AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #21 Skrevet 12. juni 2021 Hvemsomhelst skrev (22 minutter siden): He he, mine ører er små, og de står ikke ut, men det er ikke god plass til ting. Engangsmunnbind med tynne strikker går greit, men må passe godt på når jeg tar det av, så ikke høreapparat faller av. Mange som har vært uheldige og mistet disse i det siste, og de er jo kjempedyre. Har forsikring på dem, men det vil aldri dekke alt. Har hørt at ører vokser hele livet, så da er vel det positivt ❤️ Men jeg visste faktisk ikke at små ører kan være et problem for mange med høreapparat. Skjønner at det er trasig hvis de faller ut og de blir mistet/ødelagt. Anonymkode: 63ca8...f2b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #22 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😆 Dømmer er kanskje ikke riktige ordet da. Mer observerer. Akkurat som man observerer at noen er blond eller brunette liksom. Det går ikke i dømming og vurdering, men at det er et trekk jeg merker meg først, før ørene, nesen eller øynene f.eks. 😉 Men akkurat veldig veldig unaturlig hvite tenner, det synes jeg er litt forstyrrende. Nettopp fordi det lyser opp og ikke ser ekte ut, og dermed stjeler fokuset veldig. Anonymkode: 68d13...788 Skjønner det 😊 Artig å kunne mobbe en tannlege litt når jeg er på trygg avstand 😄 (er forresten enig med deg) Anonymkode: 841a4...7c9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #23 Skrevet 12. juni 2021 Jeg er også veldig bevist på andre sine ører, da jeg ikke er fornøyd med mine egne Anonymkode: 11703...65b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå