Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Gjest nevèsta

Hørtes ut som et morsomt utdrikningslag!

Bursdag har du også hatt? Gratulerer så mye med dagen! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevésta: Tusen takk! Utdrikningslaget var bare helt suverent.... :) Nesten litt trist å ikke få oppleve det igjen... :grine:

Jeg hadde bursdag igår, TUSEN takk. :bukke:

Nå har jeg gjort masse i huset, så en liten KG pause er velfortjent nå synes jeg.

*Vasket alle gulv

*Vasket badet

*tørket støv

*støvsugd tepper

*vasket 1 "omgang" med klær

*Ryddet inn oppvask

Spist har jeg også gjort, :ler:

Tenkte egntlig å dekke bordet snart, men kjære vene de kommer jo ikke før rundt sju så det er litt VEL tidlig! :grine:

Gleder meg så veldig til å begynne å ordne her i huset! Er jo meget fornøyd med hvordan det er, tross alt ganske ny oppusset. Men, vi skal male tak, vinduer, lister osv. Så vil jeg gjerne male gangen i 2 etg og soverommet vårt...Gangen blir vel ganske lys, mulig som i 1 etg så det skal henge litt sammen. Men, jeg er veldig usikker på soverommet vårt... :overrasket: Kunne tenke meg å tapetsere den innerste veggen, det er litt kult. ;)

Men, det blir jo ikke noe før etter bryllupet, skal ikke gjøre den tabben å begynne FØR nei. :ler:

Vi har fått svar fra forsikringselskapet idag (vi hadde en sak inne pga vannlekkasje) og vi har fått en helt fin sum i erstatning for lekkasjen, så nå er vi glade! :hoppe:

Begynner nok å pusse opp ganske så snart... :danse: Skal ha beige/off white aktige fliser, ta vekk badekaret og sette inn dusj, altså en glassbyggesten vegg og ei dør...Kommer til å bli så mye bedre plass! Wohoo! :Hehe:

Får fortsette litt her, snart ferdig heldigvis... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen igjen snuppa! Familieselskap i dag da eller?

Blir nok herlig med nytt bad ja! Ingenting er bedre enn et rent bad hvor alt er nytt!

Og blir stilig med glassbyggersten-vegg til dusjen! Jeg er veldig fornøyd med det hos oss ihvertfall. Ser liksom litt mer lyst og luftig ut, og er veldig enkelt å holde rent! ;)

Ha en riktig så god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning....Gjeeeeesp!

Cons: Familieselskap igår ja med bryllupsprat.. ;) Koselig!

Niesen til mannen har overnattet her (snart min niese også:)) Så hun og stesønn koser seg veldig.

Jeg skal i utdrikningslag idag kl 13.00 og har ansvaret for å låse opp lokalet de andre skal komme til. Men, først skal jeg ha med meg disse småtrollene i kjolesalongen å prøve antrekk, hun skal være brudepike og han brudesvenn.! :bryllup: Gleder meg! De har sikkert så mye søtt... :blunke:

Ble vekket av stesønn kl 06.25 idag jeg, geeeez....Ikke vant med å stå opp SÅ tidlig nei. :overrasket:

Håper de har fått inn sløret de har bestillt for meg på kjolesalongen også, så kan jeg få det med meg å prøve det på prøvetimen min 30 Mai. :sjarmor: Spent på det!

Nå skal jeg gi disse barna litt frokost her..

Have a nice day!

Veldig glad det ble så pent vær mht u-laget idag! :Hehe::ler2::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen" :ler:

Igår var det utdrikningslag, var koselig. Hun digget all oppmerksomheten hun fikk, det var jo morsomt. Ble mange timer med drikking, og jeg fant ikke helt formen. Men, hadde det veldig koselig allikevel. Kanskje kroppen min har blitt "herdet"? :grine: Har tross alt vært litt alkohol i det siste... :perebrus:

Fikk prøvd klær til brudebarn også, så skal lillesøsteren min prøve imorgen. Vil gjerne at brudepikene skal ha like kjoler jeg.. Blir deilig å fa den saken ut av hodet, en ting mindre å tenke på. ;)

Hva må jeg gjøre denne uken:

*Ordne med backup prest

*Finne smykke til meg

*Kjøpe sko til kjære

*Bestille ringer+gravering (vi skal ha St.Maurice ringer, kjempefine!!!! :sjarmor: )

*Snakke med ene brudepikens mor

*Forberede det vi skal vise på lerret?Foto montasje? Si ifra til kjære, hans oppgave.

*Undersøke om det er andre brudepar samme dagen, og evtv avtale ang pynting av kirken.

*Bestille en oppsats til?

*Snakke med mor til stesønn ang hvordan vi gjør det på bryllupsdagen mht han. Om hun kan gjøre han klar osv.

Idag skal jeg i konfirmasjon. Blir jo hyggelig det, bare en viss person der som ikke er fullt så hyggelig å treffe, hun skjelte meg ut fordi hun var bedt til kaffen og ikke til middagen.... :overrasket:

Men, jeg får bare gå dit med friskt mot, det er jo tross alt henne som har problemr å ikke jeg.

Må spise litt jeg nå, sulten!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spist og sittet her å sløva foran dataen....

Sitter å lurer på hva jeg skal ha på meg i den konfirmasjonen... :icon_question:

Kjære sover, tror han var hjemme rundt kl 06.00 på morgenen idag, etter spillejobb på Flisa. Han kjørte hjem igjen etterpå, stakkars....

Tror jeg skal ta et varmt bad, så kan jeg tenke litt på hva slags antrekk det blir idag også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg bare å venter på å kjøre til den konfirmasjonen... Spent på hvordan det messesket kommer til å oppføre seg.. :hår:

Det ble en brun og beige sommerkjole med påsydde treperler og en heklet bolero idag..Må jo pynte seg litt også. :ler:

Konfirmasjonen er i Moss, ca 3,5 mil unna så jeg bør nok kjøre nå, så jeg finner frem i tide! ;)

Wish me luck.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei

Håper konfirmasjonen ble koselig på tross av sure kaffegjester. Sånne får man prøve å heve seg over.

Så koselig at de trives sammen, og atpåtil kan være brudebarn sammen, da. Blir nok søte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevésta. Den konfirmasjonen var et kapittel for seg selv egentlig, men jeg overlevde jo. :forvirret:

Bare så trist at voksne mennesker skal være så barnslige synes nå jeg.

Var å fikk ordnet den siste brudepikekjolen, endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp tjolahei...

Idag har vi kjøpt oss hagemøbler, som vi fikk penger av svigers til å kjøpe til bursdagene våre. :)

Kjære jobber så mye om dagen, så han har ikke hatt tid til å skru det sammen ennå, men...

Jeg skal ha familien min her imorgen til grillmat, men det er jo meldt dårlig vær, så jeg tror vi bør sitte inne å spise uansett.

Har vært i Oslo å tittet litt idag også, med forloveren min. Shoppa litt småstæsj bare, moro å titte også! Må jo bruke alt vi har til bryllup vi nå. ;) Sært å tenke på at det er 3,5 uker igjen...Hjelp... :sjenert::ler:

Hva har jeg igjen å gjøre:

*kjøpe inn resten av vinen.

*ordne med reserve prest.

*lage kirkeprogram.

*få svar fra de siste gjestene (fristen gikk ut idag) gjort

*handle inn mat/snacks/mineralvann osv.

*bestille eksakt antall kakestykker til bryllupskaken.

*Kjøpe resterende bordpynt.

*Bestille hvite roser til bordene.

*Prøve kjolen for (nest)siste gang. :ler:

*Gå "inn" skoene.

*Sjekke ut ang polaroidkameraet til AK./Kjøpe film.

*Skrive talen min.

*Kjøpe engangskameraer til bordene.

*Bestille ringer med gravering. gjort

*Kjøpe tiara og hansker til brudepike nr 2.

*Finne meg veske?

*Bestille time til farging av ettervekst, mulig noen gyldne striper. Om to uker ca?gjort

*Bestille spraytan til dagen før?to dager før?

*Kjøpe sko til mannen.gjort

*Avtale for siste gang hvem som har ansvar for brudebarn før vielsen.gjort

*Finne smykke til meg.

*Gå over hårfargen til kjære.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tror jeg har det meste under kontroll....

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikveld skal min kjære og jeg kose oss, han skal nemlig reise til London imorgen. Han blir borte i fire dager... Det kommer til å bli rart! Har aldri vært så lenge borte fra hverandre før...Men, det kommer til å bli koselig for han. Fire dagers utdrikningslag i London er ikke noe å si nei til. ;)

Han skal bli med sin bror på turné. Reise litt rundt i England. Høydepunktet er Liverpool, som den store Beatles fantasten han er. ;)

Har fått gjort litt av det jeg skrev på listen over her.

*Bestilt ringer med inskripsjoner, betalt halvparten.

*Bestilt time til striping/farging av håret mitt.

*Funnet sko til kjære, skal kjøpe de på mandag.

*Bestilt negltime til torsdagen før bryllupet.

Skal prøve å få unna litt ting nå når mannen er bortreist!

Ha en fin kveld alle som er inne å leser... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

En liten hilsen fra en annen liten pike som også skal gifte seg 10.juni:) Ikke lenge igjen nå; ser ut som du har kontroll på sakene.. Er ikke sikker på om vi har det. Er litt sånn "i siste øyeblikk" med alt føler jeg; men men; det blir vel en fest skal du se. Lykke til i innspurten av planleggingen.

Ps var inne og så på serviset Nathalie på PP. Det er jo helt nydelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleLy!

Så moro med flere 10 juni bruder! :sjarmor:

Morsomt med bryllupsplanlegging...Er litt stressa selv også, men det er vel sånn det skal være, og det er neimen ikke lenge igjen heller! :hoppe:

Koselig at du likte Nathalie serviset da, jeg synes også det er veldig pent! Var ingen tvil fra min side..;)

Nå er jeg trøtt! :cool:

Kjørte mannen, svigerbror og svigerinne til Gardermoen idag tidlig, så jeg stod opp kl 05.30! :overrasket:

Håper gutten min får en kjempefin tur...Det fortjener han mest i hele verden!

Blir rart å være alene men... Jeg har jo de tre jentene mine da.. :ler:

Muskat, Nellie og Trampeline. De passer på meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro for lille sorte sambo med englandstur!! Skjønner at det blir litt rart å være hjemme alene da. Men du får kose deg og skjemme bort deg selv litt da vettu! Og så blir det enda koseligere når han kommer hjem igjen! ;)

Ha en flott søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Ja, snakket med ham på tlf nå, og han koser seg veldig. Akkurat nå er han og en kompis i Liverpool, noe av turens høydepunkter for hans del. :)

Skal nok kose meg jeg se, kjeder meg igrunn aldri heller, så det skal gå fint!

Man har godt av å savne hverandre litt også. ;)

Nå har jeg sovet i 2,5 time, akkurat det jeg trengte! Men, jeg merker at det tar litt tid å "komme igang" igjen... :ler:

Pappa ringte, han skulle ta seg en tur innom, så han er vel rett rundt hjørnet.

Etterpå tenkte jeg å gjøre litt ting i huset her, er så mye deiligere å sette seg ned i sofakroken på kvelden etterpå når det er ryddig, rent og pent! ;)

Er det noe på tv idag da?

Må prøve å få med meg BB finalen imorgen iallfall, ikke at jeg har fulgt særlig mye med akkurat men... :ler:

Har overhodet ikke følelesen av at det er søndag idag! Men, det er vel fordi det tilhører sjeldenhetene at jeg står opp kl 05.30 på en søndag... :grine: Og ikke minst dra på "langtur" md bilen eller!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt av det jeg skulle idag da, men det har jo blitt litt tv titting også.. :sjenert:

Man må kose seg litt også. ;)

Jeg trengte å komme meg ut av huset litt, så jeg dro å tok litt sol. Greit med litt grunnlag til sommeren. Og bryllupet, selvom jeg kommer til å spraye meg brun da... :ler:

Får besøk av min "eks svigermor" imorgen, mange synes nok det er rart at jeg fortsatt har kontakt med henne, men hun har betydd noe spesielt for meg, og er kanskje noen av de beste menneskene jeg vet om! Hun har hjulpet meg MASSE! Så det blir jo koselig. :)

Får vel fortsette litt..Må innrømme at jeg er litt nattmenneske, liker å gjøre ting på kvelden.

God natt til dere som ikke er nattmennesker... :grine:

:sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp..

Tenkte jeg måtte innom en tur og si hei tilbake! :blunke:

Så gøy at vi er fleire som skal giftes samme dagen. Sier hei til LilleLy samtidig...

Ser du har mye i orden...litt "finpussing" igjen bare, har en liste med småting som skal ordnes jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eneri! :)

Så koselig at du hoppet innom... Og at vi har den samme datoen for den største dagen i vårt liv! ;)

Har du nerver??????

Det går foreløpig greit med meg, det var FAKTISK værre for et halvt år siden, MEN det kommer nok kan jeg tenke meg... :ler: Spørs om vi får sove den siste natten ja! :grine:

Tiden flyr så fort, synes ikke det er lenge sidem han fridde jeg!

Ser du er litt "natterangler" du også, thihihi... Fikk plutselig litt sånn ommøblerings kick jeg.. :sjenert:

Mye rart som skjer i hodet når mannen er bortreist visst..... :klaske:

Lykke til Eneri!!!

Håper vi snakkes mer her inne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Spesielt men kjempekoselig at du har så bra kontakt med ex svigermor enda ;)

Hatt en fin helg? :klem:

Hvilke tanker du har mens Jonas er borte da vennen?

Håper du får en suuuper dag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica!

Eks svigermor har nettopp dratt, var så koselig at hun tok en tur! :) Fikk ei kjempefin klokke av henne, til å henge opp på veggen.

Ikke noen kjipe tanker egentlig, bare rart å være alene, er ei stund siden jeg bodde alene lissom.

Så er det jo det at han er på turne med drøssevis av damer "groupies" osv, men det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om.. :ler:

Tenkte å ta meg en tur på et senter, fikk iherdig behov for litt shopping. :grine:

Har et gavekort fra bursdagen også...

Ha en fortsatt fin dag alle som er innom her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...