AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 Kunne du f.eks gått naken ute, satt deg ned å tisse foran folk, danset og sunget midt på gata til folk som gikk forbi? Osv... Hvor langt ville du gått? Anonymkode: 63ec3...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 8. juni 2021 #2 Del Skrevet 8. juni 2021 Hvorfor skulle jeg ønske oppmerksomhet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du f.eks gått naken ute, satt deg ned å tisse foran folk, danset og sunget midt på gata til folk som gikk forbi? Osv... Hvor langt ville du gått? Anonymkode: 63ec3...094 høres mer ut som en psykisk syk person, å holde på sånn... Anonymkode: 3e7cf...1fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): høres mer ut som en psykisk syk person, å holde på sånn... Anonymkode: 3e7cf...1fb Selvfølgelig. De som gjør alt for oppmerksomhet er jo det. Anonymkode: 63ec3...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg er heller en som i de fleste situasjoner går ganske langt for å unngå oppmerksomhet. Anonymkode: 79458...ec1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): høres mer ut som en psykisk syk person, å holde på sånn... Anonymkode: 3e7cf...1fb Ja, helt enig. Anonymkode: 701fa...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. juni 2021 #7 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg er i liten grad opptatt av å oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. juni 2021 #8 Del Skrevet 8. juni 2021 Still heller spørsmålet: Hva ville du vært villig til å gjøre for x millioner kroner? Altså ting man også kan gjøre bak lukkede dører uten stor oppmerksomhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Del Skrevet 8. juni 2021 Hvis jeg var desperat etter oppmerksomhet og ikke så andre måter å få det på enn å gjøre noe, så ville jeg ropt: «SE MEG DA, se meg!» Anonymkode: a45bc...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 8. juni 2021 #10 Del Skrevet 8. juni 2021 En reise til Månen !😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå