, påfører body lotionen på pulspunktene på halsen,håndleddene,bak knærne og i nakken før jeg påfører pafyme på de samme plassene☺ Den lukter godt helt til dagen etter også🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 22. januar 2022 #488 Del Skrevet 22. januar 2022 Jean Paul Gaultier "Classique" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. januar 2022 #489 Del Skrevet 22. januar 2022 Lancôme Tresor La Nuit Nude Beste parfymen jeg har brukt på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #490 Del Skrevet 22. januar 2022 Eau des sens fra Diptyque igjen. Igjen!!!! Kan snart selge alle de andre jeg har hvis det fortsetter sånn. Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 22. januar 2022 #491 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eau des sens fra Diptyque igjen. Igjen!!!! Kan snart selge alle de andre jeg har hvis det fortsetter sånn. Anonymkode: 23e34...174 Det same har eg tenkt om denne, lol 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 22. januar 2022 #492 Del Skrevet 22. januar 2022 Liker ikke flaska, men liker duften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #493 Del Skrevet 22. januar 2022 Clean - Skin. Omg, jeg er kresen på parfymer men her ble jeg hekta! Anonymkode: f4f9e...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 22. januar 2022 #494 Del Skrevet 22. januar 2022 Har brukt Valentino, Donna born in Roma 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #495 Del Skrevet 23. januar 2022 Raptuza skrev (9 timer siden): Det same har eg tenkt om denne, lol 😍 Nyter det mens jeg kan - jeg kommer sikkert tidsnok tilbake til «jeg må ha ny»-tilstanden 😂 Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 23. januar 2022 #496 Del Skrevet 23. januar 2022 Britney Spears "Sunset Fantasy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 23. januar 2022 #497 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Endret 23. januar 2022 av havrekaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #498 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg er tilbake på Good girl i dag. Bruker den sjelden ute blant folk, for føler at halve befolkningen bruker den. Men i kveld skal jeg være hjemme. Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #499 Del Skrevet 23. januar 2022 Tom Ford, Lost cherry. Anonymkode: 6ef92...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. januar 2022 #500 Del Skrevet 23. januar 2022 Patchouli tentation i dag også. Den er undervurdert! Veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå