AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #61 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg er den lille jenta som sov med en dritings far.. Han gjorde ting han ikke skulle gjort. Vet ikke om han husket det dagen etter, men jeg husker det 40 år etter 😔 De minnene forsvinner aldri. Beskytt barna dine!! Anonymkode: a2477...5b4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. juni 2021 #62 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Oj her var det mange hissige tilbakemeldinger. Jeg tok han som skrevet ut av rommet to ganger men han var i ørska og gikk tilbake. Jeg prøvde så godt jeg kunne og tok alt av dører på vid vegg så jeg lå våken hele natten og gikk ut og inn av begge rommene. Er ikke min søvn jeg var bekymret over, men barna mine. Såklart var jeg ukomfortabel og synes situasjonen var horribel. Men hadde jeg bedt treåringen inn på soverommet med meg hadde hun bare ligget våken hele natta og spurt hvorfor hun ikke skulle sove på rommet sitt og iallfall fått meg seg hvilken tilstand han var i. Jeg gikk som sagt inn flere ganger frem og tilbake og far og treåring sovner som en stein begge to. Jeg tok videoopptak av han når han kom inn døra jeg og har sagt at dette gjør du aldri igjen. Takk for tilbakemeldinger, men noen av dere sitter veldig høyt på hestene deres Anonymkode: 670ed...fca Nei. Det er faen med ingen høy hest å si at du ikke lar et barn ligge med en full voksen! At du faktisk forsvarer det viser at du ikke burde ha omsorg for barn. Jeg hadde gitt en god faen om ungen hadde lurt på hvorfor. Hadde sagt rett ut at pappa ikke er frisk og derfor må sove alene. Og om han ikke hadde sluttet å drikke seg drita ofte eller overnattet et annet sted kunne finne seg et nytt sted og bo. Også filmet og dokumentert så han ikke hadde fått omsorg for ungene inntil han ble edru. Det kalles å være en god omsorgsperson! Endret 11. juni 2021 av WhisperingWind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #63 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg tror (håper) dette ikke er reelt, men skal svare som det er det; Jeg sier som flere andre her; du må beskytte barna dine TS. Hadde jeg visst hvem dere er hadde jeg vurdert bekymringsmld. Dette har ingenting med å sitte på sin hest, det du lar barna dine gå gjennom kan gi dem utfordringer resten av livet. Regner med at du ikke har vært den lille, utrygge jenta med foreldre som ikke beskytter deg? Du må stille krav til mannen din om at han må få hjelp med problemene sine, dette er ikke bra for barn å vokse opp i. Anonymkode: f09b3...124 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 11. juni 2021 #64 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg prøvde be han sove på sofaen men han skjønner ikke selv han er full når han er så dritings. Han bare traver inn og legger seg på rommet hennes. Har hentet han ut to ganger, men han sjangler inn igjen mer og mer forbannet. Så nå ga jeg opp. Tok opp dørene mellom alle soverom så jeg har litt oversikt, men er ikke komfortabel med situasjonen i det hele tatt når han er så dritings. Hun treåringen ler sånn kunstig og prøver få kontakt og kos med pappa, men han er jo helt i ørska. Anonymkode: 670ed...fca Jeg forstår at du vil ha støtte, men å la en voksen mann som er så sanseløst dritings at han ikke greier å forstå en enkel beskjed og hisser seg opp gå inn og sove med en 3 åring er uansvarlig. Selvsagt av ham, men også av deg! Og at du ikke våger å si ham i mot sier jo noe om tilstanden han er i. Du kjenner på ubehag, tenk da på barnet. Det er både psykisk belastende, skremmende. Men det er også en risiko for at han legger en arm oppå henne så hun ikke kommer løs og at han ikke merker det. Snakk med ham om det i edru tilstand. Dette er langt over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #65 Del Skrevet 11. juni 2021 Om jeg så hadde hørt dette fra min beste venninne hadde jeg vurdert bekymringsmelding. Dette er veldig alvorlig og heldigvis ser det ut som om få hadde akseptert det. Det er heller vi som står godt plantet på bakken og du som ruller rundt i møkka i grøfta uten å ta ansvar. Anonymkode: d304f...17e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #66 Del Skrevet 11. juni 2021 Totalt uakseptabelt av deg som mor, rett og slett. Lite søvn eller ikke. Treåringen burde vært hentet av deg, her svikter du totalt som mor. Jenten din er nok vettskremt med en full far i sengen. Håper noen nær deg sender bekymringsmelding. Her er det ingen høye hester. Din viktigste jobb som mor er å trygge barna dine. Den jobben klarer du dessverre ikke. Det er jo bare forkastelig. Anonymkode: bfcd7...e54 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 11. juni 2021 #67 Del Skrevet 11. juni 2021 Hvis du vil ha barn som er trygge rundt mamma og pappa så må jo dette ta slutt. Hvilke minner fra natta skal treåringen ta med seg. Huff! Glad jeg ikke vokste opp med dritfull, sjanglende og sint pappa i senga mi. Dessuten har hun hel sovnet selv før han kommer hjem? Da vekket han henne bare og jeg skjønner ikke helt poenget med samsoving da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #68 Del Skrevet 12. juni 2021 Film han og ta diskusjonen dagen etter. Fortell han at det er fullstendig uaktuelt å være i nærheten av barna i den tilstanden. Anonymkode: 6c5a0...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 12. juni 2021 #69 Del Skrevet 12. juni 2021 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv,brukerangrep,brukerdebatt,spekulasjoner,avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 12. juni 2021 #70 Del Skrevet 12. juni 2021 Ryddet for kommentar til moderering. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #71 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg synes det var ekkelt når pappa var full. Ikke fordi han gjorde noe galt, men fordi han skiftet personlighet og ble fremmed. Jeg hadde blitt kjemperedd om han skulle sovet på rommet mitt. Selv om jeg visste at det var han og selv om jeg visste han bare skulle sove. Jeg hadde ikke turt å si noe, men det hadde vært stygt gjort både av mamma og pappa. Spesielt mamma som var edru og lot det skje. Som tok mer hensyn til mannen sin enn sin egen datter. Ja, jeg vet vi ikke snakker om seksuelt misbruk her (nødvendigvis). Men det er fortsatt skremmende for barnet! Du TS er voksen og ligger trygt på ditt eget soverom. Anonymkode: 6e2a2...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #72 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg skjønner og er helt enige med alle om at det ikke er greit. Men jeg har en mann som forguder barna og de elsker. Og han samsover med eldstemann fordi vi aldri har klart få henne til å sove alene og vi nå har fått ett til barn. Jeg synes det såklart er ugreit ellers hadde jeg ikke starta tråden. Men han er oppvokst helt annerledes enn meg, vi har hatt mange harde samtaler nå. Onkelbarna hans legges på sofaen med full fest rundt seg og er oppe så lenge de vil. Alkohol er alltid med rundt måltider og de må tilpasse seg voksne. Der er femåringen sovende i stua rundt masse fulle voksne hvis de har fest. Så de har null forståelse for meg som ikke syntes det er greit selv om de har lagt seg før noen starter drikke. Jeg er for at man skal ha barnevakt hvis foreldre skal drikke alkohol både før de sover og etter. Anonymkode: 670ed...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #73 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg skjønner og er helt enige med alle om at det ikke er greit. Men jeg har en mann som forguder barna og de elsker. Og han samsover med eldstemann fordi vi aldri har klart få henne til å sove alene og vi nå har fått ett til barn. Jeg synes det såklart er ugreit ellers hadde jeg ikke starta tråden. Men han er oppvokst helt annerledes enn meg, vi har hatt mange harde samtaler nå. Onkelbarna hans legges på sofaen med full fest rundt seg og er oppe så lenge de vil. Alkohol er alltid med rundt måltider og de må tilpasse seg voksne. Der er femåringen sovende i stua rundt masse fulle voksne hvis de har fest. Så de har null forståelse for meg som ikke syntes det er greit selv om de har lagt seg før noen starter drikke. Jeg er for at man skal ha barnevakt hvis foreldre skal drikke alkohol både før de sover og etter. Anonymkode: 670ed...fca Han er kanskje en bra far edru, men det hjelper jo lite når han er full! Ungen liker det jo tydeligvis heller ikke (ref den nervøse latteren). Og onkelbarna, at du ikke har meldt de foreldrene til barnevernet!! Dette blir bare verre og verre TS! Anonymkode: abcab...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #74 Del Skrevet 15. juni 2021 Ikke bare er det ekkelt for barnet, men samsoving når man er full er direkte farlig. En mann er veldig tung, og kan lett sovne på barnet når han er full. Anonymkode: be01d...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #75 Del Skrevet 15. juni 2021 Seriøst?! Dette er jo omsorgssvikt både fra far og deg, TS. Du godtar vel for pokker ikke at en dritings person, far eller ei, samsover med barnet ditt?! Anonymkode: c91b6...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå