Gå til innhold

Til menn: kunne dere datet en dame med barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og ønsker ikke en mann som har barn, men en gang var jeg forelsket i en 23-åring som hadde blitt far da han var 18. Men han var veldig kjekk og jeg ignorerte liksom at han allerede hadde barn.

Hva med dere gutter? Kanskje om dama var skikkelig fin? Man kan jo ikke styre forelskelse. Men om dama var helt middelmådig og kunne være en aktuell kandidat, ville barn være en deal breaker?

Anonymkode: 118e3...9e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette får du ikke et representativt svar på her inne. Du vet jo at mange menn dater kvinner med barn fra før..

Anonymkode: 602ad...54a

• Liker 14
Skrevet

Ja. Hadde kjemien vært der hadde ikke barn vært noe hinder.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37, singel med et barn og håper virkelig det finnes menn der ute som kan tenke seg å date ei med barn 😄

Anonymkode: 062ec...960

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dersom barnet allerede hadde en tilstedeværende far med 50% omsorg. Alenemødre er uaktuelle. Å bli erstatningspappa er uaktuelt.

Anonymkode: cf9c2...2b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre jeg absolutt måtte (les: ingen andre gode nok alternativer) hadde jeg ikke vurdert det engang. Alenemamma med småbarn er fullstendig uaktuelt.

Det endrer seg noe om barna er eldre og flyttet ut. Da har det mindre å si. 

Anonymkode: 076f2...b4e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, dersom barnet allerede hadde en tilstedeværende far med 50% omsorg. Alenemødre er uaktuelle. Å bli erstatningspappa er uaktuelt.

Anonymkode: cf9c2...2b2

Uaktuelt å ha noen som helst omsorgs rolle åså eller? Barna eksisterer bare der og du kan akseptere det. Det er jo selvfølgelig en pakke deal. 

Anonymkode: 7b528...023

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker de uten barn. Men blant den aldersgruppen som jeg søker, så virker det som om rundt halvparten har fått barn. Så derfor vurderer jeg de med ett barn også. Har de to så må det være spesialtilfeller. Hovedårsaken til dette er at jeg selv ønsker meg 2-3 barn. Og det å finne ei dame som er villig til å få barn nr 4/5 i dag er ekstremt sjeldent.

Anonymkode: 44d1a...681

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er jente og ønsker ikke en mann som har barn, men en gang var jeg forelsket i en 23-åring som hadde blitt far da han var 18. Men han var veldig kjekk og jeg ignorerte liksom at han allerede hadde barn.

Hva med dere gutter? Kanskje om dama var skikkelig fin? Man kan jo ikke styre forelskelse. Men om dama var helt middelmådig og kunne være en aktuell kandidat, ville barn være en deal breaker?

Heldigvis finnes de mennene.

Er selv gift med en av de, selv om jeg var 100% alenemor når vi traff hverandre 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har delt omsorg om et barn, fikk helt bakoversveis når flere kjekke og ålreite menn likevel ville date meg, han ene syns det var positivt siden han selv ikke vil ha barn og tenkte jeg da var ferdig med barn, enkelte har sagt det er søtt/hyggelig osv. Har blitt avvist fordi jeg har barn et par ganger, men det var før møte så jeg tok det ikke personlig og respekterer at det ikke er for alle, bra å finne ut tidligst mulig at de ikke er åpen for det :) 

Anonymkode: 4ed44...738

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Avhenger litt på totalpakken. Med dei fleste eg har deita med ungar har det aldri vore eit problem. Men har aldri deita dame med ungar under 10 år og kunne ikkje tenkt meg å deita dame med baby eller under skulealder.

Anonymkode: 358d6...4d2

Skrevet

Nei!

Man blir aldri førsteprioriteten til en kvinne med barn. Det er først de to barna hennes. Så barnefaren, for om han blir syk har hun ikke barnefri. Så bikkja hennes. Og så fhv svigermor som hun bare er såååå tett med og som har fått kreft. Og så er det deg.

Nei. Du vil aldri være herre i eget hus med andre sine barn boende der. Du betaler regningene, men mor blir hysterisk om du setter grenser for barna, slik enhver voksen ville gjort.

Er du dum nok til å få egne barn med henne vil de se denne dynamikken og også vokse opp uten å respektere deg. Slike barn bli ulykkelige voksne, da de aldri har lært å respektere dem.

Kvinner vet dette, og derfor er de så totalt uinteresserte i menn med barn. 

Det var kanskje litt pop å date såkalte alenemødre (de er nesten alltid deltidsmødre og har mye mer barnefri enn vanlige folk) rundt krompens frieri til Mette Marit. Men 20 år senere ser vi resultatene og vet bedre.

Hvorfor ta en slik dame når du kan få så mange barnløse damer du bare ønsker.

Og før dere angriper meg, damer, la oss være ærlige, du ville aldri rådet den unge sønnen din på 18, 20 eller 25 til å bli med ei alenemor.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så glad i damer med bart, foretrekker at hun vokser barten. Det gjorde eksa mi. Barten var mørk og hårete. 

Anonymkode: 8f432...277

• Liker 4
Skrevet

Jeg kunne aldri datet en kvinne med barn, nei. Ikke pokker om jeg investerer penger i og oppdrar en annen manns sitt barn. Jeg vil ha egne barn og kun de.

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde av prinsipp ikke datet en kvinne som selv hadde barn men som ikke datet andre som hadde barn - # dobbeltmoral. 

Egentlig skeptisk til om jeg hadde gjort det uansett. Kommer an på dama, situasjonen med barnefaren og hva jeg synes om /kjemien jeg hadde fått med ungen.

Er dama 47 år og har en unge på 18 år så er det selvfølgelig langt bedre og mindre å vurdere enn ei på 37 år med en unge på 5 år.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

(Jeg er kvinne) 

og helt ærlig! Jeg tror ikke mann finner de fantastiske mennene som åpner opp for andres barn på kvinneguiden. 
de finnes absolutt, men bare se på statistikken over, de er ikke her! 

Anonymkode: 685ea...8ed

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ett kull går bra 😃

Anonymkode: 8cad3...5ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge de fortsatt er attraktive, og rimelig unge samt vil ha flere barn.

Anonymkode: 42475...430

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, det er absolutt ingen menn som dater kvinner med barn fra før... :roll: 

Anonymkode: 6084b...7ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (2 timer siden):

Jeg hadde av prinsipp ikke datet en kvinne som selv hadde barn men som ikke datet andre som hadde barn - # dobbeltmoral. 

Egentlig skeptisk til om jeg hadde gjort det uansett. Kommer an på dama, situasjonen med barnefaren og hva jeg synes om /kjemien jeg hadde fått med ungen.

Er dama 47 år og har en unge på 18 år så er det selvfølgelig langt bedre og mindre å vurdere enn ei på 37 år med en unge på 5 år.

Må vel si meg enig i dette! 👍

Anonymkode: 7c1da...814

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...