Kvist Skrevet 2. mars 2006 #561 Del Skrevet 2. mars 2006 Så koselig å se deg her inne igjen! Kjenner meg veldig godt igjen i snakket om sløve menn som ikke akkurat er aktive i planleggingen... Leste noen av kommentarene høyt for min kjære og han var vel enig i at han var litt sløv. Blir spennende å se om han gjør noe med det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #562 Del Skrevet 2. mars 2006 Lisee! unnskyld meg, men *puster lettet* ut nå, over at det ikke bare er meg som ikke får hjelp...Får håpe min jobber bedre under press! Koselig at du "stakk innom" her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. mars 2006 #563 Del Skrevet 2. mars 2006 Klart jeg stikker innom her! Savna deg mens du ikke hadde nett vettu Men nå skal jeg en tur i og så se om jeg får brukt fridagen min til noe annet enn KG og TV i morgenkåpa Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #564 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehehe, følte meg litt truffet selv også. Har akkurat kommet meg inn i klær og ut av selv også. Huset er et virvar og kasser, og vi har akkurat hatt en heftig diskusjon on hvor ting skal plasseres. Vi flyttet fra 3 etg til to, dvs at vi ikke har møbler nok til å romme alt mulig stæsj, og har heller ikke penger til å kjøpe nye møbler at the moment, så jeg er ganske frustrert her jeg sitter.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Kan jo ikke trylle heller! Ha en flott fridag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #565 Del Skrevet 2. mars 2006 Nå sitter jeg i sofakroken å drikker te av fine koppen jeg fikk av Cons til Jul. Har tatt et laaangt og deilig varmt bad...Deilig på en kald vinterkveld! Lagde god middag istad til mannen og meg, og vi så siste episode av LOST,den var BRA! Bare synd det er hele tre uker til neste kommer. Har hatt ei venninne på besøk. Hun skal servere i bryllupet vårt, og vi fikk prata masse bryllup! Det var akkurat det rastløse meg trengte nå, hun roet meg skikkelig ned og sa at hun skulle sørge for å lage en kjøreplan over tidspunkter og "gjøremål" på den store dagen, så jeg kunne slappe av litt på det området. :bukke: Fant ut at på avslutningen av middagen skal vi ha pompt og pomparium som "avslutningsmarsj" og gjøre en morsom greie ut av det. Nå trenger jeg å få tak i to stk til til å servere, skal spørre fetteren og kusinen til sambo. Driver å tenker ut noe om å sette sammen noen bilder av oss til en skjerm å ha i lokalet, og har veldig lyst til å få en eller annen person/artist(?) som mannen min virkelig beundrer til å gi HAN en gratulasjonshilsen på video i overraskelse til den store dagen.. Vet ikke helt hvem da.. Skal snakke med noen kompiser av han, og storebroren hans som er forlover, de kan sikkert hjelpe til...Hadde vært så gøy! Har også så godt som bestemt meg for at jeg skal ha hvitt og gull som fargetema. Nå skal jeg gå å sove godt... Natta alle brudene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #566 Del Skrevet 3. mars 2006 Planer for helgen? Ser du Idol? Liker godt Vivian.. Nyyydelig stemme! Vi skal se Idol og Senkveld, slappe av idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 #567 Del Skrevet 3. mars 2006 God helg! Kose deg med å komme i orden i huset. *psst* Har du sett tråden min på bryllupsforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Lisee. NÅ har jeg sett tråden din.. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor man får bestillt stempel med forbokstavene sine hen? Var sgs idag for å finne ut, men dama visste ikke...Hmf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 #570 Del Skrevet 3. mars 2006 www.veidahl.no lager alt mulig innen grafisk. Og han er veldig hyggelig Aner ikke hva han tar for et stempel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #571 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei og hopp! Tusen takk for hjelp Liseemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #572 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg bestillte navna våre hos paperangel.com, så jeg regner med du kan bestille kun forbokstaver også Planer for helgen? Her er det idol snart, og pizza Blir en rolig hjemmekveld. Har tatt en hvil nettopp.. Var deilig. God helg i det nye huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 3. mars 2006 Epica: Tusen takk, er så godt å ha så mange snille og hjelpsomme entusiaster her inne! Her blir det rolig ikveld, kanskje jeg stikker en liten tur opp til Cons Skal vel se Idol og spise litt snacks siden det er helg! KOSE dere masse vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #574 Del Skrevet 3. mars 2006 idol begynner 1930 idag, vet du det? vi tar det opp. sambo er snart på vei hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #575 Del Skrevet 3. mars 2006 Takk for info Epica! Visste ikke det..Ser på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 4. mars 2006 Nå sitter jeg her i kroken igjen før jeg skal legge meg.. Har vært hos Cons og sett på Idol og senkveld, og fått utløp for masse entusiasme ang bryllup! Fått låne bryllupsmagasiner også. :smile: Snille Cons! Og siden mannen hennes er vår toastmaster og kokk, har vi fått planlagt litt også. Her er en liste over hva jeg må gjøre fremover: *bestille kake *kjøpe inn drikke *kjøpe inn rekvisita til laging av menykort osv *kjøpe lys/holdere *se på lokalet og sjekke ut ang servise/bestikk osv. *kjøpr plastikkglass med stett til velkomst aperitiff (dobbelt opp) *sende ut invitasjoner *ordne transport *finne skjorte sammen med sambo *lete etter undertøy *kjøpe tiara *ringer *bestille stempel med vår logo *bestille strømpebånd *ringe likningskontoret ang navnskiftepapirer (få tilsendt) *ha middag med foreldre/svigers med snakk om bryllup *snakke med kirkekontoret/prest om evt prøvedag (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2006 #577 Del Skrevet 4. mars 2006 Tusen takk for en koselig kveld i går vennen! Du må ikke bekymre deg for planleggingen osv altså.. Det virker jo som du har ganske så god oversikt, og det er jo det viktigste! Ikke alt man får ordnet så ennå heller, men så lenge du vet hva du SKAL gjøre fremover så har du kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #578 Del Skrevet 4. mars 2006 Cons: Joda, jeg begynner vel ihvertfall å få en viss oversikt over hva jeg skal gjøre fremover,deilig det. Har jo litt tid igjen, selvom den sikkert kommer til å gå fort fremover nå! Vi gleder oss veldig til ikveld da, blir moro. :enig_anim: Nå skal vi ut å gå en tur i det fine været, må nyte det imens man kan! Da sees vi senere vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. mars 2006 #579 Del Skrevet 4. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) WÆÆÆÆÆÆÆ! Blir snart gal, har ligget i senga i hele dag fordi jeg har hatt helt psyko mensensmerter.. Var på barneskolediscofest hos Cons igår, masse morsomme antrekk ja! kjempekoselig! Hun og mannen kommere på besøk ikveld, så jeg får forberede meg litt. Haen fin søndag alle sammen! Endret 5. mars 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå