AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #21 Skrevet 9. juni 2021 Var på første date i dag med en mann på 38. Helt sykt kjekk, veltrent, høyt utdannet med veldig god jobb, og barnløs, selv er jeg 41 og har et barn i bhg, 100%. På Tinder var det mange som ville på date med meg og de var jevnaldrende med meg. Så null stress å finne men som vil date damer med barn. Anonymkode: e9852...da3 4
grease80s Skrevet 9. juni 2021 #22 Skrevet 9. juni 2021 (endret) Ja tror det så lenge jeg kunne slikke føttene hennes. Endret 9. juni 2021 av grease80s 2
Aliquis Skrevet 9. juni 2021 #23 Skrevet 9. juni 2021 I min nåværende alder, nei. Om 10 år, muligens. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #24 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er jente og ønsker ikke en mann som har barn, men en gang var jeg forelsket i en 23-åring som hadde blitt far da han var 18. Men han var veldig kjekk og jeg ignorerte liksom at han allerede hadde barn. Hva med dere gutter? Kanskje om dama var skikkelig fin? Man kan jo ikke styre forelskelse. Men om dama var helt middelmådig og kunne være en aktuell kandidat, ville barn være en deal breaker? Anonymkode: 118e3...9e7 Ser ikke det som noe umiddelbart hinder, gitt at jeg var enslig, men det hadde heller gått på personlighet og hvordan man klikket sammen i stedet for om hun var 'skikkelig fin' eller 'middelmådig'. Anonymkode: cb4db...62a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #25 Skrevet 9. juni 2021 Tvilsomt. 1 barn kanskje men 2? Jeg vil ha 2-3 barn. Skal man da leke familie på 7? Nei. 1 kanskje men null er å foretrekke definitivt så man kan være litt sammen først og se at vi passer sammen før vi etablerte oss evt. det er så stort minus at det skulle hvert noen som definitivt gjorde at man ville. Selv god kjemi hadde nok kun en god venn. men heller en alenemor med bra verdier fremfor ei som har levd et veldig annerledes liv en man selv har. I hvert fall om man skulle investert noe i det. Anonymkode: ac808...0bb 1
GammelKaktus Skrevet 9. juni 2021 #26 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 37, singel med et barn og håper virkelig det finnes menn der ute som kan tenke seg å date ei med barn 😄 Anonymkode: 062ec...960 Mange menn som kan tenke seg det så det skal du ikke være bekymret for. AnonymBruker skrev (2 timer siden): (Jeg er kvinne) og helt ærlig! Jeg tror ikke mann finner de fantastiske mennene som åpner opp for andres barn på kvinneguiden. de finnes absolutt, men bare se på statistikken over, de er ikke her! Anonymkode: 685ea...8ed Det kan jeg være enig i, det skal nok mye til for å treffe en slik mann her inne. Men tenker ikke at dette er plassen man sjekker opp noen heller. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #27 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg foretrekker de uten barn. Men blant den aldersgruppen som jeg søker, så virker det som om rundt halvparten har fått barn. Så derfor vurderer jeg de med ett barn også. Har de to så må det være spesialtilfeller. Hovedårsaken til dette er at jeg selv ønsker meg 2-3 barn. Og det å finne ei dame som er villig til å få barn nr 4/5 i dag er ekstremt sjeldent. Anonymkode: 44d1a...681 Jeg ønsker meg 4 😅 Men har allerede en mann, så 🤷♀️ Vet likevel om opptil flere kvinner som ønsker seg flere enn 2 barn, og de fleste av de får ikke fler fordi mannen ikke ønsker seg flere... Det virker litt som at når man skal ha flere enn 2 barn, så må mannen stille opp mer på hjemmebane og det er visst skikkelig grusomt, så derfor har "vi" nok med to🙄 Anonymkode: 568af...56e 3
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #28 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var på første date i dag med en mann på 38. Helt sykt kjekk, veltrent, høyt utdannet med veldig god jobb, og barnløs, selv er jeg 41 og har et barn i bhg, 100%. På Tinder var det mange som ville på date med meg og de var jevnaldrende med meg. Så null stress å finne men som vil date damer med barn. Anonymkode: e9852...da3 Er vel klassisk feiltagelse å tro at noen som vil knulle deg også vil være sammen med deg. Denne misforståelsen er vel egentlig årsaken til hele singelbølgen som vi ser i vesten. En dame som er 3 på terningen får så mye pikk av oss 5'ere som de bare vil, men ikke forholdet hun ønsker. Da blir det en tung canossagang tilbake til mennene på 3'er nivået... 2
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #29 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Uaktuelt å ha noen som helst omsorgs rolle åså eller? Barna eksisterer bare der og du kan akseptere det. Det er jo selvfølgelig en pakke deal. Anonymkode: 7b528...023 Hvorfor skulle en ung mann med livet fremfor seg ofre tid og energi på å bli omsorgsperson for en unge som ikke er hans? Bare fordi han vil pule ei dame, eller få seg kjæreste? I tillegg får han aldri se barnet igjen når det blir slutt med mora. Så alle følelser og investeringer han har blir til brannsår på sjela hans. Nei. Det psykt å påstå at man skal påta seg papparolle for å ha kjæreste. 2
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #30 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): (Jeg er kvinne) og helt ærlig! Jeg tror ikke mann finner de fantastiske mennene som åpner opp for andres barn på kvinneguiden. de finnes absolutt, men bare se på statistikken over, de er ikke her! Anonymkode: 685ea...8ed Fantastisk for dere kvinner som har valgt menn som ikke tok ansvar for barna sine. Ikke fantastisk for dem, som helt ærlig burde valgt å prioritere seg selv med sin tid og penger og energi, samt en deilig dame som er fri til å sette ham først. For la oss være ærlig, om sønnen din kunne velge mellom ei enslig studentjente på 24 og ei som jobber på europris med to barn med to forskjellige fedre. Så hadde du vel tenkt at den første jenta var det langt beste valget for ham, eller? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #31 Skrevet 10. juni 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Uaktuelt å ha noen som helst omsorgs rolle åså eller? Barna eksisterer bare der og du kan akseptere det. Det er jo selvfølgelig en pakke deal. Anonymkode: 7b528...023 Helt uaktuelt å ta ansvar for andres barn, ja. Et sånt scenario er 100% ansvar og 0% autoritet. Jeg ville også vært svært skeptisk til en person som er så fokusert på å få/motta at hun ikke selv skjønner at dette er totalt urimelige krav. De eneste mannfolka som går med på sånt er de som ikke har andre alternativer, men de ville du ikke egentlig vært tiltrukket av uansett. Og da ender man opp med forhold hvor mannen regelrett blir utnyttet som et mentalt kastrert nytteobjekt. Noe helt annet er en kvinne som skjønner at hennes ansvar er hennes ansvar, og som ikke er ute etter å prakke konsekvensene av sine dårlige valg over på en annen mann. Det er et menneske man kan ha respekt for. Alle har gjort noen dårlige valg i livet, men det er noe med det å eie dem selv - ikke leite etter noen som skal fikse problemene dine for deg. Anonymkode: cf9c2...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #32 Skrevet 10. juni 2021 Helst ikke. Er ikke så glad i barn og er frivillig barnløs selv, og vil selvsagt helst ha en partner med samme tanker der. Barn er et klart minus, men kanskje ikke en dealbreaker. Vi får se. Anonymkode: 83c70...de9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #33 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (11 timer siden): For la oss være ærlig, om sønnen din kunne velge mellom ei enslig studentjente på 24 og ei som jobber på europris med to barn med to forskjellige fedre. Så hadde du vel tenkt at den første jenta var det langt beste valget for ham, eller? Jeg har to sønner. Om de kom hjem med ei trivelig jente som jobbet og tok seg av to barn, pluss sjonglerte to halvgretne fedre ville jeg blitt imponert. Da skulle jeg sørget for å passe barna så de nyforelskede kom seg på romantiske helgeturer. Jenta fortjente en skikkelig mann, og en skikkelig svigerfamilie. Pluss respekt. Å være enslig studentjente eller sutrende, ungkar som ikke tåler et bonusbarn engang, er en lek i forhold. Her i familien går vi for kvalitetsdamer. Anonymkode: c7361...db9 8
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #34 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her i familien går vi for kvalitetsdamer. Anonymkode: c7361...db9 Det tror jeg nok at dere gjør. Tror bare dere vurderer kvalitet annerledes enn de fleste andre menn. En slik kvinne vil statistisk sett bruke opp sønnen din og forlate ham også, gjerne etter at de har fått barn. Men for all del, eksempelet mitt faller igjennom når selv mor heier frem det jeg anser som dårlige valg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #35 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (14 timer siden): Er vel klassisk feiltagelse å tro at noen som vil knulle deg også vil være sammen med deg. Denne misforståelsen er vel egentlig årsaken til hele singelbølgen som vi ser i vesten. En dame som er 3 på terningen får så mye pikk av oss 5'ere som de bare vil, men ikke forholdet hun ønsker. Da blir det en tung canossagang tilbake til mennene på 3'er nivået... Du vet du hva, for det første: jeg har av sikre kilder fått høre at jeg er en åtter. For det andre, Ditt kyniske perspektiv på kjønn og verden fremstår dystert og å leve med å se livet gjennom en sånn linse må være ensomt og fremmedgjørende. For det tredje: jeg skal holde deg oppdatert om hvordan dette går. Enten får du rett og han vil bare ha sex, han er kynisk utnyttende fuckboi som bare vil harve over stakkarslige alenemødre som ikke vet bedre. Eller jeg får rett, og han er en normal mann som søker kjærlighet, tilknytning og nærhet til noen slik som de aller fleste av oss ønsker. Om det vil funke er en annen sak, men du synes å ha et ganske twisted menneskesyn i bunn og akkurat det synes jeg du bør prøve å korrigere for din egen del Anonymkode: e9852...da3 6
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #36 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du vet du hva, for det første: jeg har av sikre kilder fått høre at jeg er en åtter. For det andre, Ditt kyniske perspektiv på kjønn og verden fremstår dystert og å leve med å se livet gjennom en sånn linse må være ensomt og fremmedgjørende. For det tredje: jeg skal holde deg oppdatert om hvordan dette går. Enten får du rett og han vil bare ha sex, han er kynisk utnyttende fuckboi som bare vil harve over stakkarslige alenemødre som ikke vet bedre. Eller jeg får rett, og han er en normal mann som søker kjærlighet, tilknytning og nærhet til noen slik som de aller fleste av oss ønsker. Om det vil funke er en annen sak, men du synes å ha et ganske twisted menneskesyn i bunn og akkurat det synes jeg du bør prøve å korrigere for din egen del Anonymkode: e9852...da3 Sorry, men er såpass gammel at man faktisk spør hva som er galt med en mann som vil påta seg å oppdra andre sine barn. Virker som om alenemødrekulten her på forumet feirer disse mennene som om det er noe 'rett' med dem. Det er det faktisk ikke.🤫 Merker meg også det totale fraværet av positive fortellinger om egne opplevelser som stedatter med stefar. 🤫 En dame med barn på slep er sekunda vare. Klart man kan forelske seg, men det er på tross av, og ikke på grunn av.😶 Og la oss være ærlig. En åtter uten barn, er noen trappetrinn over en åtter med barn på slep. En ny mann vil aldri bli din førsteprioritet. Det er barnet ditt som er det. Og slik skal det være. Du og jeg vet begge to at en mann som godtar å være andre og tredjevalg enten ikke har selvbildet eller valgmulighetene sine i orden.😐 Men klart. Personligheter finner hverandre. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #37 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (9 minutter siden): Sorry, men er såpass gammel at man faktisk spør hva som er galt med en mann som vil påta seg å oppdra andre sine barn. Virker som om alenemødrekulten her på forumet feirer disse mennene som om det er noe 'rett' med dem. Det er det faktisk ikke.🤫 Merker meg også det totale fraværet av positive fortellinger om egne opplevelser som stedatter med stefar. 🤫 En dame med barn på slep er sekunda vare. Klart man kan forelske seg, men det er på tross av, og ikke på grunn av.😶 Og la oss være ærlig. En åtter uten barn, er noen trappetrinn over en åtter med barn på slep. En ny mann vil aldri bli din førsteprioritet. Det er barnet ditt som er det. Og slik skal det være. Du og jeg vet begge to at en mann som godtar å være andre og tredjevalg enten ikke har selvbildet eller valgmulighetene sine i orden.😐 Men klart. Personligheter finner hverandre. Lykke til. Menn adopterer barn og de blir fosterforeldre. Er det feil også? Skjønner at du ikke kjenner noen som er det, men dette fenomenet eksisterer altså. Fortellingene du leser på kg er heller ikke representative for alle. De som skriver på kg har det ofte vondt og har behov for å lufte. Såklart er det dårlige stefedre men det betyr ikke at alle er det. Damer er ikke varer, de er mennesker. Det er en viss forskjell på mennesker og objekter og du som er såpass gammel bør ha lært deg den nå. Anonymkode: e9852...da3 4
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #38 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn adopterer barn og de blir fosterforeldre. Er det feil også? Skjønner at du ikke kjenner noen som er det, men dette fenomenet eksisterer altså. Fortellingene du leser på kg er heller ikke representative for alle. De som skriver på kg har det ofte vondt og har behov for å lufte. Såklart er det dårlige stefedre men det betyr ikke at alle er det. Damer er ikke varer, de er mennesker. Det er en viss forskjell på mennesker og objekter og du som er såpass gammel bør ha lært deg den nå. Anonymkode: e9852...da3 Kan naturligvis forstå menn som ikke kan få barn, men som ønsker det, og derfor velger adoptering. Problemet er at det ikke er barnehjem i Norge for foreldreløse barn, og at man derfor må gå til den tredje verden og hente barn, i større grad som et produkt eller vare. Jeg vil ikke gå inn på menn som adopterer barn, men oppfordrer til å lese litt på studier av hvorfor mennesker adopterer fra den tredje verden. Særlig de som allerede har barn, og som derfor skaper konkurranse mellom egne og nye adopterte barn er interessante saker. Hadde phillip manshaus holdt psykosene sine til læstadianismen, og ikke blitt breivikdisippel, ville drapet på søsteren kanskje blitt sett i dette lyset. En modig psykiater turde å sette lys på dette kort tid etter angrepet hans, men ble oversett. En trend de siste tyve årene er nemlig at barna gjerne skal være så relasjonsskadet eller psykisk hemmet som mulig. Så skal adoptivforeldrene få status og bifall fordi de gjør en god gjerning (arbeidet kastes gjerne over på barnehage, skole, au pair og etterhvert nav og helsesystemet). Regner man på hva 1-1 i skolen koster skjønner man jo at adoptering av barn som ikke er friske burde vært stanset. Slike foreldre er også ekspert i å få økonomisk stønad for barnet, skjønt motivet er ikke økonomisk. Det er gjerne godhetsposører av typen 'la flyktningene komme hit, vi har det jo så godt i landet' men som aldri ville invitert en somalier til å bo i kjellerhybelen i huset sitt. Skjønner at det over er sterk kost. Men snakker av erfaring. Har sett dette mange ganger. Fosterforeldre for barn fra Norge er betalt arbeid, og faller ikke inn under ulempene ved å date alenemødre. Man gjør en viktig og god jobb der. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #39 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du vet du hva, for det første: jeg har av sikre kilder fått høre at jeg er en åtter. For det andre, Ditt kyniske perspektiv på kjønn og verden fremstår dystert og å leve med å se livet gjennom en sånn linse må være ensomt og fremmedgjørende. For det tredje: jeg skal holde deg oppdatert om hvordan dette går. Enten får du rett og han vil bare ha sex, han er kynisk utnyttende fuckboi som bare vil harve over stakkarslige alenemødre som ikke vet bedre. Eller jeg får rett, og han er en normal mann som søker kjærlighet, tilknytning og nærhet til noen slik som de aller fleste av oss ønsker. Om det vil funke er en annen sak, men du synes å ha et ganske twisted menneskesyn i bunn og akkurat det synes jeg du bør prøve å korrigere for din egen del Anonymkode: e9852...da3 Anbefaler å blokkere visse brukere her på forumet som bare bruker tiden sin på å være et ra*****. Livet blir så mye bedre! Anonymkode: 062ec...960 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #40 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Anbefaler å blokkere visse brukere her på forumet som bare bruker tiden sin på å være et ra*****. Livet blir så mye bedre! Anonymkode: 062ec...960 Takk, det gir mening. Har sett at han stort sett ikke får svar og nå skjønner jeg jo at det er fordi folk blokkerer han. Takk for tips, skal gjøre det. Anonymkode: e9852...da3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå