AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #21 Del Skrevet 11. juni 2021 Innimellom så går det vel greit, men ikek ofte, og blir det for mye helt alene så må det vel bli trist -men ser ikke noe galt i det så lenge man har kontroll og bare koser seg litt. Jeg drikker sjelden mer enn en øl eller to, et glass vin eller to alene -en flqske alene det blir litt mye for meg. Men som sagt, så lenge du er langt unna alkis-tendenser så ser i alle fall ikke jeg noe galt i det. Anonymkode: 8c510...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #22 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Innimellom så går det vel greit, men ikek ofte, og blir det for mye helt alene så må det vel bli trist -men ser ikke noe galt i det så lenge man har kontroll og bare koser seg litt. Jeg drikker sjelden mer enn en øl eller to, et glass vin eller to alene -en flqske alene det blir litt mye for meg. Men som sagt, så lenge du er langt unna alkis-tendenser så ser i alle fall ikke jeg noe galt i det. Anonymkode: 8c510...afc Enig en flaske. Ellers ikkr mer. Synes dy er helt normalt jeg. Kontroll på og koser Anonymkode: 4194d...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 11. juni 2021 #23 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig en flaske. Ellers ikkr mer. Synes dy er helt normalt jeg. Kontroll på og koser Anonymkode: 4194d...93d Når skal ike jej 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 11. juni 2021 #24 Del Skrevet 11. juni 2021 2 minutter siden, Jeffe said: Når skal ike jej Hehe er du full? Skål! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #25 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ingen venner å drikke sammen med, så skal jeg drikke litt så blir det alene. Hender jeg har meg 4-5 øl alene en fredag eller lørdag kveld, eventuelt en flaske vin, ca 2 ganger i måneden. Synes det er digg å være brisen, høre på musikk, lage mat, danse litt. Siden jeg er alene 24/7 (utenom jobb noen dager i uka) så er dette litt ekstra kos liksom. Anonymkode: cc018...345 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #26 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeffe skrev (8 minutter siden): Når skal ike jej Haha, jeg og er sånn, men det er på grunn av gammel iPad for det meste, den henger seg opp!!! Anonymkode: 8c510...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #27 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk som drikker alene er alkiser. Anonymkode: a9bad...e54 Så forferdelig naiv og kunnskapsløs du fremstår med en sånn kommentar 😵💫 men over til TS: Jeg tar meg noen øl når jeg kommer hjem på min vestvendte veranda = kveldsol når jeg kommer hjem på kvelden og skal kose meg. Dvs. hver dag nå i finværet på østlandet. Og så gleder jeg meg til 23.06 da jeg planlegger å sitte ute leenge, til soloppgang, med _mange_ drinker å se på den lyse sommerhimmelen før solen "snur". Det er hvis jeg ikke skal noe dagen etter. Hvis jeg skal det klarer jeg fint å la vær, hvis ikke blir det en "fyllekule" for meg selv da, som jeg gleder meg til 😜 Anonymkode: d8dc2...999 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #28 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ingen venner å drikke sammen med, så skal jeg drikke litt så blir det alene. Hender jeg har meg 4-5 øl alene en fredag eller lørdag kveld, eventuelt en flaske vin, ca 2 ganger i måneden. Synes det er digg å være brisen, høre på musikk, lage mat, danse litt. Siden jeg er alene 24/7 (utenom jobb noen dager i uka) så er dette litt ekstra kos liksom. Anonymkode: cc018...345 Haha, så bra du danser! Det gjør jeg også når jeg er alene! Liker å danse på fest også, men jeg hører flere synes det er sært å danse alene, det synes ike jeg -det er jo kjempegøy! Anonymkode: 8c510...afc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #29 Del Skrevet 12. juni 2021 Samboeren min var borte en helg. Så lørdagen åpnet jeg en flaske vin, tok meg en laaang dusj med en deilig skrubb og det som var, danset på badet til favorittmusikken, la ansiktsmaske og rett og slett hadde en spa kveld. Hele vinflaska ble borte og jeg koste meg glugg ihjel med film han hater og hjemmelaget sushi 😋 beste kvelden! Anonymkode: 9e82b...a42 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #30 Del Skrevet 12. juni 2021 Dersom man tar sikte på å bli full, ikke brisen, så er det som regel et dårlig ten. Å drikke sakte der man er brisen over noen timer et par ganger i mnd er innafor. Men dersom man drikker for å bli full og får skikkelig hangover neste dag, så mener ejg det er problematisk, og det er noe som kan utvikle seg til å bli verre. Det kan utvikle seg til der man går og venter på å kunne bli full igjen. Man begynenr å se frem til å bli full. Så plutselig blir det hver fredag. Så tenker man, hvorfor ikke fredag og lørdag? Da begynner problemene der man kjenner på sug og man vil drikke mye når man først drikker. Man kan til og med ha problemer med å stoppe drikke dersom det er mer alkohol i huset. Anonymkode: 58971...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #31 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg utviklet avhengighet da jeg drakk alene. Men så blir jeg fort avhengig av ting. Så er nå avholds. men det er en myte at alle som drikker alene er alkis. Anonymkode: 4b152...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #32 Del Skrevet 12. juni 2021 Vil si nei, jeg drikker meg full alene 1 kanskje 2 ganger i året,jeg er ikke egnet til å være full i selskap med andre. Det beste for alle parter er at jeg gjør det alene. Anonymkode: a95e0...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #33 Del Skrevet 12. juni 2021 Blir fort oftere, alkohol er så lett å bli hekta på. Jeg bytta den ut med styrketrening, beste valget 5år siden jeg drakk en dråpe alkohol. Nå trener jeg skikkelig 3 dager i uka, kropp og hjerne er totalt forandret. 110kg er blitt til 88kg med trent kropp som elsker å bevege seg. Alkohol er kun negativt, finnes ikke en bra ting med det. Hver gang du drikker så lurer du deg selv, du er ikke den drikker deg til. Anonymkode: 9d7a5...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #34 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg drakk meg full alene så å si hver helg, gjerne to-tre dager i uka fra jeg var 15-18. Etter det har jeg skjerpet meg og nå drikker jeg kanskje 50% i sosiale situasjoner og 50% alene. Dog aldri oftere enn annenhver helg. Poenget mitt er at du må være forsiktig at du ikke faller inni et usunt mønster der du skal "bare ta deg en drink, det er jo helg" hver eneste helg. Det er lettere å regulere seg selv når man begrenser drikking til sosiale lag, når man drikker alene er det liksom "lov" å drikke når som helst. Men så lenge du ikke drikker for ofte eller for mye så høres det helt greit ut. Jeg foretrekker ofte å drikke alene selv. Anonymkode: 8d74e...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #35 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg drikker en flaske vin fredagskvelden, om jeg er alene, med masse god musikk. Begynner i 4-5 tiden og er antagelig ikke i seng før 02-03-tiden. Blir ikke full, men brisen. Bruker ti timer på flasken. Utrolig deilig. Anonymkode: fcd13...cf8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 14. juni 2021 #36 Del Skrevet 14. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg drikker en flaske vin fredagskvelden, om jeg er alene, med masse god musikk. Begynner i 4-5 tiden og er antagelig ikke i seng før 02-03-tiden. Blir ikke full, men brisen. Bruker ti timer på flasken. Utrolig deilig. Anonymkode: fcd13...cf8 Jeg drikker 3 liter fra 10-tiden til 02-03 tiden. Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 15. juni 2021 #37 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 9.36): Samboeren min var borte en helg. Så lørdagen åpnet jeg en flaske vin, tok meg en laaang dusj med en deilig skrubb og det som var, danset på badet til favorittmusikken, la ansiktsmaske og rett og slett hadde en spa kveld. Hele vinflaska ble borte og jeg koste meg glugg ihjel med film han hater og hjemmelaget sushi 😋 beste kvelden! Anonymkode: 9e82b...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #38 Del Skrevet 15. juni 2021 grease80s skrev (22 timer siden): Jeg drikker 3 liter fra 10-tiden til 02-03 tiden. Skål Ikke sikkert det er like bra... Anonymkode: fcd13...cf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #39 Del Skrevet 15. juni 2021 Absolut Vodka Sitron ❤️ styrte ned. Anonymkode: b3a3e...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #40 Del Skrevet 15. juni 2021 Har tatt meg et glass vin alene sånn en gang hvert skuddår men ser ikke poenget i å sitte å drikke meg full alene, syns det er trist. Anonymkode: bf9be...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå