Gjest Peanut Skrevet 12. juni 2021 #21 Skrevet 12. juni 2021 Jeg er glad jeg har flate brystvorter når jeg leser sånt <_< Går uten bh fordi JEG liker følelsen og føler det er bedre for MEG. (Vil ha meg frabedt å bli kalt «grisejente» fordi jeg går uten, det er ikke av den grunn jeg går uten )
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #22 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg syntes det er drit deilig. Fordi jeg innbiller meg at damer som viser frem kroppsdeler som, allment sett, blir sett på som private, er skikkelig dirty grise-jenter så jeg drømmer om å knulle dem hardt 😛 Anonymkode: be471...18e Tragisk Jeg går ut bh fordi jeg liker gå uten bh, og har ikke en dritt å gjøre med å vise meg frem. Det at en mann tenker slik du gjør er patetisk. Jeg og sikkert mange andre kvinner er langt ifra "skikkelig dirty grise jenter", bare normale kvinner som liker gå uten bh for det er mest behagelig Anonymkode: 906b3...aec 2
Fioljenta Skrevet 12. juni 2021 #23 Skrevet 12. juni 2021 Bare en generasjon eller to før meg var det vanlig med tynne stoff-bh’er. Der syntes brystvorten gjennom klærne. Du kan se det på eldre filmer. Der ser det ut som om jentene/kvinnene går uten bh, men de har sannsynligvis på sånn tynn stoff-bh. Personlig synes jeg det er deilig å gå uten bh. Ikke så varmt. At jeg går med bh på jobb og ellers ute blant folk er faktisk kun av hensyn til andre. Og egentlig synes jeg det er litt trist. Hvordan kom vi hit? 6
CorvusCorax Skrevet 12. juni 2021 #24 Skrevet 12. juni 2021 Ha ha. Jeg går ofte uten BH. Men de synes jo ikke om jeg ikke er kald eller opphisset. Komfort er alt for meg ... om det er ekkelt så slutt å glo da vel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #25 Skrevet 12. juni 2021 Det er veldig tiltrekkende. Mye av de i Oslo om dagen. Jeg må ofte rett hjem å runke etter en tur i Bogstadveien eller på Grunerløkka. Anonymkode: e14f9...fea
Frekkulf Skrevet 12. juni 2021 #26 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer? Og damer: hva tenker dere om dere ser det? Anonymkode: 9e1e1...f36 Det synes jeg absolutt at det kan være, men enda bere om de er synlige utenfor klærne. Men det hele avhenger jo om personen brystvortene sitter på i utgangspunktet er sexy. Er personen usexy i seg selv, blir hun ikke mer sexy av å vise vorter.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #27 Skrevet 12. juni 2021 Elder Millennial skrev (4 timer siden): Jeg hadde på meg trenings bh og singlet på trening her om dagen 🤦♀️ Jeg ble ikke klar over det før litt ut i økta at brystvortene blir ekstra stive ved styrketrening 😆mannen min hadde ikke noe i mot det, men jeg ville helst synke gjennom gulvet 😅 nåja, det blir ikke den kombinasjonen treningstøy flere ganger hvertfall😆🤷♀️ De tenkte vel du var kår de andre på sentret da , et sikkert "vårtegn" det. Anonymkode: a3505...115 1
vesteraalen Skrevet 12. juni 2021 #28 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer? Og damer: hva tenker dere om dere ser det? Anonymkode: 9e1e1...f36 Veldig sexy! Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #29 Skrevet 12. juni 2021 Kan ikke helt se hvorfor det er viktigere at mine brystvorter er usynlige enn at mannen min sine er det? Fordi de er festet til et dambryst? Nå går jeg forøvrig sjelden uten bh offentlig lengre, det er liksom ikke vel ansett i min alder, og jeg orker ikke negativ oppmerksomhet. Men jeg gikk ofte uten da jeg var yngre. Har relativt små bryst, og uten bh er definitivt mest behagelig. Anonymkode: e2548...c46 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juni 2021 #30 Skrevet 12. juni 2021 At det er en naturlig del av en kvinnekropp Tenker ikke noe mer enn det. Litt sykt at brystvorter skal gjemmes. Hva med menn da? De har da også brystvorter, ingen som gjemmer de under klærne eller skjorter. Hvorfor skal alt som er på kvinnekroppen være skammelig. Det er naturlig og det er slik vi ser ut.
Gjest Smeltemann Skrevet 12. juni 2021 #31 Skrevet 12. juni 2021 Mysticgirl skrev (Akkurat nå): At det er en naturlig del av en kvinnekropp Tenker ikke noe mer enn det. Litt sykt at brystvorter skal gjemmes. Hva med menn da? De har da også brystvorter, ingen som gjemmer de under klærne eller skjorter. Hvorfor skal alt som er på kvinnekroppen være skammelig. Det er naturlig og det er slik vi ser ut. Hva med klær der brystvorter kommer frem, brystet et skjult men nipplene til utstilling. 🤓🤓
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juni 2021 #32 Skrevet 12. juni 2021 Smeltemann skrev (6 minutter siden): Hva med klær der brystvorter kommer frem, brystet et skjult men nipplene til utstilling. 🤓🤓 At man klipper hull til brystvortene? 😂
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #33 Skrevet 12. juni 2021 Jeg bruker kun bh når jeg er på jobb, ellers aldri. Har fått noen kommentarer på det av jevnaldrende venninner som liksom skal påpeke det høyt sånn at alle skal snu seg og se på meg, kanskje for å gjøre meg ukomfortabel? Jeg driter i det tho, ser menn sine nipler under t-skjortene deres hele tiden uten at jeg plages av det. Ellers er det ingen som verken stirrer eller kommenterer det. Anonymkode: 521f2...9d5
Gjest Smeltemann Skrevet 12. juni 2021 #34 Skrevet 12. juni 2021 Mysticgirl skrev (2 minutter siden): At man klipper hull til brystvortene? 😂 Kunne fort blitt en stor mote sak det 😂😂😂
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juni 2021 #35 Skrevet 12. juni 2021 Smeltemann skrev (32 minutter siden): Kunne fort blitt en stor mote sak det 😂😂😂 😂
Gjest Warrior Skrevet 12. juni 2021 #36 Skrevet 12. juni 2021 Gjør ikke meg noe for å si det sånn. Bare fint det
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #37 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke helt se hvorfor det er viktigere at mine brystvorter er usynlige enn at mannen min sine er det? Fordi de er festet til et dambryst? Nå går jeg forøvrig sjelden uten bh offentlig lengre, det er liksom ikke vel ansett i min alder, og jeg orker ikke negativ oppmerksomhet. Men jeg gikk ofte uten da jeg var yngre. Har relativt små bryst, og uten bh er definitivt mest behagelig. Anonymkode: e2548...c46 Det er mere at pupper hos damer er runde og melkaktige. Og de blir man kåt av... menn gjør ingenting for meg der Anonymkode: 47e90...e54 1
Patronus Skrevet 12. juni 2021 #38 Skrevet 12. juni 2021 Herregud da, pupp er pupp. Mener nå at _nesten_ hele verdens befolkning har brystvorter 🤔 Jeg går uten BH, da jeg syns det er alt for stramt, det klør og er egentlig mest bare i veien. Driter i det om noen syns det er tacky eller seksualiserer det. Jeg går ikke med BH eller uten, for å behage andre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #39 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk er du dirty grise-jente? 😁 Anonymkode: be471...18e Ehhh æsj Anonymkode: c9cc9...6f7
K.A. Skrevet 12. juni 2021 #40 Skrevet 12. juni 2021 Mysticgirl skrev (12 timer siden): At man klipper hull til brystvortene? 😂 Det er vel bare et spørsmål om tid før det blir mote også 😎 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå