Gjest Gro-Lisa Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 De ber oss moderere oss, men skal bevilge seg svære tillegg i år. Blir det vedtatt oppfordrer jeg alle å sende mail til politikerene med din protest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette her gjelder politikernes lønnsoppgjør for 2002 - hvor mange har fått et godt lønnshopp. Hvorfor skulle ikke politikere får del i det? Så får vi se hva som skjer i lønnsoppgjøret i 2003. De forhandlingene har ikke startet ennå - og det er her moderasjonslinja er tenkt inn igjen. Og jeg misunner ikke politikere de pengene der får. Hvem vil vel være politiker i dag? Det er ikke annet enn kjeft å få. Enten bruker de for lite penger - eller så bruker de for mye penger. Enten hører de for mye på folk eller så hører de for lite på folk. Enten vedtar de saker og ting som folk ikke forstår vitsen med, eller så vedtar de ikke nok saker og ting. På lokalplanet - i kommunene begynner det å bli vanskelig å få folk til å stille til valg - og det forstår jeg, for kommunepolitikere sitter konstant i klemma. Er vi misfornøyd med jobben politikerne gjør, får vi heller sørge for at det blir noen fler å velge i - ved å stille selv isteen for å sitte i sofakroken og kritisere. Jeg er temmelig uenig i mye i politikken, men jeg misunner dem hverken jobben de skal gjøre, lønnsøkninger eller frynsegoder. De som vil ha det sånn sjøl . kan vel bare stille opp til valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hørte på radioen idag at Bondevik får 48 000 ekstra i lønnsøkning - sånn cirka 5% av årslønn. Hvorfor skulle han ikke få det når jeg også fikk det? (5% altså - selv om det hadde vært flott med 48 000) Bare lurer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå