Ny Bruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 Hva er deres erfaring. Hvordan reagerte kroppen på fjerning av hormonspiral? Hvor mye tid gikk det til syklusen var stabil? Tok det lengre tid å bli gravid etter spiral? (Dere som har flere barn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg ble gravid ganske akkurat 3 uker etter jeg tok ut min hormonspiral 🙂 merket ingen endring i syklus fra før jeg gikk på prevansjon Anonymkode: 02eff...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Del Skrevet 9. juni 2021 Gikk rett inn i syklus og ble gravid på måned 2 etter uttak av spiral. Kroppen kom mye fortere tilbake i syklus etter spiral enn p piller for min del 😊 Anonymkode: 099c9...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg ble gravid også nøyaktig 3 uker etter uttak av hormonspiral (Mirena). Endte dessverre i SA, men 14 dager etter SA ble jeg gravid igjen! Så kroppen kom veldig fort tilbake igjen Anonymkode: aefcd...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg tok ut hormonspiral for over 1 år siden, og har fortsatt ikke stabil syklus.. så tror dette er veldig individuelt.. men- før jeg satte inn så sa legen at vanligvis går det ganske fort å komme tilbake i syklus etter spiral så er nok kanskje bare uflaks for min del Anonymkode: 5ad6c...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Del Skrevet 13. juni 2021 Stabil syklus med en gang, men ikke blitt gravid enda. 8 måneder siden uttak. 🙂 Anonymkode: 4927f...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sagspon Skrevet 15. juni 2021 #7 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg tok ut spiral i starten av mars-21 og fikk normal syklus med en gang. Vi startet prøvingen når jeg tok ut spiralen, og ble gravid på 3 syklus. Er i dag ca 6 uker på vei :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg har blitt gravid etter uttak av spiral to ganger. Første gang ble jeg gravid innen et par uker, og andre gangen tok det 5 mnd. Men det har vel mest med at jeg var eldre andre gangen tror jeg. Hadde iallfall eggløsning hver mnd etter jeg tok den ut. Anonymkode: 3d5bd...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 15.09): Stabil syklus med en gang, men ikke blitt gravid enda. 8 måneder siden uttak. 🙂 Anonymkode: 4927f...681 Har nå fått positiv graviditetstest, så krysser fingrene! Anonymkode: 4927f...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå