Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica. Det var deilig med noe nytt ja! Kjøpte bare ting til huset, for jeg har handlet endel til meg selv i det siste... :sjenert:

Var hos forloveren min istad og så på BigBrother finalen, var så trøtt så jeg faktisk sovnet på sofaen hennes...Sovnet rundt kl 17.00..Er det mulig.. :ler: Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt.. :klø:

Fikk et lite "kick" da jeg plasserte de nye tingene, så nå har jeg ommøblert stua! Moro...

Men, ikke fullt så moro for ryggen...Da jeg løftet tv'n kjente jeg det skikkelig.. Når kjære kommer hjem å ser at jeg har gjort dette ALENE, blir han sikkert litt :fy_fy: .

Må ordne litt bryllupstæsj imorgen også..

*Kanskje prøve kjolen, hvis H kan være med. (Må lære seg knytingen)

*Ringe presten vår

*Dra til Sverige å handle vin?

*Kjøpe smokingsko til kjære (har funnet et par)

Så skal jeg prøve å besøke farfar imorgen...

Jepp, håper jeg får med meg noen til Sverige evt da, så jeg får handlet litt!

God natt alle sammen! :sove:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Næmen vennen, du er gal! :overrasket:

Må passe på ryggen din! :klem:

Godt det gikk bra da! ;)

Ååå nå er det såvidt jeg klarer å skrive,,... suulten!!! :sjarmor:

Jeg er veldig trøtt om dagene, når jeg er gravid.. men du kan vel ikke være??.............. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Tulleruska, du må ikke skremme meg sånn da... Har nemlig vært litt nervøs for det selv også, men.... :sjenert: Vil velge å tro at det ikke er sånn, nå har jeg ikke plass i hodet mitt til å tenke på det... :grine:

Er nemlig veldig øm i puppene, noe som jo er vanlig for noen før en menstruasjon, men ikke vanlig hos meg...Venter på tanta, og venter VELDIG for å si det sånn! :forvirret:

Ellers har jeg vært litt flink idag, Skulle egentlig kommet meg til Sverige, men H var syk så jeg fikk hverken prøvd kjolen eller dratt til Sverige.(Må ha mange som mulig med i bilen, så vi får handlet litt).

Men, jeg har:

*Kjøpt sko til kjære mannen min, siste paret de hadde! Kjempe stilige... :sjarmor:

*Snakket med presten som lovte å ringe meg tilbake da han hadde fått tak i presten som hører til i

kirken, der vi skal vies. (Backup)

Så har jeg vært på café med "Bettine" som skal gifte seg på lørdag, masse bryllupsprat, moro,moro moro!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på søøøøtsaker, (det har jeg egentlig alltid) :grine: og er SÅ trøtt....

Hjelp... Neida, kan ikke tenke sånn, det er nok ikke noe!

:klø: :hår: :forvirret::overrasket: :icon_question: :sjokk::sjenert::sjokkbla::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Jeg bruker p-piller ja, men må innrømme at det har vært en dag her og der hvor jeg har glemt den, og tatt den først dagen etter...Sshhh... :sjenert:

Får mensen på så forskjellig fra gang til gang... Rar syklus, men jeg tok den siste pilla på lørdag, så den BØR komme snart!

:hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke ta test jeg... :sjenert::sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

Venter litt til å ser om mensen kommer. :ler:

(Sikkert bare kroppen min som er litt bryllupsrar!)

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Hvis ikke den kommer så MÅ jeg jo ta en test... HJEEEEEEEEELP!

Hadde lissom planlagt å vente litt jeg da, men hvis jeg Er så blir iallfall mannen glad.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: den biologiske klokka kan tikke hos mannen også?! :ler:

Du blir nok glad du også... etterhvert! ;)

Men kan jo bare være at det psykiske spiller deg et puss!

Uansett.. så skal jeg følge NØYE med her fremover!!.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Selvfølgelig hadde jeg blitt glad. Det er bare at det ikke var sånn mine planer er oppe i mitt hodet. :ler: Men,klart jeg må følge min kjæres drømmer litt også...

Jeg har jo planer om å begynne på skole igjen, det er egentlig derfor timingen er litt dårlig, men å ta vekk er ikke et emne engang her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Tenk så KOSELIG om du startet en dagbok i nabolaget da! :hoppe:

:hjerte:

:sjarmor:

Men du vil vente noen dager før du evt tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica:

Jeg tror jeg må vente noen dager... :sjenert: Mannen er ikke hjemme, han kommer hjem imorgen. Og han MÅ iallfall være der sammen med meg når jeg gjør det... Eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tror det er vanlig å merke ømme pupper ganske tidlig har jeg hørt.. :sjenert:

De vanligste tegnene:

Når kan man merke dem, og hvorfor?

Ømme bryster Ca.1-2 uker etter befruktning. Dette kommer av at brystene vokser og forbereder seg på å produsere melk.

Mensmurring Ca.2 uker etter befruktning. Noen merker at egget graver seg ned i livmoren. Senere kommer "smertene" av at livmoren strekker seg for å gjøre plass til barnet. Og dette kan visst være ganske vondt.

Kvalme og oppkast Ca 2-8 uker etter befrukning. Jeg regner med at dette kommer av hormoner, og bare tenk på hvilke forandringer kroppen skal igjennom. Det skulle vel være nok til å gjøre hvem som helst kvalm. ;)

Uteblitt mens 2 uker etter befruktning. Dette er nok det sikreste tegnet, men mange får en mens-lignende blødning når egget fester seg. Denne er gjerne svakere enn ellers, ofte bare en dag eller to med litt blodig utflod.

Mye slapp og trøtt Ca 1-6 uker etter befruktning. Som tidligere sagt er det enorme forandringer kroppen skal gjennom, og mye hormoner.

Hummørsvingninger Ca. 1-6 uker etter befruktning. Hormonene raser i kroppen, og mange opplever at hummøret svinger voldsomt. Noen blir aggressive, andre gråter for alt og ingenting.

Hyppig vannlatning Ca. 6-8 uker etter befruktning (noen kan faktisk merke det ennå tidligere).Tidlig i svangerskapet kommer nok dette av hormoner. Etterhvert som babyen blir større, vil den kunne legge seg å klemme på urinblæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...