jaeols Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg har kjøpt meg ny laptop og har koblet den til en ekstern pc skjerm. Så har jeg hørt at du kan ha forskjellig innhold på de to skjermene. Altså se på Youtube på de ene og være i nettbanken på den andre. Men hvordan gjør jeg det? Det er det store spørsmålet. Vet fra andre at det er mulig, men jeg er fersk og kan ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Det er bare å dra nettleseren eller hva som helst over til den andre skjermen. Anonymkode: e6471...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Er det så enkelt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2021 jaeols skrev (Akkurat nå): Er det så enkelt?? Som jeg trodde så gikk ikke det. Det blir samme innhold på begge skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 jaeols skrev (Akkurat nå): Som jeg trodde så gikk ikke det. Det blir samme innhold på begge skjermer. Trykk windows + p Velg utvid/extend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 Dette er for komplisert. Kjøp en ekstra pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 Først må du gjøre dette valget (med gult), så kan du dra vinduer over til den andre skjermen Anonymkode: 12e68...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 12. juni 2021 #8 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Først må du gjøre dette valget (med gult), så kan du dra vinduer over til den andre skjermen Anonymkode: 12e68...88b Eventuelt trykke windows + p som er litt raskere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juni 2021 Takker så mye. Da ble det i orden 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 15. juni 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 15. juni 2021 Da er det et nytt problem, det er ikke mulig å flytte musepekeren fra den ene skjermen til den andre. Den står nå på den ekstraskjermen. Jeg prøver å flytte pekeren til laptopen men det er utrolig knotete. Skal det være slik? Hva må jeg gjøre for å få orden på dette? Var ikke måte på hvor mye problemer det ble med ny pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå