Calla Skrevet 19. januar 2006 #441 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Skjønner dere begge ang alkohol. Syns det hører med at man tar litt vin til god mat, men skjønner også hvis han er redd for at noen skal bli skikkelig fulle. Det var jeg litt redd før vår dag også. Men det var jo et par som ble litt ustø på beina likevel, og når alt kom til alt så kan jeg ikke si at jeg brydde meg så mye der og da! Slike bekymringer forsvinner gjerne på den store dagen, da er alt flott og du er i himmelen uansett!! At han som musiker er møk lei fulle folk, skjønner jeg godt.. (bare se på hvor ytterst får ganger jeg har festet på byn etter at jeg sluttet å jobbe i bar, selv om det bare var snakk om 2år...man blir UTROLIG lei!) På en annen side så er det jo veldig sosialt å ha et glass å skåle med.. Og folk blander seg gjerne litt lettere med ukjente.. Vanskelig det her.. Endret 19. januar 2006 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 19. januar 2006 Cons: Ja, det skal tydeligvis ikke være enkelt...Men, det er vår dag og da synes jeg det går an å komme frem til en enighet. Dere hadde vin/øl eller cider til maten,og cognac, baileys til kaffen ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2006 #443 Del Skrevet 19. januar 2006 Serverte først og fremst vin og eplemost til maten ja..(sikker noen som snek til seg en øl også). Så var det likører, cognac baylis osv til kaffen..+øl og restene av vinen. Vi var fast bestemt på å ikke ha noe sprit, det er jo gjerne det det blir sørpefyll av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #444 Del Skrevet 19. januar 2006 en oversikt over hva som må gjøres fremover: *Planlegging av dagen. Klokkeslett osv. *Kirkeprogram skal planlegges, salmer:Kjærlighet fra Gud og Hill deg frelser og forsoner. *Undersøke om transport, (fra kirke til forograf, til selskapet, hjem) *Innkjøp av pynt, lys, servietter, materiale til invitasjoner og bordkort. *Snakke med AK om duker, skal leies på Quality hotell. *Ordne med trykking av program og sanghefter. *Spørre de to på listen om foto/filming. *Ønskeliste. *Engasjere kakebakere (i tillegg til bryllupskaken) *Ordne med klær til brudebarn. *Bestille bryllupskake. (www.agartartatelje.se) *Snakke med blomsterderkoratør om bukett, blomster til bor, knappehullsbllomster og blomster i kirken. (min tante) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 19. januar 2006 Cons: Det var noe slikt jeg kunne tenkt meg å hatt også, vil gjerne at folk inkl meg selv skal kunne ha noe i glasset sitt hvis de har lyst til det. Kan jeg spørre hvor mange flasker vin det gikk med? (blir litt lettere å regne ut mht budsjett). Nå hadde jo dere 35 gjester (ikke sant) og vi blir antakelig rundt 65 så det blir jo mer, men da har jeg noe å gå ut ifra . Har sagt at jeg ikke vil ha sprit jeg også..Det blir jo å be om fyll liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2006 #446 Del Skrevet 19. januar 2006 Søren nå husker jeg ikke hvor mye drikke vi hadde.. Tror vi hadde 5-6 flasker dessertvin ihvertfall, og ihvertfall det dobbelte med den andre hvitvinen tror jeg. Aner ikke hvor mye rødvin, men det var vel ca. det samme som hvtivinen. Uansett, så holdt det lenge! Hadde en del til overs både av vin og likører! Be Lasse regne ut for dere hvis dere skal ha vin, han kan slike beregninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #447 Del Skrevet 19. januar 2006 *stemme for at Bethina skal ta seg en graviditetstest før hun bestemmer ang alkohol* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #448 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Constance: Det skal jeg gjøre...Greit å få help til sllikt av noen som kan det Endret 19. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 19. januar 2006 Becomingbride: WÆÆÆÆ! Ikke si sånn... HEHEHEH, er nok ikke gravid vennen..Mensen kom plutselig på mandag, forsvant igjen på tirsdag og kom igjen idag. Helt merkelig opplegg! Skjønner ikke noe, men sannsynligheten for at jeg er det er ikke lenger så stor da synes jeg. Men, kanskje greit å ta en test uansett...Hjelp, skummelt det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #450 Del Skrevet 19. januar 2006 Sender deg PM jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2006 #451 Del Skrevet 19. januar 2006 Cons skal bli tante!!! Neida..bare tulla jeg.. men er nok greit å ta en test hvis du er usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) http://www.esbjergblomster.dk/ny/f2m.jpg Her fant jeg en FIN bukett Den som ser litt ut som en sopp! Endret 19. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 19. januar 2006 TulleCons! Må ikke si sånn da.... :hår: Skremmer livet av en sensitiv skrott,hehehehe...Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Siljemor er redd nå.... Endret 19. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #455 Del Skrevet 19. januar 2006 Neida.. Dont worry snuppa!! Kuuul bukett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 19. januar 2006 Takk for omtanken søte Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2006 #457 Del Skrevet 19. januar 2006 Ikke være redd vennen... det er nok bare en uregelmessig mens... Men jeg vil bli tante Cons om ikke så alt for lenge altså! (har jo ingen søsken sp jeg gir meg selv tante-tittel så fort jeg får mulighet.. ) Vakker bukett! Den var "veldig deg" syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #458 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 19. januar 2006 Cons: Takker masse for at omsorgen her, trenger å bli minnet på at det slett ikke er noe Du skal få en blomst du også! Selvsagt blir du tante når den tid kommer.. Becomingbride: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #460 Del Skrevet 19. januar 2006 Shit, må springe å gjøre meg klar for jobb, skal være der om tre kvarter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå