Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #541 Del Skrevet 1. mars 2006 Kva med å delegere halve lista til mannen? Desse punktene bør han greie åleine: *Bestille kake *Bestille transport *Avtale tid med sydame til mannens tøy. *Sende inn papirene til kirken.(ferdig fyllt ut) Dette kan de gjere saman: *Kjøpe pynt, servietter,bordkort osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #542 Del Skrevet 1. mars 2006 Velkommen tilbake på nett vennen!! Nå kommer nok planleggingen til å gå litt roligere og mer behagelig for seg..nok av jenter her til å hjelpe,tipse og minne deg på ting! Må snart få til en prøvemiddag og vel...skal mase på lasse jeg..(sier ikke nei til en bedre middag denna jenta nei! ) Du kommer på lørdag eller? Lasse vet ikke noe om tema for festen..så hysj hysj.. Vi blir ikke så veldig mange, men tror nok vi skal få det ganske så koselig! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 1. mars 2006 Veslo og Cons: Du har helt rett Veslo, jeg KAN faktisk gi han noen oppgaver, det er jo tross alt hans bryllup også! Takker forresten veldig for tips, jeg trenger alt jeg kan få jeg... Tenkte å ta meg en tur på Panduro/SGS imorgen hvis jeg får tid. Skal se om jeg kan få noen ideer osv. Jeg fikk vite om festen idag jeg Cons, er det bare Jonas som er treg??? Han bekreftet det nå. Har absolut lyst til det jeg, litt vanskelig for meg å svare før jeg vet hva som skjer med Jonas da.Det hadde jo vært ille moro om han kunne blitt med lissom...Ikke så vant med å være på fest med han for å si det sånn, så jeg nyter hvert sekund. Jeg er alltid en sånn outsider på sånne parfester osv... Nå sitter jeg virkelig å koser meg i sofaen med laptopèn MED internett (wohoo!) og en pusekatt som vil ha masse kos. Lille vakre Nelliepusen min... Hun fikk nettopp smake på litt is, det var ille deilig.. Nå titter hun bare iherdig på hendene mine som hopper sånn fort opp og ned på tastaturet her, hehehe.. Har vært en tur hos forloveren min nå ikveld, snakka litt bryllup. Vi skal begynne å se litt på ønskelister og hun skal kanskje bli med på SGS imorgen. Lurer litt på å ha noe med sommerfugler å gjøre på invitasjonene, alle som kjenner meg vet at jeg elsker sommerfugler. (Jeg prøvde faktisk en brudekjole med små diffuse sommerfugler på!Men, den ble litt vel enkel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #544 Del Skrevet 1. mars 2006 JOOOONAAAAS! Han har faktisk visst om denne festen siden før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #545 Del Skrevet 1. mars 2006 Sommarfugl-tema kan nok bli stilig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Constance: KØDDER DU? :klø: Der har vi mannen min i et nøtteskall...Da kan du selv tenke deg hvordan det er å planlegge bryllup med han... (Jeg sa at du skrev dette nå, og da sa han "nei det er feil, jeg fikk vite det midt i flyttingen og jeg trodde ærlig talt ikke hun sendte melding til meg bare" ) Men, alles kjære VESLO har gitt meg en liten tankevekker idag, jeg skal bare gjæøre ting uten å vente på han hele tiden, for slik får man ting gjort! Endret 1. mars 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #547 Del Skrevet 1. mars 2006 Nei nei nei Jonas... Jeg ringte/sendre mld til både han og stian i månedsskifte november/desember for å be de holde av denne lørdagen. Tenkte jeg måtte gi de to litt ekstra god tid. Så har jeg minnet de på det med en mld eller to i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har begynt å tenke litt på ønsker...(with and without Jonas, thihihi) *Nathalie servise med kaffe/te kopper,dessertfat og alt som hører til fra Glasmagasinet. (mellomvarianten som passer til begge deler) *Blender *Kjøkkenmaskin (til baking osv) *Kaffetrakter *Gode kniver *Wokpanne *Stekepanne+gryter i forskjellige str *Digital kjøkkenvekt *Gavekort på møbelforretninger (Skeidar,Bohus,Ikea osv) *Gavekort på Josefines Lysthus,Black Design shop,Galtung interiør og Indiska *Digitalt videokamera *Samliv/ekteskapskurs (presten vår og mange andre anbefaler det på det sterkeste!) *Bestikk (vet ikke helt hvilket ennå) *vin/cognac/champagne/likørglass +karaffel *De tinga jeg ikke har i Eva Solo serien *Penger? Endret 1. mars 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 1. mars 2006 Cons: Han mente nok at han trodde du sendte den samme meldingen til meg Men, jeg skjønner hva du mener. De gutta der er greit å informere om slikt til i GOOOOD tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #550 Del Skrevet 1. mars 2006 Ta en titt på Galtung Interiør på Borg også! Mange fine ting og møbler der, mye i litt sånn romantisk stil som jeg tenker er typisk deg..(ikke sikkert du mener det da...) Jeg hadde ihvertfall en laaaaang gaveliste liggende der, og jammen fikk vi litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #551 Del Skrevet 1. mars 2006 Men, alles kjære VESLO har gitt meg en liten tankevekker idag, jeg skal bare gjæøre ting uten å vente på han hele tiden, for slik får man ting gjort! ← Alles kjære? Så kosleg sagt... Fin ønskeliste forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #552 Del Skrevet 1. mars 2006 Cons: Galtung ja! Selvfølgelig, der er det masse fint Tenkte ikke på den i det hele tatt jeg..Thanx for reminding me. Du har nok rett, liker litt sånn massive men samtidig feminine ting. :kgblunk: De har jo veldig mye fint der...Moro at dere fikk så mye dere ønsket dere! Fikk egentlig ikke med meg så mye av hva dere fikk og ikke fikk jeg... Cruise, bildet venninna di malte, den skulpturen (hodet som er delt i to?hørtes grotesk ut, men! )penger, mm...??Og bønnespillet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 1. mars 2006 Du er ALLES KJÆRE VESLO!!!!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #554 Del Skrevet 1. mars 2006 Du er ALLES KJÆRE VESLO!!!!!! :kys_2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mars 2006 #555 Del Skrevet 1. mars 2006 Du husket jo nesten mer enn meg du!! Fikk noen fine duker og puter fra galtung også, og en del gavekort her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 1. mars 2006 Gjorde jeg? Dere fikk mye fint da, inkl cruiset...Jeg vil også på Cruise! Har veldig lyst til å komme på festen altså...Blitt mye festing i det siste, men søren heller.. Det er derfor man er ung!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2006 #557 Del Skrevet 2. mars 2006 Kyss meg i ræva dress? :grine2: Vi har ønskelisten ferdig. Ta han med i butikken så skal du se at han også mener noe Planer for helga da? Er så lei denne snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 2. mars 2006 God morgen! Epica: Har du ikke hørt uttrykket "kyss mæ i ræva drakt" før? Det er vel det som heter sjakett, vi kaller det...Thihihi...Det er sant som du sier, vet at meningene kommer etterhvert, men da er det antagelig for sent. Nå har jeg prøvd å få med meg han i lange tider, og siden det ikke nytter er det lissom litt i seneste laget å begynne to mnd før bryllupet. Blir egentlig ganske så frustrert. I tillegg så sier han til alle at hvis han nevner det for mye eller for litt så får han kjeft,tullball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2006 #559 Del Skrevet 2. mars 2006 Kanskje du kan gi ham noen oppgaver, som veslo foreslo? De er rare..Som om all planleggingen er VÅRT ansvar... Jaja.. Jeg tror DE tror at vi liker det, og at vi har peiling på planlegging av bryllup når vi aldri har planlagt det før.. Skal dere ha musikk i kirken og i lokale? Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 2. mars 2006 Vi får se Epica...Hvis ikke det blir noe forbedring her, så skal jeg nok komme med en liten utblåsning ja... Musikk i kirken skal vi ha ja, der skal vi ha en som heter Odd Réne Andersen, som er veldig kjent her i Østfold. Så skal vi vel ha komp. fra en som heter Erlend Gjerde. disse to jobber mye sammen. Siden sambo er musiker, så har jeg latt ham ta seg av alt som har med musikk å gjøre, det blir lissom naturlig at han gjør det. Og DET vil han se.... Vi skal ikke ha noe band til festen,vi skal sette opp anlegg, så de som vil kan synge. Omtrent halvparten av de som kommer i bryllupet vårt er jo musikere. Svigerfar,svoger,sambos onkel,kompiser osv... Tror det kan bli veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå