Gerd Karin Skrevet 16. september 2023 #41 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 20.13): Innimellom er det vel greit? Men jeg synes personlig hasj er mye diggere å bruke når man er alene. Mens alkohol er liksom så ... kjedelig rus. Anonymkode: b3a3e...42e Hasj er ikke under noen omstendigheter greit. Husk på at det er ulovlig, men det er ikke alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #42 Del Skrevet 16. september 2023 Nei, det er helt greit. En fredag eller to i mnd koser jeg meg med noen cider eller øl etter jobb, mens jeg vasker huset. Helt uten å måtte det eller føle behov for det ellers i måneden. Avslappende og fint. Anonymkode: 32f15...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #43 Del Skrevet 16. september 2023 Forstår meg ikke på de som føler suget etter å ta seg flere alkoholenheter på en kveld alene.. Har prøvd det noen få ganger, og samme hvordan koselig eller godt jeg prøver å tvinge meg til å ha det så fungerer det ikke for meg. For meg så handler alkohol noe som inntas sammen med andre i en positiv setting. Anonymkode: 90d1e...a4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #44 Del Skrevet 16. september 2023 Eg kan godt ta meg eit glas eller tre aleine, men prøver å begrense det sidan alkohol har så negativ effekt på helsa. 😕 Ett glass vin om dagen kan endre hjernen. Anonymkode: 37581...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #45 Del Skrevet 16. september 2023 Fylla alene kan være utrolig deilig når man ellers bor med familie og har en hverdag med full jobb og ser folk hele tiden. Kjør på. Anonymkode: ffbbf...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #46 Del Skrevet 16. september 2023 Gjør det sjeldent, men når det skjer er det fantastisk godt å ha drukket godt med vin og spille sims 4 for seg selv med musikk i bakgrunnen. Forstår ikke hvorfor det skulle vært verre innimellom enn de som er ut på fest med andre. Anonymkode: 9d5d7...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #47 Del Skrevet 16. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gjør det sjeldent, men når det skjer er det fantastisk godt å ha drukket godt med vin og spille sims 4 for seg selv med musikk i bakgrunnen. Forstår ikke hvorfor det skulle vært verre innimellom enn de som er ut på fest med andre. Anonymkode: 9d5d7...ed0 Det samme men med diverse bilspill. Man skjønner da også hvorfor det finnes promillegrenser for kjøring. 🤣 Anonymkode: ffbbf...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #48 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det samme men med diverse bilspill. Man skjønner da også hvorfor det finnes promillegrenser for kjøring. 🤣 Anonymkode: ffbbf...902 I multiplayer spill gjør man det overasskende bra fordi man får så mye selvtillit også 😂😅 Faktisk preferer å drikke for meg selv eller med samboer en sjelden helg nå fordi man har det så gøy i eget selskap istedenfor fest... enten med spill, lesing eller tegning/maling. Hobby generelt. Så blir man ikke like full og dårlig som på sosiale festsammenkomster. Men er litt slutt på det nå, alt jeg tenker på er å starte familie og slå meg til ro istedenfor å lage familier på sims 4 🤣 Samboer er enig. Anonymkode: 9d5d7...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #49 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg har drukket meg full alene mange ganger. Har angret noen ganger men jeg gjør ikke noe gærnt. Eneste bakdelen er at jeg syns det blir lurt å logge seg på Facebook og andre sosiale medier....og da skriver jeg jo kommentarer. Det får jeg litt fyllenerver av. Anonymkode: 43ec5...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #50 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 19.13): Blir liksom ikke hver uke men et par fredager i måneden bare for å slappe av og høre på god musikk. spesielt vis det har vært en stressende uke så syntes jeg det er kjempe godt å senke skuldra og drikke meg litt full. Anonymkode: 56a43...1f3 Antagelig bedre å gå en tur.. Anonymkode: 10a15...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #51 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 23.28): I multiplayer spill gjør man det overasskende bra fordi man får så mye selvtillit også 😂😅 Faktisk preferer å drikke for meg selv eller med samboer en sjelden helg nå fordi man har det så gøy i eget selskap istedenfor fest... enten med spill, lesing eller tegning/maling. Hobby generelt. Så blir man ikke like full og dårlig som på sosiale festsammenkomster. Men er litt slutt på det nå, alt jeg tenker på er å starte familie og slå meg til ro istedenfor å lage familier på sims 4 🤣 Samboer er enig. Anonymkode: 9d5d7...ed0 Hmm..."preferer". Du tuller? Anonymkode: 041e8...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå