Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Afrodite+Epica: Veldig moro dette ja! Er superfornøyd! :sjarmor: De er tykke 7,5 mm i bredden og ganske tykke. Gult gull, og i hans ring står det fra meg: "Du er hjertet mitt" og så er det to hjerter som står inn i hverandre, og datoen 10.06.06...

Og i min står det fra han : "However far away;Always!" Også har jeg en liten diamant på min da. :)

Har vært på prøvetime også idag, ble SÅ fornøyd!!!!! Hun er så flink, min gamle kollega...

Gleder meg masse til å bli Fru ***** jeg nå! :hoppe::hoppe::hoppe:

Har skrevet talen min idag også, skal renskrive den. Har puttet inn et fint dikt også, tror den blir veldig bra!!!!

Har vært veldig nervøs for å holde tale, men er egentlig ikke det nå lenger...

Bare gleder meg til den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

ÅÅÅ så spennende! Vi skal å se på ringer i morgen! :hoppe:

Lurer nå veldig hva som skal stå i dem da, mannen sa at det kunne vel bare stå Din XXXX slik som i de gamle forlovelsesringene våre. Men jeg kunne nå tenkt meg en forandring jeg da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becomingbride: Det er noe av det morsomste forberedelsene! Lurte lenge på hva som skulle stå i ringen hans jeg også, for han hadde sin klar lenge. Men, det blir jo faktisk nesten som en tatovering! Den skal jo være der resten av livet.. Hvis dere ikke skal ha det klassiske som Din ***** så vil jeg anbefale dere å tenke dere NØYE om før dere bestemmer dere iallfall.. Det skal jo representere dere også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg er helt enig, jeg vil ike bare "slenge" noe i ringen. Omså Evig Din kan fungere, bare det blir en litt forandring fra de andre ringene våre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare oppdatere litt hva jeg har igjen å gjøre jeg!

*Kjøpe alkoholen

*Bestille Eføy

*Handle mat sammen med kokken (søndag)

*Handle snacks

*Ta en siste titt på hva jeg har igjen av pynt å kjøpe inn til bordene

*Ringe kakedama ang eksakt antall stykker

*Kjøpe det som mangler til brudepike nr.1

*Kjøpe strømpebånd (når jeg henter kjolen)

*Hudpleie lørdag 3juni kl 12.00

*Negltime Torsdag 8/6 kl 13.00

*Få strømpene av pappa

*Renskrive talen min.

*Gå inn skoene litt....

Sikkert masse mer, men ikke som jeg kommer på nå. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becomingbride: Dere skal ha nye ringer ja...Noe spesielt dere har tenkt dere? Våre er St.Maurice, de er LEKRE!!!!!!!!!! ;););););) Så var det 20% på de. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOOOHOOOOOOOOOOOOO!

Snakket med "backup" presten nå, og hun sa ja til å være "stand in" hvis presten vår ikke skulle rekke hjem fra Israel i tide......Jeg er SÅ lykkelig akkurat nå, da er kanskje det største problemet løst....Dette har jeg tenkt MYE på! :overrasket:

Vi har sjekket med 12 prester som sa nei, fordi å være "reserve" ikke var "bra nok" for dem.

JIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Nå kanskje jeg får sove litt fremover..... :grine:

Hadde vært så kjipt å risikert at det ikke var noen prest der da vi kom til kirken lissom.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Becomingbride: Dere skal ha nye ringer ja...Noe spesielt dere har tenkt dere? Våre er St.Maurice, de er LEKRE!!!!!!!!!! ;)  ;)  ;)  ;)  ;) Så var det 20% på de. ;)

Vi har faktisk tenkt til å "designe" våre egne via lykkeringene.no . Håper bare ikke vi er for sent ute.. Jeg er så glad i rødt og hvitt gull sammen, så jeg tror dette er stort sett den eneste muligheten vi har hvis vi ikke skal kjøpe via nett (lykkeringene.no er Mestergull).

Ringene våre er over 6 år gamle, glatte gullringer som er 4 mm brede. Nå har vi lyst på noe litt mer spesielt, og en bredere ring (6 mm).

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
WOOOOHOOOOOOOOOOOOO!

Snakket med "backup" presten nå, og hun sa ja til å være "stand in" hvis presten vår ikke skulle rekke hjem fra Israel i tide......Jeg er SÅ lykkelig akkurat nå, da er kanskje det største problemet løst....Dette har jeg tenkt MYE på! :overrasket:

Vi har sjekket med 12 prester som sa nei, fordi å være "reserve" ikke var "bra nok" for dem.

JIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Nå kanskje jeg får sove litt fremover..... :grine:

Hadde vært så kjipt å risikert at det ikke var noen prest der da vi kom til kirken lissom.. :ler:

Så utrolig FLOTT! Tipper det falt en bør av skuldrene dine nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becomingbride: Hørtes fint ut! Aldri tenkt på den kombinasjonen før..Men, gullsmeden sa jo også at det ikke er vanlig med rødt gull i Norge. Moro med noe annerledes da! ;)

Og JA! Jeg er KJEMPELETTET over presteopplegget, du aner ikke! Dette var deilig!

Takket og bukket herfra til månen til hun presten, hhun ble helt overveldet! :ler:

Hun er 60 år og nyutdannet og hørest kjempeålreit ut! :):):)

Men, jeg håper jo selvsagt at vi får han vi egentlig skal ha. Han er suveren, og et nydelig menneske, som kommer til å gjøre dagen vår MEGET spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten endelig fått oss gressklipper, så nå skal jeg hjelpe kjære litt ute i hagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har forresten endelig fått oss gressklipper, så nå skal jeg hjelpe kjære litt ute i hagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeeesp!

Blir trøtt av mye frisk luft.... :ler:

Nå har jeg klippet plenen to ganger og raket to ganger, den var nemlig HØY. :overrasket:

Deilig å få gjort litt, kjære ordnet ute i annexet, satt inn en sofa og bord også, så nå er det vårt nye "røykerom" til vi får ombygd det til studio.Det kan jo bli en stund til.. :ler:

Satt meg ned der og koset min lille søte Trampeline LEEEENGE da jeg var ferdig ute.

Da jeg kom inn igjen var jeg så i "slaget" at jeg måtte ordne litt her også.... :sjenert:

Kjære mener jeg har "ryddemani", men jeg vil heller kalle det "fobi for rot" klarer rett å slett ikke å sette meg ned å slappe av hvis det ikke er ordentlig rundt meg. Men, jeg får jo noen kick innimellom da, det er absolut ikke alltid strøkent her... Noen perioder er bedre enn andre! :ler:

Nå er jeg sliten, skal til legen imorgen igjen. Spent på hva hun sier siden behandlingen hos fysioterapeuten ikke har hjulpet en d****! :sur:

Skal høre om omskolering...Skjønner jo selv at dette ikke går i lengden. Og ryggen min er altfor vond til å begynne igjen... :tristbla:

Men, for å fungere i hverdagen må jeg bare bite tenna sammen innimellom, og selvsagt fysioterapi.

Må jo gjøre det jeg kan...Gutten min sa ja til å bli med meg til legen imorgen. Lettere å forklare hvordan hverdagen er når han er der sammen med meg. Han vet jo veldig godt hvor kjipt jeg har det også mht ryggen...

Jaja, får håpe hun er like forståelsesfull som hun pleier!

Nå skal jeg gå å legge meg... :sove:

Mannen sitter å spiller på den nye gitaren han har kjøpt seg idag! Koselig.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig bra hos legen idag, selvom jeg gruet meg... :sjenert:

Hun er jo så kos og grei hun legen min! Hun skrev ut noen (etterlengtede) smertestillende til meg, og henviste meg til MR. Skal inn i sånn "trommel" for å sjekke om jeg har skiveutglidning i nakken.

Tror selv at det bare er muskulært jeg, men sååå kjipt at ingenting hjelper allikevel... :sur:

Spurte legen hva jeg skal gjøre mht fremtiden, og nevnte at jeg har liten tro på at det funker særlig lenge med frisøryrket. Så hun sa at jeg skulle søke på omskolering! :klappe:

Nå er jeg spent....Håper det går i orden! Skal på AETAT imorgen og snakke med en saksbehandler og fylle ut søknadskjema tenkte jeg.

Svigerfar ringte å spurte om stesønn kunne sove hos meg inatt, han skulle egentlig ha ham, men skulle visst på et foredrag el. Så det sa jeg ja til. :) Koselig å ha han her!

Kjenner at jeg er trøtt...Lurer på om jeg skal legge meg litt på sofaen før han kommer.

Da jeg kom hjem med masse matvarer osv, så jeg plutselig at jeg måtte vaske inni kjøleskapet, og deretter kom jeg på at vaskemaskinen var ferdig... :roll: Blir ganske gårn etter behandling også, så nå kjenne jeg det i hele kroppen...

Kommer sikkert sterkere tilbake utover kvelden!

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svimle

Det er så deilig med leger som forstår!

Da jeg hadde gått sykemeldt i ett år, og hadde gått ett år på rehab., så søkte legen min meg på yrkesrettet attføring via trygdekontoret.

Da trygdekontoret godkjente søknaden henviste de meg til aetat. Er en mølle og gå det der.. Legen min ville søke meg direkte på uførhet, men det nektet jeg... kan jo ikke gi meg før jeg har prøvd ALT!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå...

Har ikke vært her på ei stund jeg.. Vært en smule stressa i det siste... :sjenert:

Denne helgen har jeg bare festa! :grine: Både fredag og lørdag, det er sensasjon. Det skjer ikke ofte for å si det sånn. Hadde bare akutt behov for å tenke på litt andre ting også, synes det er sprøtt å tenke på at det er SÅ snart. Forloveren min sendte meg melding og lurte på om jeg var våken...Utrolig nok var jeg jo det. Så ringte hun meg og sa at hun hadde bryllupsnerver og at man skulle tro det var henne som skulle gifte seg istedetfor! :grine::grine::grine:

Derfor sitter jeg her i natten og tar en røyk, imens jeg venter på min kjære som kommer hjem fra jobb snart. Lurer litt på om jeg klarer å få sove igjen...? :overrasket:

Skulle lissom gjøre en hel haug med ting her, men jeg slokna tvert istad. Har så mye vondt i hodet om dagen. En god blanding av bryllupsnerver og pollenallergi! :ler::overrasket:

Idag har vi vært å handlet inn maten med kokken vår. Og svigers har handlet inn all vinen, har litt småhandling igjen da. Må bl.a kjøpe:

*champagne til velkomstdrinken

*engangskameraer til å legge på bordene

*engangs champagne glass

*en fin tusj til gjesteboka

Så kommer jeg sikkert på en masse ting etterhvert... :klø:

Jaja, sikkert vanlig med litt nerver sånn på tampen!

Hvis det skulle dukke opp noen tips imot det, så er det bare til å si ifra her inne! :ler:

Nå får jeg vel prøve å sove litt igjen..

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Du kommer nok i mål, skal du se! ;)

Jeg har ingen bryllupsnerver i det hele tatt, men det kommer vel når det nærmer seg mer. Jeg spurte mannen om han merket noe til det, men også han er (foreløpig) helt rolig.

Men, som sagt, det kommer vel etterhvert som en tenker "hva har jeg glemt nå".. Det er jo så mye å huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...