Gjest Svimle Skrevet 21. februar 2006 #521 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #522 Del Skrevet 21. februar 2006 Release-party hørtes gøy ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei og hå... Må passe på å hoppe inn her imens jeg kan... Nå sitter jeg på hotellrommet vårt på City hvor det var bursdag for svigerfar og releaseparty igår. Er ikke helt i vater idag, ble mye forskjellige drinker igår ja.. Vi har bare vært på rommet å chilla idag, våknet tidlig, men har ikke orka å gjøre noe som helst. Skikkelig slækk... Skal straks dra hjem nå,blir deilig det også. En kompis av svigerfar som har kommet hit i anledning bursdagen er arkitekt, og skal hjem til oss idag for å se annexet vårt. Der skal vi nemlig innrede så Jonas kan ha studio der. Denne karen skal nemlig tegne det. Ellers bor han i Kristiansand, så greit at han får sett når han først er her. Ugh.. :klø: Nå er jeg tørst ja. Kan jo ta noe fra minibaren her,men.... Gleder meg til å spise kylling å ris idag! Skikkelig søndag Nå må jeg pakke bagen min her.... Håper jeg får nett hjemme snart, selvom det ser veldig dårlig ut.. Savner KG og bryllupsplanleggingen, nå som det virkelig nærmer seg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #524 Del Skrevet 26. februar 2006 Saknar deg her inne også!!!! Ventar du på nett heime, eller ventar du på å bestille? Sit her og er små-redusert frå gårsdagens fest eg også, er sulten, men orkar ikkje lage meg noko.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 26. februar 2006 #525 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei vennen! Høres ut som festen i går var bra ja! Jeg sliter med eksamensoppgave denne helgen...kjeeeeedeeeeliiiig. Håper de tullingene i telenor får ordnet opp hos dere snart! Må jo skravle litt bryllup her inne vettu! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei VESLO og CONS. Tusen takk for entusiasmen, jeg SAVNER virkelig å ha internett hjemme...Føler meg helt LOST uten. Greia er bare at Telenor får ikke til å koble det opp, det er en eller annen feil som de ikke finner. Synes bare det er rart, fordi de vi kjøpte av hadde internett en uke før vi flyttet inn... Det er lov å håpe.... Håpe litt for meg dere også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 26. februar 2006 #527 Del Skrevet 26. februar 2006 Så koselig å se deg her inne innimellom,da. Kjedelig med ting som ikke går helt som man vil. Fest er gøy, men ikke så gøy dagen etter alltid... Det høres jo ut som om huset går i orden etterhvert i hvertfall. Stå på krava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 26. februar 2006 #528 Del Skrevet 26. februar 2006 Her var det forresten noen problemer med linja i forhold itl telefon/bredbånd. Fordi vi fikk det siste først, måtte de strekke en ny linje for at vi kunne få telefon også. Motsatt hadde det gått strålende.. Kan det være noe der? (Teit system, riktignok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #529 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei alle sammen! Nå er jeg en happy girl igjen, ENDELIG på nett igjen! Da min kjære ringte å fortalte det til meg istad da jeg var ferdig hos fysioterapeuten, JUBLET jeg! Det er bare sååå deilig! Ubeskrivelig følelse... Har savnet det SÅ mye! Nå er det jaggu på tide å få planlagt litt bryllup igjen, bare tre mnd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. mars 2006 #530 Del Skrevet 1. mars 2006 Gratulerer med nett hjemme igjen! Skjedd noe på bryllupsfronten siden sist da? Og hvordan går det med ryggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Markblomsten.. Tusen takk! Det er kjempedeilig å være på nett igjen... Ryggen er bedre vettu, går til fysioterapeut/akupunktør og det hjelper jo, men smertene har forflyttet seg ned til armene. Det er visst vanlig for det løsner opp i nakken, og da går det nedover i armene! Hun bruker sånne kopper med vakuum, så det ser ut som jeg har blitt misshandlet på ryggen, med store runde mørkelilla blåmerker,heheh. Gjorde vondt de to første gangene, men var bedre idag. Hun satte nåler også idag, skal visst være bra det og:) Hvordan går det med planleggingen her inne da? Har ikke fått satt meg inn i noe ennå, siden vi kom på nett for 1,5 time siden...Spent! STOOR fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #532 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg glemte å skrive at jeg var på DEPECHE MODE konsert i spektrum igår, det er den absolut beste konserten jeg har vørt på i hele mitt liv! De var MAJESTETISKE! Leg elsker Depeche, verdens beste gruppe det. Det var utrolig rart å se dem live, når jeg har elsket det bandet i 7 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #533 Del Skrevet 1. mars 2006 Gøy med konsert! Ei venninne fra Oslo jeg kjenner, hun digger det bandet. Deilig å være i nytt hus? Planlagt noe lately? Så bra at ryggen er bedre! Ha en superduper dag! Og ellers er alt bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 1. mars 2006 Har planlagt litt Epica. Men, har mye igjen ja! Må sende ut invitasjoner, bestille kake, transport osv. Lage bordkort, kjøpe pynt osv. Er litt stressa egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #535 Del Skrevet 1. mars 2006 Neida, må ikke stresse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #536 Del Skrevet 1. mars 2006 Har mannen funnet dress forresten? Min fant nettopp sjakett, ble stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #537 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei igjen Epica, joda mannen har antrekk ferdig. Han har en dress som er sydd til han, den er kjempefin med "kyss meg i ræva frakk" i sort. Den må bare sys inn litt, for han har gått ned endel siden den ble sydd. Så da er i iallfall NOE i boks... Men, vi skal kjøpe ny skjorte til han da. Det må vi gjøre relativt snart...... Thank you for bringing it up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #538 Del Skrevet 1. mars 2006 Må ikkje stresse vennen, har gooooooooooood tid enno! Så kult med konsert, forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 1. mars 2006 *Frisør *Make up *Kjole (skal bet. dep snart) *Klær til mannen *Fotograf *Meny (skal prøvespise snart) *Liste over hva vi skal kjøpe av alkohol *Hvem skal gjøre hva liste er i boks. Hva står igjen: *Bestille kake *Bestille transport *Finne klær til brudebarn (må vente lengst mulig siden de vokser!) *Kjøpe pynt, servietter,bordkort osv. *Avtale tid med sydame til mannens tøy. *Finne sko, tiara og smykke til meg selv. *Lage invitasjoner (beg. denne uka, skal handle imorgen) *Planlegge blomster (dekoatør bestillt) *Avtale pynting av kirken med andre brudepar. *Sende inn papirene til kirken.(ferdig fyllt ut) Har endel igjen... Hadde vært så mye lettere om han var en smule interressert også... Jeg får heller bare gjøre ting, så får jeg heller få litt kjeft for at han ikke er enig! -------------------- Bryllupsdagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 1. mars 2006 Tusen takk VESLO, jeg trenger å bli roet ned litt Du er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå