Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: Tusen takk vennen, synes du bildet kan brukes til invitasjoner?? Tenkte egentlig å a noe litt mindre "seriøst"...Men, vi får se. Jg har jo sagt til meg selv at jeg skal virkelig komme igang nå etter Jul/Nyttår.. :sjenert:

Jeg har hatt en fin Jul vettu..Synd du ikke hadde julestemning da, men moro med litt fest også! ;)

Nevésta: Tror det blir til at jeg skal lage en god nyttårsmiddag, mannen vil ha ribbe for han synes kalkun er så tørt.... :grine: Så vi får se!Så blir det noen gode venner som kommer å feirer med oss. Jeg ville egentlig ha et skikkelg PARTY, men han vil heller ha det mer intimt, så da er det egentlig greit for meg.. Du da? Du må KOSE deg da :):):)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cool: Trøtt som en dupp...

Har gjort masse idag! Stolt av meg selv nå:)

Har vært i Sverige med lillesøs, stesønn og sambo.Koselig!

Så fikk jeg plutselig et lite "kick" da sambo dro på spillejobb kl 22.00, så da begynte jeg å rydde og vaske i kjøkkenskapene! :ler: Fikk gjort ganske mye, håper det kommer flere av disse "raptussene" :hoho: Vasket trappa, og kjøkkengulvet også.

Nå ligger jeg i senga og lille Muskat passer på meg, pappa`n kommer ikke hjem før rundt halv tre så...Lille vokterpus er kjekk å ha da ;) Koselig! Blir nesten trøtt av å høre på de søte snorkelydene jhun kommer med innimellom.. :ler:

God natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du bildet kan brukes til invitasjoner??

Selfølgelig!! Passer perfekt til det! :klem:

Blir fest med to vennepar, så det tar nok ikke heeelt av men..

Hadde egentlig lyst å feire med noen andre venner, men alle er opptatt, skal andre ting..

Klarer egentlig ikke hun ene dama vi skal feire med :forvirret:

Hun skal være best i alt på en måte..

Håper du får en suuuper nyttår!!

Imorgen skal vi på konsert, og DET gleder jeg meg til :hoppe:

Flink husmor du var igår da! :kyss:

Åååå, jeg vil ha hund...! :hjerte:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EPICA: Det er et klassisk problem det der altså.. Alltid noen som skal noe! Ihvertfall når man ikke har så veldig "spikra" planer selv. Tror det blir party på oss, håper iallfall det :hoppe:

Huff, idag har det STORE skjedd...Kloakksystemet her i huset vårt er TETT! Huseierne har vært her i flere timer for å prøve å finne ut hva som er problemet, men de må komme igjen imorgen. Dvs at vi nå hverkan kan dusje, bruke toalettet eller slå ut NOE vann i vasken osv.. :kjempesinna::twisted::sur::sinnatagg::tristbla::sjokkert: :icon_neutral: :hår:

Frustrerende kan man si!

Får håpe de får ordnet det imorgen, det er jo typisk at det må skje sånn rett før nyttår, hvor vi lissom hadde tenkt oss å ha folk osv...

Jaja, shit happens...

GODT NYTTÅR FOLKENS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, det må være det værste!! :sur::frustrert:

Ufff... Håper de ordner det snart! :klem: Stress...!!

Det blir party ja? ;) Kult! :sjarmor:

Så rart, bare noen få dager så er det 2006! :sjarmor:

Gleder meg masse til bryllup og baby.... :hjerte:

Har du noen nyttårsforsetter da? Noe spes du gleder deg til utenom :bryllup: selfølgelig ;)

Jeg skulle ABSOLUTT ha begynt å trent..

Litt redd for helsa når jeg røyker og drikker såmye :ler:

GODT NYTTÅR VENNEN!! :klem::klem:

Vi ses i det nye året :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Godt nyttår søta!! Tenk, i år skal vi gifte oss!!!!!! :) Håpar du får ei fortsatt fin planleggingstid! Gledar meg til å følge deg vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Har jo ikke vært her inne siden i fjor... :ler:

Nyttårsfeiringen var meget vellykket!!! Vi var hos en kompis, han hadde besøk av en venninne/tidligere date, så kom det to kompiser til etterhvert, ble mye sjampis ja... :sjarmor:

Rart å tenke på at dette året er vårt, vi skal gifte oss!!!! :bryllup: Det var det første jeg sa til mannen i år også. ;)

Bekleger at jeg ikke har svart dere EPICA og VESLO, som sagt ikke vært her inne..

Har desverre skjedd noe kjipt da...Pga kloakksystemet og alt det stresset der må vi flytte i mai..Har fått mundtlig oppsigelse, det ble nemlig dyrt for dem å få dette reparert så de fant ut at de ikke hadde råd til å fortsette å eie både hus og leilighet. Huset vi bor i er nemlig et "oppussingsobjekt" for dem. Vi har jo pusset opp og ordnet masse, for vi forventet jo å bo der i minst to år, som det står i kontrakten... :hår: Så nå blir det mye stress fremover, finne nytt sted å bo,pakke, flytte og brylluppsplaner...Jaja, det må bare gå bra.

Vi bor hos svigers imens de driver med gravingen hjemme, dvs siden søndag kveld. Det er veldig ok, de er så snille og hjelpsomme! :klem:

Nå tror jeg at kroppen min trenger en varm :dusje: , kaldt!Brrr....

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Oi, så nå må dere flytte ja?

Håpe dere finner noe stort og billig ;)

Jeg har lyst å flytte til sommeren, finne noe nyere..

Så lei av å fryyyse i gamle hus.. :tunge1:

Planer for helga da?

Jeg og sambo skal ut og spise idag.

Ellers er det stesønnhelg ...

Så det blir rolig, masse film & lite action.

KOSE DEG!! :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica..

Ja vi må nå flytte innen mai...Vi skal på visning på et hus på søndag. Sambo og svigermor skal se på det på lørdag, jeg kan ikke bli med fordi jeg må jobbe... Spennende! Blir kanskje litt vanskelig med huslån, fordi sambo har ikke fast inntekt, bare jeg som har... Så vi får se! Men, hadde uansett vært gøy å fått sitt eget. :hoppe:

I helgen er vi bedt på en stor fest hos ei gammel venninne av meg, men sambo skal sppille lørdagskveld, så jeg vet ikkke om jeg kan regne med at han blir med... :sur: Men, man blir vant med sånnt etterhvert.

Har fri idag og imorgen, juhu! :tommel: Så skal vi ha stesønn fra idag til imorgen.

Vi kan forresten flytte tilbake til huset idag!!!!!!

Må løpe nå...Svogeren min skal på MTV i Tyskland imorgen, så jeg må til han å være litt stylist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Spennende med visning! :sjarmor:

Må fortelle hvordan det går ;)

Dumt ikke sambo kan være med, men du får verfall koooose deg masssse på festen lørdag!! :danse:

Har du fri? Ååå, heldiggris... Vil hjeeem å slappe av.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så kjipt at dere må flytte... :sur: Håper dere ikke flytter så veeldig langt bort da.. Koselig å ha dere i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cons..

Vi synes det har vært veldig koselig å bo nærme dere også! :rosasmil: Dette med flyttingen skjedde veldig fort... Men, vi håper jo på å få kjøpt noe da, så vi slipper slike eventuelle situasjoner igjen, i tillegg til at man da betaler ned på noe som er SITT. :tommel:

Er litt frustrert frue jeg nå...Jonas ligger oppe sammen med Ben, fordi Ben ikke vil sove alene, og der har han ligget i flere timer! :murvegg: Vi hadde lissom tenkt til å ordne litt her osv, tross alt ganske mange ting som må gjøres siden vi ikke har bodd her på nesten ei uke. Ikke kan jeg gjøre noe særlig alene heller, men den "skrælle" kroppen min...Det er jo en grunn til at jeg er sykmeldt,HATER det.. :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Men, men...Det er vel sånn jeg blir når jeg får barn også. Selvom det er LENGE til ;) (skjønner jo at han gjør det, bare frustrerende å ikke få gjort det vi har avtalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg forresten veldig til imorgen, for hvis vi er heldige så har de tid til å ta et møte med oss (vi skal ringe dem tidlig fikk vi beskjed om) så kan vi finne ut hvor mye vi kan få i lån osv.

Håper det blir DRØMMEHUSET på oss..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det visning på huset vi har sett oss ut!

Er så spent!Jeg VIL ha DET huset :Nikke: Får håpr det ikke er så veldig mange interessenter, så det ikke blir helt take off budrunde...Er fersk i det gamet her, men fikk jo endel tips i banken da.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente.... :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Svimle

Lenge siden jeg var her inne nå.. skamme meg skal jeg.. men GODT NYTT ÅR! :klem:

Så spennende med visning og huskjøp da! Har vært gjennom det samme, men vi solgte huset i sommer og flyttet ut i august. Skal leie nå til jeg er ferdig med studiene. Vi flyttet som sagt ut i august, og nå har de satt huset for salg igjen! Ikke aner jeg hvorfor, har ikke hørt noe fra de om de hadde noe å klage på. Hadde en veldig god tilstandsrapport da, og en god eierskifteforsikring, så om de har oppdaget noe så står det garantert i tilstandsrapporten - der ble den minste lille ting tatt med!

Anyway, lykkelykke til! Håper alt klaffer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med visninger og budrunder og sånt da. Lykke til! Skal på visning i morgen vi også. Skal ikke bytte hus nå, men det ser ut som et sånt hus jeg alltid har drømt om så da jeg jo bare titte litt. Hmm, du er fra Sarpsborg... det kan vel ikke være samme hus vel? hehe Er jo ikke såå langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! BECOMINGBRIDE, sprøtt at de har satt ut huset for salg allerede!? Det er veldig spennende med huskjøp.. Vi er helt ville etter det huset, nå konsentrerer vi oss mest om å finne ut hvor mye vi er villige til å gi, istedetfor å bli med på kappløp så setter vi oss heller en maksgrense. Huset er veldig påkostet, godt vedlikehold, og en veldig god tilstandsrapport! Men, beliggenheten trekker ned verdien, fodi det ligger helt inntil veien (en gammel hovedvei med lite trafikk vcel å erke, men de som kjører der kjører fort! Så jeg priser meg lykkelig over at de nå skal senke fartsgrensen til 40km/t og sette opp fartsdumpler) :ler: En annen ting er at huset er bygget i 1900, så det er ganske gammelt. Men, huset er midt i blinken for oss ;) Tusen takk VESLO, trenger det nå!

Vet ikke Lisee? Jeg er fra Frxta selv også, men har jo funnet meg en sarping har lurt meg med opp hit, :ler: . Har dere sett på hus i Frxta eller Sarp? Får ikke håpe det er samme hus da, for da må vi evt sloss om det! :hoho:

De ter visning idag fra kl 14.00-15.00 så vi tenkte å dra idag også, bare for å se om det er mange som er interresserte... :sjenert:

Må ellers bare nevne at jeg har en veeeeeeldig søt kjæreste som nå satt og svisjet med fjernkkontrollen, så oppdaget han plutselig at det var slutten på en av hans favoritttegnefilmer fra barndommen hans, "to gode venner". Plutselig satt han med store tårer i øynene og utbrøt "nææææh, han fikk seg revekjæreste til slutt jo"....Stakkars, jeg blir så rørt av han!

Jeg er verdens heldigste... :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...