Gå til innhold

Tror han jeg er dum???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Føler med deg!

Det er godt å vite at det du trodde var sant - men det er likevel jævlig!

- og det at du smelte til ham -... var sikkert godt for selvfølelsen .. og at du fikk ut litt oppdemmet aggresjon.. :evil: ..

Du får noen tøffe dager fremover, (vet det - for jeg har selv vært gjennom det samme ... det er faktisk mange av oss...)

Håper du har venner og familie som stiller opp for deg.

Ønsker deg lykke til...

Klem fra

Lille Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg føler med deg! Tror jeg vet akkurat hvordan du følte det når du fant ut av dette... :cry: Men samtidig er det flott at du endelig vet 100%! -Og kan gjøre noe med det! Hiv han på hodet ut!!

Stå på, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han tror du er dum! Jeg ville spurt ham ut hvorfor gjør han alle de rare tingene. Hvis han kommer med idiotiske, dårlige svar, dropp han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så bra at du fant ut av det!!

Magefølelsen stemmer som regel.

Ikke særlig morsomt, men du får det nok mye bedre nå.

Samboeren din fortjente det du gjorde synes jeg. Tenk å være så pill rotten mot en som står deg nær. Fy skamme seg... :evil:

Jeg blir så sint av å høre sånt. Hvor er samvittigheten til slike personer?

Jeg har ikke opplevd utroskap selv (heldigvis), men kan tenke meg hvor grusom det kan være.

Ta vare på deg selv nå.

Lykke til videre!

Anette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, faen!

Enda godt du går fra svinet! Oppføre seg sånn og kalle deg syk når du vil ha forklaring!!! :evil:

Aaaaarrrrhg! Føler med deg, bli sviktet og herset med på den måten.

Du fortjener så mye bedre og jeg ønsker deg lykke til :D :D

Du kommer sikkert til å få det så mye bedre nå.

Stoor klem fra Kattepus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra at du fant ut alt dette. Må ha vært jævlig tøft! Men nå slipper du å kaste bort mer tid på han. 1 år er nok!

Lykke til videre!

Klem!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hihihihihihi

når dere sover, TA mobiltelefonen hans og ØDELEGG den!!!! har han ei dame eller to i adresseboka hans har han mistet dem for godt for hvem av oss gidder vel å pugge alle telefonnummerene??? han kommer til å frike ut for nå kan han aldri mer kontakte de horene sine!!! og ikke kan han kjefte på deg heller for den telefonen var vel ikke "viktig" for ham vel kan du si!!!!! jaja!!! ned med utrotyrannen!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare guttevenner. Om min eventuelle kjærest hadde krevd at jeg skulle slette alle nummrene, ja da hadde det blitt på hodet ut!!!!

Ja, jeg har bruk for dem i jobb sammenheng,

Og ellers også som venner.

Derfor jeg har mye guttevenner, er at de er så mye morsommere å være sammen med en jenter som skal lakke negler, sminke seg, baksnakke og er opptatt av seg selv.

Får så mye mer kontakt med dem!!

Men med guttene er det myr action og humor og fleip!

Og så er de så reale.

MEN det finnes også tøffe jenter som jeg liker. (Er ikke bi) :) :)

Og det finnes også gutter som jeg ikke liker! Hehehe. :briller:

Litt avsporing her da!

Men iallefall, ha respekt for hverandre!!!

gjeder begge kjønn.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svaret er entydig JA på spørsmålet ditt om han tror du er dum.

Og har han egentlig rett?

Du bærer deg over bevis. Det har du jo fått allerede, rett foran nesa på deg. Ser du det ikke? Eller er du redd for sannheten, og derfor vegrer å se det?

Må du ha fysiske bevis? SÅ dum er han ikke.

OK, spør han rett ut. Sjekk reaksjonen. Eller ta en nærmere kikk på det skitne sengetøyet. Lukt på det også.

ELLER, sørg for å ta han på fersken en dag når du kommer hjem altfor tidlig. Hva med å sjekke mobilen hans.

Mange måter. Men jeg holder på åpenhet.

Klarer han hverken å være ærlig eller åpen mot deg, ville jeg droppet hele fyren. Da kan du være helt sikker på at han er utro mot deg, og da er han ikke NOK glad i deg. Du fortjener altså bedre. Men du er kanskje ikke enig?

Jeg håper du klarer å se det som tydeligvis skjer rett foran nesa di, for du fortjener en bedre behandling og kjærlighet enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Dolphina

Så bra du kom deg unna det fordømte svinet!

Møter du han igjen så

Hell noe etsende over P***** hans!!!

Fytti faen; SLIKE fortjener å ha det litt vondt ei god stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o - Du trenger ikke mer bevis enn at han skifter sengetøy - den er klassisk i en slik situasjon - og dessverre har han nok elskerinne ®.

Mitt råd er:- ikke lag mer kvalm enn nødvendig -ikke bruk energi og tid på dette - trekk deg stille og rolig tilbake, få deg nytt bosted og med tiden ny kjæreste som behandler deg med respekt - og husk å si til deg selv hver morgen og kveld:- "jeg er sjeleglad at jeg er kvitt den drittsekken, for jeg hadde aldri blitt lykkelig med ham,likevel"..... :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veldig takknemmelig for alle svar. Maiken må jeg takke for en fin liste.

Han er ute for godt. Villa bare at dere skulle vite det.

Ja han hadde en elskerinne og jeg vet hvem hun er, he he.

Prøver å komme meg videre nå.

Klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!!

Som alle de andre har sagt og du selv påpekte, er det helt innlysende at noe er på gang.

Spørsmålet er hva vil du gjøre med det dersom du får håndfaste bevis. Hvis du bare venter på en unnskyldning for å kaste han ut. Kast han ut uten bevis! Bruddet blir ikke lettere med tiden. Du sier ingenting om barn, så jeg går ut fra at dere ikke har det. Hvis dere har barn kompliserer det saken, fordi dere da må ta hensyn til en tredje part som betyr mye for dere begge.

Hvis du har tenkt å beholde han uansett, la saken ligge. Du bare plager deg selv. Det blir ihvertfall ikke noe bedre hvis du avslører han.

LYKKE TIL!!!!! :D

Hilsen en som har levd noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har klart å komme deg vekk fra en sånn dritt.

Det vil nok ta tid å komme over noe sånt,han har sviktet deg på det groveste.

Men du fortjener så mye bedre.

Ting vil bli bedre med tiden:) Lykke til!

klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme for ganske lenge siden, og angrer fremdeles på at jeg IKKE smelte til ham det hardeste jeg kunne!!!

Å be om en forklaring kan dessverre være temmelig fånyttes, det finnes menn som er utrolig slue, og finner en forklaring på det meste. Jeg fikk mitt håndfaste bevis til slutt jeg også, etter lang tid, og det var mye enklere å takle enn all usikkerheten. Lykke til videre, forhåpentligvis finner du en gang en mann som fortjener deg!!'

Klem, Ani..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj beklager.. Så bare side èn! Pulsen raser når jeg leser det du har skrevet.. :evil: Når du avslørte han.. Fy... Godt du fikk ordna opp, nå gjentår det bare å komme videre og over hele greia.. Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...