Gå til innhold

Farge på tursekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tursekker (og turutstyr generelt) foretrekker jeg farger på siden jeg er litt distre og liker at de er lette å se i marka :fnise: Syntes det var litt slitsomt at mitt forrige telt var grønt. Nå har jeg rødt. Hengekøya er grønn - men tarpen er heldigvis knall rød ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farge er ikke så viktig når jeg skal velge tursekk. Det viktigste er at den er god å bruke. Mange sekker i dag kommer med regntrekk i enten gul eller oransje, man kan også kjøpe de løst, så hvis jeg føler eller trenger å synes mer i terrenget så har jeg mulighet til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 21.53):

Jeg fikk en sjokkrosa i gave fra foreldrene mine. Mannen min er lite interessert i å bære den. 😂

Anonymkode: b6d07...a9f

Litt morsomt at enkelte menn føler sin manndom truet, dersom de bærer fargen rosa! Når det egentlig er motsatt😄For en er ikke skikkelig mann før en kan bære rosafargen med rak rygg og stolthet😄Tenker at maskulinitet ikke defineres etter hvilken farge man bærer, men heller etter selvtillit, selvbilde, og den tryggheten man har i seg selv. Ang sekk og farge, dere som har militær/olivengrønn, gir det lett flekker på den? Står mellom grønn og sort. Vil helst ha grønn, men ønsker en sekk som ser mest delikat ut over tid.😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt en farge som synes fodt i naturen.Feks  Knallrød, orange, neongrønn.

Jeg liker også å bruke sterke farger på klærne. Rett og slett fordi jeg er lettere å oppdage om noe skulle skje meg og jeg trenger hjelp fra røde kors eller luftambulanse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker i utgangspunktet ikke svarte eller grå klær eller tilbehør, syns det er kjedelig. Pluss at jeg syns det er praktisk med ting som syns. Jeg ville mao kjøpt en farge. Har rød tursekk og syns det er fint, men kunne hatt alle mulige farger. Kanskje bortsett fra rosa, jeg bruker det på vanlige klær, men er ikke så glad i det til turklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største sekken på 85l er mørk blå, rett og slett fordi den var på tilbud i min størrelse da jeg skulle kjøpe ny sekk. Mindre sekker til helgetur/dagsturer har jeg i rød og knall turkis, litt fordi jeg liker farger, og litt for å være mest mulig synlig i jaktsesongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...