Gå til innhold

Legger du merke til andre sine ører?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske lagt merke til andre sine ører. Vet at mange legger merke til andres neser, men det gjør ikke jeg, selv om de skulle ha såkalt potetnese. Men ører, det finnes så mange forskjellige typer ører 😄 Smale ører, litt rundere typer ører, utstående ører, noen har tynne ører noen plasser, mens andre har litt tykkere ører noen plasser. Synes svært sjeldent at ører er stygge, bare så det er sagt. Det bare blir et blikkfang for meg og raskt noe jeg legger merke til.

Er jeg den eneste som har denne spesielle interessen? 😄

Anonymkode: 63ca8...f2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg legger veldig merke til andres ører. Jeg har komplekser for mine egne da. 

Anonymkode: f36dc...585

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg legger veldig merke til andres ører. Jeg har komplekser for mine egne da. 

Anonymkode: f36dc...585

Hva er det du ikke liker med ørene dine da?

AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri 😄 

Anonymkode: 841a4...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger merke til andre sine neser hvis de har spesielle neser som er «uvanlig». Jeg legger også fort merke til andre sine ører, synes mannen min har veldig fine ører, selv om han har komplekser for at de har forskjellig størrelse. 

Anonymkode: ff607...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Litt, men det er fordi jeg har et skadd øre selv. 

Anonymkode: 1f732...7c5

Skrevet

Øret er den merkeligste kroppsdelen etter min mening. Herregud, så rart det ser ut. 👂 

• Liker 1
Skrevet

Eneste der er at jeg er glad for at barna våre arvet min eksmanns ører; passe størrelse og de ligger ryddig inntil hodet, mens mine er litt for store og noe utstående 🤪 Utover det så kan jeg egge merke til ørene hvis noen jeg kjenner som har mye hår plutselig klipper seg helt kort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Da må de være laaaamgt utenfor normalen i så fall.

Jeg er tannlegestudent da, så jeg legger fryktelig godt merke til folk sine tenner. 😅 Er nesten slitsomt å se på film og insta og sånt med alle de fake tennene, om det er overbleka, fasetter eller retusjert. Det tar altfor mye fokus, altfor lett. 🙈

Anonymkode: 68d13...788

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (16 minutter siden):

Øret er den merkeligste kroppsdelen etter min mening. Herregud, så rart det ser ut. 👂 

Det ser enda rarere ut uten ører 😅

Anonymkode: 1f732...7c5

• Liker 2
Skrevet

Nei, det legger jeg ikke merke til.

AnonymBruker
Skrevet

Legger veldig godt merke til ører. Spesielt svæære lange ører på jenter/damer. 

Anonymkode: 6caf2...1c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Da må de være laaaamgt utenfor normalen i så fall.

Jeg er tannlegestudent da, så jeg legger fryktelig godt merke til folk sine tenner. 😅 Er nesten slitsomt å se på film og insta og sånt med alle de fake tennene, om det er overbleka, fasetter eller retusjert. Det tar altfor mye fokus, altfor lett. 🙈

Jeg visste det! Tannleger dømmer alltid tennene folk de treffer/ser! 😜 Jeg er ikke paranoid likevel 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger merke til ører, og mannlige tær. Disse klarer jeg ikke å la vær å glo på, blir satt helt ut av hvor mye rart det er av tær

Anonymkode: 74afa...e95

AnonymBruker
Skrevet

De skal være veldig annerledes for at jeg skal legge merke til det. Slik er det også for tenner, nese, hake og kroppsfasong. 

Anonymkode: abeed...545

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg visste det! Tannleger dømmer alltid tennene folk de treffer/ser! 😜 Jeg er ikke paranoid likevel 😄 

😆 Dømmer er kanskje ikke riktige ordet da. Mer observerer. Akkurat som man observerer at noen er blond eller brunette liksom. Det går ikke i dømming og vurdering, men at det er et trekk jeg merker meg først, før ørene, nesen eller øynene f.eks. 😉 

Men akkurat veldig veldig unaturlig hvite tenner, det synes jeg er litt forstyrrende. Nettopp fordi det lyser opp og ikke ser ekte ut, og dermed stjeler fokuset veldig.

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Vær glad for store ører.  Tenk om dere trenger plass til brillestenger og høreapparater noen gang.

AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (42 minutter siden):

Vær glad for store ører.  Tenk om dere trenger plass til brillestenger og høreapparater noen gang.

De som har såå små ører er vel veldig få.

Men det slo meg her om dagen: Hvis man har veldig utstående ører, om det da blir vanskelig å få strikken bak ørene til å sitte.

Skrevet

Nei, ører legger jeg vel bare merke til om de ikke er der i det hele tatt :fnise: . Har ikke møtt noen som manglet enda. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De som har såå små ører er vel veldig få.

Men det slo meg her om dagen: Hvis man har veldig utstående ører, om det da blir vanskelig å få strikken bak ørene til å sitte.

He he, mine ører er små, og de står ikke ut, men det er ikke god plass til ting.  Engangsmunnbind med tynne strikker går greit, men må passe godt på når jeg tar det av, så ikke høreapparat faller av.  Mange som har vært uheldige og mistet disse i det siste, og de er jo kjempedyre. Har forsikring på dem, men det vil aldri dekke alt.

Endret av Hvemsomhelst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...