Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Denne har vært en favoritt i vinter. Den er så myk og varm. Kommer til å parkere den til sommeren, da bruker jeg lettere, grønne parfymer. Men den er nydelig i kulden

image.thumb.png.8277c8fa8af09ab17e9de34880353be4.png

Anonymkode: 4d54b...db3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oriflame er pyramidespill. Ikke faen om jeg støtter noe sånt. Og at de beste parfymørene velger oriflame fremfor Jean Paul Gaultier og Chanel, det tror du ikke på selv en gang. 

Anonymkode: c06ff...aa0

Du kan jo bare Google og at Oriflame er et pyramidespill er jo bare tull. Du tjener penger på de du selv rekrutter,men ikke så mye lenger ned i systemet. Uansett hvordan du ser på det så er det Europas mestselgende kosmetikkfirma innen direktesalg og medlem.av direkte salgsforbundet. Tror  du feks Chanel har egne parfymører? Tror du må lese deg litt opp for jeg tror ikke du vet helt hva du skriver, men det får bli opp til deg. Jeg elsker i allefall parfymene jeg har kjøpt og styrer unna taxfreebutikkene når jeg er ute og reiser og jeg reiser faktisk en god del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillir skrev (1 time siden):

Du kan jo bare Google og at Oriflame er et pyramidespill er jo bare tull. Du tjener penger på de du selv rekrutter,men ikke så mye lenger ned i systemet. Uansett hvordan du ser på det så er det Europas mestselgende kosmetikkfirma innen direktesalg og medlem.av direkte salgsforbundet. Tror  du feks Chanel har egne parfymører? Tror du må lese deg litt opp for jeg tror ikke du vet helt hva du skriver, men det får bli opp til deg. Jeg elsker i allefall parfymene jeg har kjøpt og styrer unna taxfreebutikkene når jeg er ute og reiser og jeg reiser faktisk en god del. 

Chanel var bare et eksempel. Uansett hvordan du pakker det inn er oriflame i likhet med Mary Kay pyramidespill. Og de beste parfymørene gidder da ikke å lage parfyme eksklusivt for jalla-oriflame. Helt greit å elske parfymene, de lukter sikkert godt, men jeg hadde aldri handlet fra et sånt selskap, ikke en gang om noen rettet en pistol mot hodet mitt 

Anonymkode: c06ff...aa0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillir skrev (5 timer siden):

Nei, det er ikke kopier. Oriflame bruker de beste parfymørene som finnes og de lager parfyme kun for Oriflame!

Herregud.. håper ikke du selger det her for da må du jobbe med salgsevnen din 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armani My way, idag også🥰

Har begynt å like denne veldig godt, syns den passer til meg☺

Bruker dusjsåpen, påfører body lotionen på pulspunktene på halsen,håndleddene,bak knærne og i nakken før jeg påfører pafyme på de samme plassene☺

Den lukter godt helt til dagen etter også🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eau des sens fra Diptyque igjen. Igjen!!!! Kan snart selge alle de andre jeg har hvis det fortsetter sånn. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eau des sens fra Diptyque igjen. Igjen!!!! Kan snart selge alle de andre jeg har hvis det fortsetter sånn. 

Det same har eg tenkt om denne, lol 😍

1238031-lancome-idole-lintense-eau-de-parfum-spray-25ml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clean - Skin. 

Omg, jeg er kresen på parfymer men her ble jeg hekta! 

Anonymkode: f4f9e...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raptuza skrev (9 timer siden):

Det same har eg tenkt om denne, lol 😍

1238031-lancome-idole-lintense-eau-de-parfum-spray-25ml.jpg

Nyter det mens jeg kan - jeg kommer sikkert tidsnok tilbake til «jeg må ha ny»-tilstanden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tilbake på Good girl i dag. Bruker den sjelden ute blant folk, for føler at halve befolkningen bruker den. Men i kveld skal jeg være hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...