Gå til innhold

Synlige brystvorter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer?

Og damer: hva tenker dere om dere ser det?

Anonymkode: 9e1e1...f36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syns jeg det er tacky.. Men det betyr bare at JEG ikke gjør det 😃 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dame selv, men fatter ikke at damer går uten bh og strutter/ henger.

Anonymkode: 1692b...3f7

• Liker 5
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så fryktelig mye.. Men synes det er selvmotsigende å f.eks gå uten bh og samtidig klage på at menn og kvinner ikke ser deg i ansiktet men heller at blikket fester seg lengre ned, eller klage på at folk ser eller oppmerksomhet kun rundt brystene.

Jeg velger alltid å gå med bh selv da det for meg er mest behagelig, ser bedre ut og jeg ikke ønsker den seksuelle greien det automatisk blir..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det veldig inn en stund? Kvinner kjøpte ‘fake nipples til å ha under klærne? Kvinner med små bryster kunne kompensere med store brystvorter;) 

Men mulig jeg forveksler med en sex&the city episode og at det ikke stemmer helt med virkeligheten😅

Anonymkode: db93c...5eb

• Liker 2
Skrevet

Det var jo nettopp #freethenipple tid 😄 

Jeg går uten bh, egentlig fordi jeg aldri finner bher som sitter fint. Har gitt opp hele prosjektet. Går evt med andre slags topper som holder litt på plass. Og kan til og med stappe noe oppå nippelen så ikke den synes igjennom.Men tenker også at jaja, det er/var jo nettopp inn..samtidig som jeg egentlig blir litt flau hvis det faktisk synes igjennom. For vil ikke at folk skal tro at jeg ønsker oppmerksomhet, ds det ikke er grunnen min...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (4 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke så fryktelig mye.. Men synes det er selvmotsigende å f.eks gå uten bh og samtidig klage på at menn og kvinner ikke ser deg i ansiktet men heller at blikket fester seg lengre ned, eller klage på at folk ser eller oppmerksomhet kun rundt brystene.

Jeg velger alltid å gå med bh selv da det for meg er mest behagelig, ser bedre ut og jeg ikke ønsker den seksuelle greien det automatisk blir..

Kommer jo helt an på klærne det. Jeg får alltid mer oppmerksomhet generelt med (vanlig) bh enn uten, nettopp fordi puppene automatisk løftes og ser mye større ut. Uten bh forsvinner de. Jeg har ganske store pupper ift størrelsen...men de henger en del. Og lange hengepupper under klærne er det ingen mennom gidder å feste blikket til😆

Og frie pupper under en tykk skjorte er komiske helt det samme som under en tynn singlet/sommerkjole.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så varm så jeg river av bh så fort jeg kommer hjem pluss at jeg synes det er til tider smertefullt å ha det på. Ønsker ikke å vise nipplene gjennom klærne til andre men skulle ønske det kunne bli en helt normal ting å gjøre for å slippe bh så jeg kunne begynne å gå uten hele tiden.

Anonymkode: 391a6...04e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer jo helt an på klærne det. Jeg får alltid mer oppmerksomhet generelt med (vanlig) bh enn uten, nettopp fordi puppene automatisk løftes og ser mye større ut. Uten bh forsvinner de. Jeg har ganske store pupper ift størrelsen...men de henger en del. Og lange hengepupper under klærne er det ingen mennom gidder å feste blikket til😆

Og frie pupper under en tykk skjorte er komiske helt det samme som under en tynn singlet/sommerkjole.

Ja en er jo fri til å gjøre hva en vil, men tror jeg kun har sett kvinner med uthevet kløft i store push up bh som stikker ut over alt for åletrange klær og om en kler seg slik så skjønner jeg at bh kan være en medvirkende årsak til at en får oppmerksomhet. Men jeg nevnte jo ikke om det var negativ eller posetiv oppmerksomhet en fikk... Men igjen det er en fri verden. Jeg bare synes det er en selvmotsigende ting å gå uten for så å klage på at menn og kvinner ser på brystområdet.. Men det synes jeg også om de jeg nå nevner med store push ups også...

Gjest Smeltemann
Skrevet

Blir fysisk uvel av det,det er rett og slett  hesslig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes dere menn det er sexy med synlige brystvorter under klærne på fremmede damer?

Og damer: hva tenker dere om dere ser det?

Anonymkode: 9e1e1...f36

Elsker å se det på damer

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dame selv, men fatter ikke at damer går uten bh og strutter/ henger.

Anonymkode: 1692b...3f7

Mine vises selv om jeg har bh,t-skjorte og turjakke :) 

Anonymkode: 8903c...332

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mine vises selv om jeg har bh,t-skjorte og turjakke :) 

To grunner. Kulde eller erotiske grunner. Men er jo ikke noe ille det vel ^^

AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (1 minutt siden):

To grunner. Kulde eller erotiske grunner. Men er jo ikke noe ille det vel ^^

kanskje det  :) kan jo kjøpe meg en bh med innlegg,men har ikke giddet. voksen dame

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kanskje det  :) kan jo kjøpe meg en bh med innlegg,men har ikke giddet. voksen dame

Gjøre det som føles mest behagelig ^^ men noen ganger kan bare ikke naturen for det.

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg hadde på meg trenings bh og singlet på trening her om dagen 🤦‍♀️ Jeg ble ikke klar over det før litt ut i økta at brystvortene blir ekstra stive ved styrketrening 😆mannen min hadde ikke noe i mot det, men jeg ville helst synke gjennom gulvet 😅 nåja, det blir ikke den kombinasjonen treningstøy flere ganger hvertfall😆🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Det er sommer. Det er varmt. Jeg dropper bh og går for en topp. Ingenting som henger og slenger her, så har ikke behov for støtte. Jeg kler meg ikke for å please andre. Hvis noen blir støtt av å se konturene av brystvortene mine under toppen min så synes jeg faktisk synd i dem. Hvis menn titter litt ekstra så dem om det, jeg er opptatt med mitt og legger ikke merke til det.

Anonymkode: 7a42e...8a0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er drit deilig. Fordi jeg innbiller meg at damer som viser frem kroppsdeler som, allment sett, blir sett på som private, er skikkelig dirty grise-jenter så jeg drømmer om å knulle dem hardt 😛

Anonymkode: be471...18e

• Liker 4
Skrevet

Det plager ikke meg. Ser på det som helt normalt.

Men kan se problemet for det har blitt så sterilt samffunnet rundt oss at vi blir selv med klær på psykisk krenket og skadet om vi eksponeres for noe som janten har sagt ikke er greit.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er sommer. Det er varmt. Jeg dropper bh og går for en topp. Ingenting som henger og slenger her, så har ikke behov for støtte. Jeg kler meg ikke for å please andre. Hvis noen blir støtt av å se konturene av brystvortene mine under toppen min så synes jeg faktisk synd i dem. Hvis menn titter litt ekstra så dem om det, jeg er opptatt med mitt og legger ikke merke til det.

Anonymkode: 7a42e...8a0

Takk :) er du dirty grise-jente? 😁

Anonymkode: be471...18e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...