Gå til innhold

Synlige brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bummelong skrev (17 timer siden):

To grunner. Kulde eller erotiske grunner. Men er jo ikke noe ille det vel ^^

Tre grunner. Store nippler. Enkelte damer har bullet nipples som ikke lar seg skjule så lett. Kunne nesten gått med boblejakke uten at det hjalp.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
K.A. skrev (3 minutter siden):

Tre grunner. Store nippler. Enkelte damer har bullet nipples som ikke lar seg skjule så lett. Kunne nesten gått med boblejakke uten at det hjalp.

Er noen som lakterer mye også. Men jeg er takknemelig for de ^^

Skrevet

Mine henger så fælt at det ikke er noe problem 😂 neida, men joda. 

Det kommer jo veldig ann på. Har man klær det tilfeldigvis synes så er det jo en ting, men de som virkelig går inn for å vise brystvorta for enhver pris blir jo litt sånn desperat oppmerksomhetsyk og tacky. Men personer som er sånn er det ofte så veldig mye med uansett 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 1.50):

Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer?

Og damer: hva tenker dere om dere ser det?

Anonymkode: 9e1e1...f36

Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer?

Jeg går selv ofte uten bh spessielt nå i sommervarmen,  synes selv det føles deilig og synes det er vakkert om jeg ser andre kvinner gjøre det samme 🙂 

Anonymkode: daf02...bd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lange brystvorter etter å ha ammet 3 barn og må gå med nipple covers i tillegg til bh for at de ikke skal vise. Skammer meg og er livredd for noen skal se det. 

Anonymkode: 8d28c...2ca

• Liker 1
Gjest Tranma
Skrevet

Før hadde jeg helt hetta for å gjemme dem i bikinier osv, men nå bryr jeg meg ikke om det. Helt naturlig med synlige nipler og spesielt hvis det er kaldt. Null stress, tenker ikke over om andre har synlige eller ikke, det er helt naturlig begge deler 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har lange brystvorter etter å ha ammet 3 barn og må gå med nipple covers i tillegg til bh for at de ikke skal vise. Skammer meg og er livredd for noen skal se det. 

Regner med din mann elsker de  ❤❤det hadde jeg gjort.

Anonymkode: a3505...115

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei dette greiene her! At vi ikke kan gå uten bh, for noe tull. 

Bh er sykt ubehagelig og unødvendig. Jeg er voksen men har små, faste bryster. Nå på sommertid blir jeg drit forbanna at noen mener jeg skal ha bh under en singlet for eksempel for å gå ut. Hvorfor skal vi påtvinge oss dette plagget, det er jo helt sykt. Det fins absolutt ingen fordeler med det! Ahhh, støtte sier du? Ryggen din? Kroppen skal klare å bære brystene selv. Jo mer du henger de opp, jo mer forteller du kroppen at den ikke trenger bære de. Så det er kun i anstendighetens navn vi skal ha på dette. Nei takk!!! 

Anonymkode: 6ccf6...0b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke for vane å kikke på andres brystvorter. Hverken kvinner eller menn. Klart det hender at jeg får med meg noe, men da skyver jeg det bare bort, og tenker ikke mer på det. Fortsetter med mitt, og ser gjerne en annen vei.

Anonymkode: 9fa29...130

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystvorter reagerer på kroppstemperatur og hormoner. Betyr ikke at kvinnen er kåt! Jeg bruker ikke bh, og gir blanke i hva andre måtte mene om det. 

Anonymkode: e444b...c73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke skamme deg, er helt normalt. Jeg som mann i 30 åra nyter synet av store nipler.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som går uten bh ser jeg på som store oppmerksomhetshorer, men de om det

Anonymkode: f7d45...93b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinner som går uten bh ser jeg på som store oppmerksomhetshorer, men de om det

Anonymkode: f7d45...93b

Meget lite voksent skrevet !!

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Brystvorter reagerer på kroppstemperatur og hormoner. Betyr ikke at kvinnen er kåt! Jeg bruker ikke bh, og gir blanke i hva andre måtte mene om det. 

Anonymkode: e444b...c73

Det liker jeg!

Men du har to forskjellige kåtheter. Høfflige delen, og den ufine delen.

Så det er jo ikke noe ille om man velger å gå slikt. Er jo det som er greia med klær eller væremåte er å gå som føles best for deg. Innenfor livskvalitet osv. Så hvis det får deg til å føle bedre i hverdagen så bare gjør det.

Eller jeg har en livsfilosofi. Å irritere folk er naturlig (ikke at jeg sier at man skal prøve å gjøre det men) Du kan prøve å være så lite som mulig og det hjelper aldri, bedre å bare leve sin væremåte og la det gå, enten blir du irritert eller andre irritert. Så jeg tenker slikt bare. Det å tolerere selv om det irriteres... gjør livet mye enklere. "kun enkle ting som jeg ikke tåler... folk som spiser mat foran webkamera. NEI OG NEI" men som oftest når det kommer til hverdagen så bare aksepterer jeg alt :)

Endret av Bummelong
Gjest Mysticgirl
Skrevet
K.A. skrev (11 timer siden):

Det er vel bare et spørsmål om tid før det blir mote også 😎

Ja 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med din mann elsker de  ❤❤det hadde jeg gjort.

Anonymkode: a3505...115

Mannen min likte brystvortene mine både før og nå. Men det er ubehagelig at andre glor 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke skamme deg, er helt normalt. Jeg som mann i 30 åra nyter synet av store nipler.

Jeg synes det er ekkelt at fremmede menn «nyter synet» av mine brystvorter. Blir uvel når jeg merker at andre glor og er redd for at folk tror jeg går rundt og viser meg fram med vilje. 

Hvorfor kan man ikke få gå i fred iten å bli seksualisert?? Synes det er urettferdig at kvinner må ha ubehag/smerter for å teipe brystvortene så de ikke skal synes. 

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å gå uten bh.  Har tatt silikon da, gikk fra en ussel AA cup til en fyldig og fast C cup. Føler meg så fin uten bh 

Anonymkode: 7d351...5c8

Skrevet

Hvis hun er tiltrekkende, ja. Ellers er det ikke noe særlig.

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi har små yppige bryster, selv etter flere barn. Synes hun er råfin når hun går uten bh. 
jeg har skikkelig hengepupper og det ser IKKE fint ut uten bh😂

Anonymkode: f5483...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...