Gå til innhold

ikke interessant, må bare blåse ut litt steam......

aline

Anbefalte innlegg

#¤%tg+5%¤%#!##!"! :evil: :evil: :evil: :x :x

UUUÆÆÆÆÆÆHHH.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjefen til sjefen min irriterer vettet av meg hver gang sjefen min er borte!!

Så lenge sjefen min er til stede holder han henne langt unna meg, vi har ett samarbeid som er godt, og han vet hva jeg har gjort og ikke gjort av oppgaver, og hvordan de er løst.

Når han er borte, og jeg snakker om HVER GANG HAN ER BORTE, og han har 5 uker ferie!!! så dilter ho totalt ubrukelige dama rundt å maser her nede!

For istedenfor å spørre hva som er gjort, hvordan vi har løst det og om problemet i det hele tatt gjelder oss, så setter hun igang stooore arbeider selv, som vi da allerede har gjort fra før, og maser og maser om papirer som er totalt unyttige! Noe jeg også forteller henne! Men hjelper det? neida, HUN vil nemlig gjøre det på sin måte!! NÅ!! Slipp alt annet!!

Jeg har sagt klart i fra til sjefen min, at hadde det vært hun som satt der til daglig, så hadde jeg ikke vært her, og oppsigelsen min hadde kommet etter få mnd!!

Nå har sjefen bare vært borte i tre dager, og jeg må allerede tvinge hendene mine vekk fra å skrive oppsigelse med det samme...

Måtte bare få ut litt, for jeg tror jeg sprenges om jeg ikke får avreagert! Pleier å avreagere på sjefen min, noe som er helt greit. MEN HAN ER IKKE HER!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Tror jeg skal spør om fast fri eller sykemelding hver gang han er borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da! Noen mennesker er det vanskelig å jobbe med. Men et godt råd er å prøve å gjøre det beste ut av det. Det hjelper jo ikke å gå å irritere seg. Lettere sagt en gjort kanskje men... Håper tiden går kjempefort til sjefen din er tilbake igjen.

Oppmuntringsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Tusen takk for all oppmunting!!

Dagen i dag er litt enklere, hun har endel annet å styre med i dag, så hun har heldigvis ikke like mye tid til å plage meg!

Dessuten så er det nå torsdag, det vil si kun resten av dagen i dag + i morgen igjen.

Til mandag er sjefen min tilbake!! Og gjett om han kommer til å få høre det!! :hoho:

Takk igjen! Teller til ti, hardt og brutalt, hver gang jeg ser at det er hun som ringer, eller hører at hun kommer gående. (for jeg hører at det er henne!!! )

Ha en fin dag alle snille sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du klarer deg tross alt aline :D

Takk igjen!  Teller til ti, hardt og brutalt, hver gang jeg ser at det er hun som ringer, eller hører at hun kommer gående. (for jeg hører at det er henne!!! )

:hoho::hoho::hoho:

Dette får meg til å tenke på den sangen: "rumba med Gunn" om han gutten som er på danseskole........ "parketten knirker og jeg kjenner at noe tuuuuungt er på vei"..... eller noe i den duren.

Ser for meg han når han sitter der og svetter, samt at du sitter å knytter neven og tenker....åååååå nei, ikke hu derre hurpa nå igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :blunke: føles faktisk litt sånn også!

kjenner det knytter seg, og alt bare skriker "NEEEEIIIII, SLUTT Å MAAAAS DI KJÆRRING!!!"

Pleier ikke å tenke stygt om folk, men noen får ut det verste i meg! :roll:

Men overlever gjør jeg, må bare syte litt innimellom, så går det stort sett greit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...