MiNNieMooSe Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #501 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) ** Endret 1. februar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 1. februar 2006 De som bvil se bilde av henne kan sende meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #503 Del Skrevet 1. februar 2006 har sendt deg pm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #504 Del Skrevet 1. februar 2006 Får ikke dreisen på dette bildegreiene jeg, typisk når man bruker Mac! ← Trodde du fikk lagt det i galleriet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #505 Del Skrevet 2. februar 2006 Epica: Det fungerer ikke på samme måte som med pc, det er helt annerledes bygd opp. Det er ganske kjipt i akkurat slilke situasjoner, fordi så godt som alt som ligger ute på nett osv er beregnet til pc, siden flest har det. Men, jeg synes iallfall Mac er bedre på mange andre områder. Men, jeg måtte jo lære det først. Nå skjønner jeg ikke pc lenger! Bildene legger seg i programmer som ikke finnes til pc, derfor blir det ofte kluss når slikt skal sendes. Hadde jeg vært skikkelig proff hadde jeg vel kanskje funnet ut en måte.Hvis jeg får meg hjemmeside er det lettere, for da kan jeg bare sende linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 2. februar 2006 IMORGEN FLYTTER VI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. februar 2006 #507 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har også mac, og jeg skjønner ikke hva du mener over her. Hadde ikke prøvd å legge inn bilde i galleriet før så jeg prøvde nå. Funka helt greit det. Bare klikka på Nytt bilde og valgte en jpg-fil med knappen Velg fil. Jpg filer er like enten man bruker mac, windows eller linux... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. februar 2006 #508 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg sliter også litt med å legge inn bilder fra macen... Avatarer og for den saks skyld.. Grattis med nytt hjem i dag vennen!! Spennende kan jeg tenke meg!! Må prøve å få tatt en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #509 Del Skrevet 4. februar 2006 Lisee; Merkelig, for sambo kan mac mye bedre enn meg, og slv han sliter....??? Cons: Jeg får heller ikke til avatarer... Er bare innom her fpr å hente Trampeline, og mobilader. Lille rampejenta har funnet et triks slik at hun får av seg lampeskjermen, det er ikke bra pga såret hennes. Da bli jæ sinna te ho!! Kaniner har nemlig en lei tendens til å ødelegge sårene sine...Så jeg må passe på ho hele tiden. Så vil ho IKKE ha medisinen sin heller, bare tramper og hopper rundt for å vise hvor sta hun er. Så jeg må ha hjelp av sambo for å få gitt ho...Rusk liten Tjukkeline! Må komme meg tilbake i nye huset, er nok å gjøre for å si det mildt. Har sovet der inatt da,koselig Håper vi får nettet i det nye huset snart, det er bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #510 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei vennen, God helg! Ettersom du er en av de som kanskje forstår meg litt.. Jaja, dagen igår... Sambo og stesønn kom hjem rundt 1930 igår. Jeg spurte om han kunne legge han litt før (10 min på) siden det tar såpass lang tid før han sovner - siden han sover over bare annenhver helg, syns han det er litt uvant tror jeg. Sambo mente jeg var sur når jeg sa det, men det var bare et forslag, så vi kunne spise etter han la han, og se på Idol etterhvert (måtte ta opp Idol) Så blir han bare sååå dritsur. Og er umulig å snakke til. Bare for jeg kom med et forslag! Vi har hatt det vanskelig før, at jeg ikke har takla stemorsrollen så bra. Men mente ingenting vondt eller surt men han oppfatta det sånn. Han tenker automatisk negativt, pga sånn det har vært før, så må jeg lide for det. Vi hadde det fint resten av kvelden, så Idol, Senkveld, Aha programmet og en film. Når vi la oss tok jeg opp at jeg mente ingenting. "Det har du sagt før, men hvorfor blir det sur stemning da?" For hvis du bestemmer deg for at jeg er sur, så er det ditt problem, tenkte jeg. Ingenting hjalp hva jeg sa. Sovnet da jeg forstod at det ikke hjalp å snakke mer. Han hadde bare hisset seg mer opp. Han sa jeg burde forstå at han la han 20, han har han jo bare annenhver helg sa han. Jeg vet jo det, tenkte jeg.. Hørt det 6895 ganger før. Ikke det så var poenget mitt. At han kan bli så sur av en FILLETING.. Sov lenge idag, lå mye våken men orka såvidt å stå opp. Han sa såvidt hei, jeg sa litt halvsurt hei tilbake når jeg sto opp. Tok en dusj, og når jeg kom opp i stuen gjorde han seg klar for å gå. Jeg ba han komme inn på kjøkkenet "Vrker ikke som du bryr deg!" Virker ikke som du bryr deg heller, sa han. Jeg orker bare ikke krangle sa han. Tror du JEG vil det da..! Herregud. Så nå er han dratt. Er jo fa# helt utrolig for en elendig kommunikasjon vi har når det gjelder stesønn. Som om stesønn er prinsen og jeg den onde stemor. Når vi ikke har stesønn er vi venner hele tiden, og har det SÅ bra. Typisk, han er så flink å stikke av. Ingenting hjalp når jeg prøvde å snakke med ham om det idag.. Så jæv# urettferdig. Er kanskje min egen skyld. At han automatisk tror jeg mener det surt. Kanskje jeg hørtes litt sur ut. Pga vi har hatt tøffe perioder, så er jo selfølgelig ALT min feil når det kommer til hans "prins".. Herregud..! Igår var jeg bare klar for å slappe av, spise god mat.. Fatter ikke han kan tro jeg VILLE krangle.. Idiot mannfolk! Så nå sitter jeg her.. Han driter i meg og tenker kun på sønnen. Er luft for han nå. Syns han behandlet meg jæv# urettferdig.. Vet det ikke er vits å snakke mer om det. Han har jo BESTEMT hva jeg mente.. Tosk! Ahhh... Måtte få litt utløp for det her. Før han gikk sa jeg (må betale depositum for fotograf, svigers skal gjøre det) "Du kan jo ta med regningen hvis du vil" "Ja" Var alt han sa. Han hadde tatt den med. Vet av erfaring at jeg ikke kan skrive sms siden han er i det humøret nå. Får la han roe seg.. Så får jeg heller godta at han har vert en idiot... Skrev melding til ei venninne at jeg trenger å snakke. Ikke fått svar enda. Endel snø ute, frister ikke å gå ut egentlig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, bare være hjemme tror jeg, kanskje ta en tur på butikken. Hvorfor kunne han ikke bare godta at jeg IKKE mente noe. Er vel den dårlige samvittigheten han har overfor stesønn, så må JEG lide for det. Tror ikke han fatter hvilken avstand han lager mellom oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #511 Del Skrevet 4. februar 2006 SUPERskjønn kanin! Og DET huset, WOW, stort! Deilig... Når dere skulle flytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. februar 2006 #512 Del Skrevet 4. februar 2006 Dere har hatt første natt i nytt hus, antar jeg? Kos dere! Går det ellers bra med planleggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2006 #513 Del Skrevet 4. februar 2006 Gratulerer med nytt hus! Koser dere veldig kan jeg tenke meg. Lykke til med flytting og eventuell oppussing, og selvfølgelig med videre bryllupsplanlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #514 Del Skrevet 11. februar 2006 Gleder meg til å høre mer om flyttinga!! Snart ferdige? Planer for helga, eller går det mest i flytting kanskje? Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. februar 2006 #515 Del Skrevet 11. februar 2006 Innom for å si at Silje har det bra, og er godt i gang meg flyttinga.. slik jeg forstår det er hun tilbake på nett til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. februar 2006 #516 Del Skrevet 11. februar 2006 Heihei Cons! Så kjekt med ei venninne som rapporterer til oss her på KG Venter spent på å høre åssen hun har det i det nye huset jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei på dere der ute! "Det hær har æ vænta på læng ja!" Virkelig lenge siden jeg har vært på nett nå ja, vi har skikkelig problemer med å få koblet det opp i det nye huset.. Blir så sinna, har sikkert brukt flere hundre kroner på å bare vente i Telenors kø på telefonen, ike er de villige til å hjelpe noe særlig heller.Trenger sårt nettet nå kjenner jeg,hehehe... Akkurat nå er jeg hos forloveren min. vi har spist pizza og sett på Idol Sambo er i Lillehammer å jobber.. Begynner å komme litt på plas i huset også, men det tar tid. Masse som skal gjøres, vi har funnet fliser og fått skisser på det nye badet vårt da! Det skal pusses opp, men mulig vi venter til det blir litt mildere ute, av praktiske årsaker. Så koselige at dere har vært inne i dagboka mi imens jeg har vært borte da, søtingene. Jeg har det iallefall bra Men, flytting tærer på det meste inkl forhold....Puh, noen som kjenner seg igjen??? Det med å bli enige om hvor ting skal stå. hva som skal pusses opp ikke minst HVORDAN det skal pusses op, hvilke møbler som skal skiftes ut osv... Det skal jo lissom bare være morsomt og bra med nytt hus, noe det SELVSAGT er, men det hører med dette også. Ikke vondt ment, men jeg håper ikke vi er de eneste som har det sånn.. Jeg har forresten begynt å få bryllupsnerver siden sist, (for tredje gang eller noe ) Har bestillt time hos frisøren til den store dagen også, 1500 spenn..Litt kjipt med tanke på at jeg har en flust av folk jeg kjenner som omtrent kunne gjort det gratis, kjenner jo en skokk med frisører, men jeg har jo valgt det selv, jeg SKULLE jo ha henne her så, hun er superflink! Den beste jeg vet om til å sette opp hår Jeg får gå å være litt sosial igjen vel, kan ikke sitte her hele kvelden å okkupere datamaskinen, Håper virkelig jeg er på nett hjemme fra mandag tirsdag, det er det vi har blitt lovet! (Tusen takk for at du gir rapport her inne Constance:)) Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2006 #518 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjedelig at dere må vente på å komme på nett! Er i ferd med å bli ferdige med flyttinga snart ja? Ja, det er endel å bli enige om Planer for helga? Jeg skal på fest ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 18. februar 2006 #519 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei! Håper dere koser dere, og at flyttingen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #520 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei og hå Har fortsatt ikke fått internett hjemme vi, hadde en montør hjemme i hele går og de fant ikke ut hvorfor det ikke funker.... Så nå begynner jeg å bli rimelig desperat! Men, på en annen side så får jeg jo gjort ganske mye annet da, nok å styre med lissom. Nå er vi hos svigers, han skal ha 60 års lag til helgen med releaseparty på den siste cd`en sin, så det er ganske mye stress og styr i forhold til det. Men, det blir nok morsomt! Masse musikere fra hele norge osv, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå