Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja...Snakket med min kjære nå, men sa ingenting. Ingen vits i å la han begynne å tenke i de banene på utdrikningsturen sin..

Men, jeg må innrømme at jeg er veldig urolig nå..

:klø:

Ikke så rart det, vel?

Jeg venter litt med å teste...

Vet egentlig ikke hva jeg skal tenke nå i det hele tatt..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Takk for omtanken, skal prøve å ikke tenke på det jeg... :)

Skal snart hente lillesøsteren min, og besøke farfar, så da blir jeg pent nødt.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

ja, jeg skjønner det godt om du er litt redd hvis det ikke er noe du har tenkt på før. Vi hadde en slik episode for et års tid siden. Jeg skulle hoppe over mensen siden vi var på hytta, men klarte å gjøre det feil så det kom småblødninger. Da var det bare å droppe pillene og vente på neste mens. Når syklusen var på 39 dager var vi stressa :overrasket: Vi tok derimot en negativ test en ettermiddagog neste morgen var mensen på plass *puh*

Så stress kan nok utsette syklusen litt ja.

Meeeeen.................

Jeg følger spent med her likevel :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Markblomsten : Godt å høre at det gikk bra med deg den gangen da.. ;) Jeg er litt oppspilt om dagen, dvs jeg har endel å styre med i tillegg til at min kjære er bortreist, så det er mulig at det har sin innvirkning også... La oss håpe det! :)

Koselig at du stikker innom her altså!!!!! :kose: Og at du vil følge med.. :ler:

Calla: Hmmm....Hvem er du da???Ble bare litt nysgjerrig siden du er en som har byttet nick. ;)

Ingen test ennå nei, venter på mensen jeg... :grine:

Hadde med meg lillesøster til farfar idag, var kjempekoselig. :) Han er verdens søteste farfar...

Må snart ut til han igjen, han trenger en hårklipp før bryllupet.

Tok med is og kjeks til han, og han ble så glad for det. :) Koselig!

Fikk noen brosjyrer av "tanten" min idag, hun og onkelen min har begynt å importere kjøkken fra Polen. Det er bare SÅÅÅÅÅ mye fint, og så sykt mye billigere enn her....Helt ville forskjeller!

Nå er jeg helt ødelagt, sliten...

Snakket med presten istad, skal ringe han imorgen igjen. Må nemlig ordne med noen papirer til han backup presten, så derfor må jeg på likningskontoret. Vet ikke helt om jeg rekker det imorgen, men...

Dette skal jeg imorgen: (huskeliste til meg selv)

*Fysioterapeut kl 09.30

* Kl 10.30 Møte min forlover på brudekjolesalongen for å prøve en siste gang med korsett og det

hele.(ikke hørt noe fra H, men hun MÅ bli med og lære knyting)

*Ringe presten.

*Dra på likningskontoret?

*Hente kjæresten min på Gardermoen kl 17.00

Wohoo! Imorgen kommer han HJEM!

:hoppe::enig::tommel::Nikke::danse::kline: :kys_2: :kyss::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNER! :hjerter::hjerter::hjerter:

Jeg har VERDENS vakreste kjæreste... Tlf min ringte nå, det er hans utdrikningskveld idag.

Og ingen cvar i andre enden, men jeg visste han skulle på scenen (er i Birmingham) og fremføre UNTIL THE END OF THE WORLD (NYDELIG sang), og holdt linjen....

PLUTSELIG hørte jeg en STORMENDE jubel fra mellom 300-500 mennesker og min kjære stod på scenen...

" I'm dedicating this song to Silje, i'm getting married in three weeks"

Og publikum tok helt av... :hjerter_rundt:

Det var bare så nydelig! Sangen er SÅÅ fin!!!!!!!! Han freførte en akustisk og rolig versjon..

Sitter her å griner jeg...Alle i bandet hadde tårer også, og svigerinna mi som er med dem gråt VELDIG!!!!!!!!!!! Dette er noe av det mest rørende jeg har "vært med på"......

VAKRE,VAKRE,VAKRE GUTTEN TIL MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøøte lille sorte sambo! (nå skjønner du vel hvem jeg er vel?! kona til kokken jo!!! :ler: Byttet navn fordi noen jeg kjenner var litt for ivrig på å sniklese her inne. Ikke så gøy med tanke på prøving osv. )

Det var utrolig romantisk i hvert fall! Du har funnet deg en gooood mann vennen!

Kos deg når han kommer hjem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjemperomantisk av han!

Ble litt nysgjerrig her jeg også... Hvor lenge har du tenkt til å vente før du evt. tester dersom mensen ikke kommer?

Sånne unger har det med å bestemme selv når de vil bli til! (Tro meg, vi prøvde lenge, før den plutselig satt... :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Calla: Hei! Er det deg ja! :ler: Kokkelure skal jeg kalle deg fra nå av...Jaså, folk er nysgjerrige?

Du kan trygt si at deg var "smooooothe" å få hjem mannen min, og JA han er GOOOOD han,

verdens beste! :sjarmor:

Epica: Thihihihi...Det var helt utrolig sterkt å høre ja! :hjerter_rundt:

Sommerbruden: Så flott at dere fikk det til til slutt da! ;)

Du har nok rett...Det skjer når de selv vil. :grine:

Men, jeg er iallfall tusen kilo lettere og KJEMPEGLAD, for mensen kom

igår! Whohoooooooo!!!!! i :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg endelig fått laget bordplan, deilig med alt som er gjort! Men, det var litt av en "kabal" som skulle gå opp...Alltid noen single som er vanskelig å plassere! :ler:

Har snakket med presten også, han har prøvd snakket med en haug prester om de kan stå som reserve, men det er visst ikke lett å få til... Huff dette stresser meg litt.. Tenk så kjipt om vi kommer til kirken, så har vi ingen til å vie oss... Tragikomisk!... :overrasket:

Men, han lovet meg å prøve igjen imorgen.

Jeg må i tilleg hente noen papirer på folkeregisteret imorgen, som den eventuelle reservepresten må ha, fordi det da er en fra den norske statskirken. (Den "originale" presten er frikirkeprest).

Så jeg skal krysse alt jeg har for at det går i orden...

Presten reiser nemlig på ferie på mandag... :sur: Stakkars, jeg unner jo han det da! :grine:

Jaja, nå må jeg gå å sove, trøtt! Mannen sitter og øver og spiller gitar så det spørs hvor lett det blir da... Men, han skal legge seg strax han også sier han! :sjarmor:

Skal til frisøren imorgen, gledegruer meg, fordi det er salongen jeg har jobbet i før hvor jeg sluttet fordi jeg taklet ikke systemet lenger..Har ikke vært der siden, eller snakket med noen derfra.(bortsett fra ei som jeg har hatt LITT kontakt med da,men tror ikke hun er der imorgen). Men, min kjære venninne skal være med meg da...Så skal vi titte litt, og jeg må handle litt småting til bryllupet til lørdag...PYSE jeg... :sjenert::sjenert::sjenert:

Blæh, gruer meg til å legge meg, ryggen min er slem idag! :forvirret:

God natt alle som hopper innom her... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten sprayet meg brun idag, til bryllupet på lørdag.

Er foreløpig veldig fornøyd! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

OI mensen kom ja! ;)

Men det var jo bra siden du ikke er klar for barn enda

(selv om mannen blir skuffet :ler: )

Håper du får en kjempefin helg! :klem:

Koooooooose deg med mannen når han er hjemme igjen! :humpe::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Stter her og slapper av etter en lang og aktiv dag...

Var i bryllupet til Betine igår, koselig! :) De hadde 45 middagsgjester og noen til kaffe..

Det at vi var i bryllup igår, syne jeg egentlig er greit fordi da får jeg vært gjenom litt av det som skal skje med oss på vår dag om bare 13 dager! Men, ble egentlig enda mer nervøs for det som skal skje i kirken! Ikke på en negativ måte, men jeg er SÅ følsom og kommer sikkert til å tute med en gang jeg kommer inn der... :sjenert:

Så at Helene kjempet om kapp med tårene igår da hun gikk oppover kirkegulvet.. Nervene hennes kom ikke før rett før hun ble hentet av sjåføren til kirken..

Men, jeg gleder meg!

Har litt å ordne med fremover da...

Handling osv..Så må jeg skrive talen min.

Nå skal jeg veldig snart sove, har passet stesønn idag, så jeg er rimelig tom for energi!

God natt alle kommende bruder som er innom evt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIK! :overrasket: Under to uker igjen!

Skjønner ikke hvorfor JEG er nervøs, men det er jeg.. :ler:

Men gleder meg jo først og fremst!

Har fått lønn nå, så i løpet av uka skal jeg finne meg kjole.

Lurer på om jeg skal ha bunaden på i kirken, så drar jeg hjemmom og skifter før middagen.

:hoppe::hoppe: Kos deg som samboer, snart er du kone!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calla: Ufattelig rart å kalle deg det egentlig... :ler:

Lille vennen min da, DU må jo ikke være nervøs da! Raringen...Men, du har jo vært igjennom

det jeg nå skal igjennom....Så da skjønner jeg at jeg bør være det også! :grine:

Det begynner jeg jo også å bli...

Min kjære hentet gifteringene idag, de er SÅ fine!!!!!!! Jeg er STORfornøyd... :sjarmor:

Imorgen har jeg prøvetime hos frisøren! :hoppe:

Må huske å ta med sløret, og kjøpe pynt og stæsj til håret. Gleder meg!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...