AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde EL før helgen, og for første gang kunne jeg tydelig kjenne hvilken side jeg hadde det på. Er i pp7 nå. Det rare er at jeg ikke hadde ømme bryster, noe jeg alltid pleier å få. Det har jeg fortsatt ikke, men det jeg har er derimot vedvarende smerter, eller kanskje jeg skal kalle det murringer/trykk, på samme eggstokkside. Er dette et godt tegn, eller er det bare tilfeldig? Anonymkode: 6f10c...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 8. juni 2021 #2 Del Skrevet 8. juni 2021 Usikker, men har akkurat det samme som du beskriver selv. Hadde el forrige uke og i helgen begynt stikkingene. Har ellers ingen andre «symptomer». Det virker som at det er altfor «tidlig» til st egget skal feste seg og smerten kommer fra det, og i og med at jeg har blitt skuffet forrige måned tørr jeg ikke håpe dette betyr noe. men vi får vel bare krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Del Skrevet 9. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (13 timer siden): Usikker, men har akkurat det samme som du beskriver selv. Hadde el forrige uke og i helgen begynt stikkingene. Har ellers ingen andre «symptomer». Det virker som at det er altfor «tidlig» til st egget skal feste seg og smerten kommer fra det, og i og med at jeg har blitt skuffet forrige måned tørr jeg ikke håpe dette betyr noe. men vi får vel bare krysse fingrene Samme her, altfor tidlig at egget skal ha festa seg nå, men symptomene vedvarer. Har stikkinger/murringer og IKKE ømme bryster, noe jeg alltid pleier å ha. Skjønner det ikke! Tør ikke håpe noe jeg heller.. Er heller forberedt på ny skuffelse. Men krysser fingrene for oss begge! Ts. Anonymkode: 6f10c...eb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 9. juni 2021 #4 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samme her, altfor tidlig at egget skal ha festa seg nå, men symptomene vedvarer. Har stikkinger/murringer og IKKE ømme bryster, noe jeg alltid pleier å ha. Skjønner det ikke! Tør ikke håpe noe jeg heller.. Er heller forberedt på ny skuffelse. Men krysser fingrene for oss begge! Ts. Anonymkode: 6f10c...eb8 Det kommer noen sånne stikkinger her også fortsatt i ny og ne, skjønner helle ikke hva det er enda haha! Uff jeg prøver å ignorere og heller tenke at det ikke er noe enn å få falske forhåpninger. lykke til! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Del Skrevet 11. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (På 9.6.2021 den 17.37): Det kommer noen sånne stikkinger her også fortsatt i ny og ne, skjønner helle ikke hva det er enda haha! Uff jeg prøver å ignorere og heller tenke at det ikke er noe enn å få falske forhåpninger. lykke til! ❤️ Har du kjent noe mer? Jeg har fortsatt masse stikkinger og murringer, og er veldig øm innvendig (hvis det gir mening😅) i den eggstokken jeg hadde EL. Og har ikke snev av ømme pupper, enda IKM er om 4 dager, og jeg pleier å få kjempevondt i dem minst en uke før. Anonymkode: 6f10c...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 Hei! har fortsatt litt smerter i tillegg til at jeg har vært helt sykt oppblåste et par dager, føler meg veldig sliten for tiden og litt kvalm til tider. Men prøver fortsatt å fortelle meg selv at det sikkert kan forklares med noe annet for å ikke innstille meg for veldig på noe og bli skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 Vil tro det bare er tilfeldig, i alle fall med tanke på om du har blitt gravid denne måneden. Før et evt befruktet egg har festet seg så vet ikke kroppen selv om den er gravid, og det man opplever er symptomer på (etter-) eggløsning. Det kan jo hende denne eggløsningen var annerledes på noe vis, såklart. Men alt jeg lærte meg av å være prøver er at symptomer i dagene mellom eggløsning og mens kan variere helt av seg selv, og at som prøver blir man verdensmester i å tolke. Hadde det ikke tatt en del måneder før det klaffet hadde jeg garantert tolka "symptomer" som tidlig tegn på graviditet i ettertid, men ser jo nå at det bare var naturlige variasjoner. Måneden jeg faktisk ble gravid merka jeg ingenting før mensen uteble. Anonymkode: ca6e2...288 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Del Skrevet 12. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (1 time siden): Hei! har fortsatt litt smerter i tillegg til at jeg har vært helt sykt oppblåste et par dager, føler meg veldig sliten for tiden og litt kvalm til tider. Men prøver fortsatt å fortelle meg selv at det sikkert kan forklares med noe annet for å ikke innstille meg for veldig på noe og bli skuffet Ja, det er det jeg også gjør, prøver å ikke se på det som tegn, for da blir jeg nok veldig skuffa når mensen kommer. Likevel er det mye som er annerledes denne gangen. I dag ble plutselig brystvortene veldig sensitive, men fortsatt null ømhet i selve brystene. Kan jo høres ut som at noe skjer i kroppen din, hvert fall! Når er IKM for deg?☺️ Hilsen TS. Anonymkode: 6f10c...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 12. juni 2021 #9 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, det er det jeg også gjør, prøver å ikke se på det som tegn, for da blir jeg nok veldig skuffa når mensen kommer. Likevel er det mye som er annerledes denne gangen. I dag ble plutselig brystvortene veldig sensitive, men fortsatt null ømhet i selve brystene. Kan jo høres ut som at noe skjer i kroppen din, hvert fall! Når er IKM for deg?☺️ Hilsen TS. Anonymkode: 6f10c...eb8 Hei! jaa sant! Man vil minimere skuffelsen mest mulig. jeg har IKM 17/18.06, og dd?😊 håper så inderlig for oss begge to! Ønsker deg en fin kveld og en god natt med søvn ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Del Skrevet 13. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (9 timer siden): Hei! jaa sant! Man vil minimere skuffelsen mest mulig. jeg har IKM 17/18.06, og dd?😊 håper så inderlig for oss begge to! Ønsker deg en fin kveld og en god natt med søvn ❤️❤️ Min IKM er 15.6., så om to dager. Har ikke de samme mens-symptomene som jeg pleier å ha, så dette føles veldig rart. I går kveld fikk jeg - unnskyld detaljene - veldig tykk og seig hvit utflod, og det er i hvert fall helt nytt!😅 Men, tør som deg ikke håpe for mye, for jeg vet jo at ingenting er sikkert før man har de to strekene. Ha en strålende søndag🥰 Ts. Anonymkode: 6f10c...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 13. juni 2021 #11 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min IKM er 15.6., så om to dager. Har ikke de samme mens-symptomene som jeg pleier å ha, så dette føles veldig rart. I går kveld fikk jeg - unnskyld detaljene - veldig tykk og seig hvit utflod, og det er i hvert fall helt nytt!😅 Men, tør som deg ikke håpe for mye, for jeg vet jo at ingenting er sikkert før man har de to strekene. Ha en strålende søndag🥰 Ts. Anonymkode: 6f10c...eb8 Åååå så spennende! Kan ikke du oppdatere meg på hvordan det går da?😊 Krysser fingrene for deg😊 Jeg er veldig spent selv, men heldigvis har jeg skaffet meg en liten jobb nå så jeg kommer meg litt ut og får tenkt på andre ting. Det er jeg veldig glad for fordi ble litt gal av å sitte hjemme og håpe, tenke, lure på om testen blir positiv. Så vi får begge smøre oss med tålmodighet😁 Håper jeg hører fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 13. juni 2021 #12 Del Skrevet 13. juni 2021 Nå begynner jeg å få sykt stikkinger i lysken områder og vondt i magen.. tenker enten mensen eller noe annet men det er så vanskelig å vite hva det blir 🙈🙈🙈🙈 Men er ganske vondt spesielt de stikkingene i lysken🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Del Skrevet 13. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (1 time siden): Nå begynner jeg å få sykt stikkinger i lysken områder og vondt i magen.. tenker enten mensen eller noe annet men det er så vanskelig å vite hva det blir 🙈🙈🙈🙈 Men er ganske vondt spesielt de stikkingene i lysken🥲 Jeg skal oppdatere deg vet du😊 Så lurt å ha en liten jobb da, som får vekk tankene! Har prøvd å holde meg selv busy i helgen jeg også, for å ikke tenke for mye på det, men det er jammen ikke lett.. Har fremdeles stikkinger og veldig vondt i den ene eggstokken, eller i alle fall på den ene siden, og det er ikke i nærheten av de mensmurringene jeg pleier å ha noen dager før ikm🤔 Jeg leste senest i dag at man kan få veldig vondt i lysken fordi ligamentene strekkes pga at livmoren vokser! Så det er jo veldig spennende da😇 Det er i alle fall en liten trøst når du har så vondt, at det kan hende at det er er noe på gang🤗 Vi høres igjen snart!😊 Anonymkode: 6f10c...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 13. juni 2021 #14 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skal oppdatere deg vet du😊 Så lurt å ha en liten jobb da, som får vekk tankene! Har prøvd å holde meg selv busy i helgen jeg også, for å ikke tenke for mye på det, men det er jammen ikke lett.. Har fremdeles stikkinger og veldig vondt i den ene eggstokken, eller i alle fall på den ene siden, og det er ikke i nærheten av de mensmurringene jeg pleier å ha noen dager før ikm🤔 Jeg leste senest i dag at man kan få veldig vondt i lysken fordi ligamentene strekkes pga at livmoren vokser! Så det er jo veldig spennende da😇 Det er i alle fall en liten trøst når du har så vondt, at det kan hende at det er er noe på gang🤗 Vi høres igjen snart!😊 Anonymkode: 6f10c...eb8 Takk! Blir spennende å holde kontakten😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 14. juni 2021 #15 Del Skrevet 14. juni 2021 Nå er jeg en plass mellom 10-12 DPO og klarer snart ikke vente med å teste🤣 Har vært så flink til å klare å dytte den tanken fra meg, men begynner allerede å lure på om jeg kanskje skal ta en i morgen eller noe😅 Herlighet man blir jo helt sprø av dette. Hvordan har du det i dag? Klarer du å holde deg fra å teste tidlig?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Del Skrevet 14. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (8 timer siden): Nå er jeg en plass mellom 10-12 DPO og klarer snart ikke vente med å teste🤣 Har vært så flink til å klare å dytte den tanken fra meg, men begynner allerede å lure på om jeg kanskje skal ta en i morgen eller noe😅 Herlighet man blir jo helt sprø av dette. Hvordan har du det i dag? Klarer du å holde deg fra å teste tidlig?😊 Å neida, klarer ikke å holde meg!😅 Testa både lørdag, søndag og i dag, men det er ikke antydning til noen strek. Ja, man blir helt gal altså🤣 Ikm er i morgen, og jeg har hatt noen kraftige mensmurringer i dag, så jeg er redd for at mensen er på vei.. Pleier gjerne å spotte dagen før da, men det har jeg ikke gjort i dag. Og det er noe som føles annerledes ut, jeg har liksom murringer på en annen måte enn jeg pleier. Men, tør fortsatt ikke håpe for mye. Hvis ikke mensen kommer ila et par dager, da skal jeg begynne å tro på noe😋 10-12 dpo - DA kan du vel ta en test?😇🤗 Anonymkode: 6f10c...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 14. juni 2021 #17 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å neida, klarer ikke å holde meg!😅 Testa både lørdag, søndag og i dag, men det er ikke antydning til noen strek. Ja, man blir helt gal altså🤣 Ikm er i morgen, og jeg har hatt noen kraftige mensmurringer i dag, så jeg er redd for at mensen er på vei.. Pleier gjerne å spotte dagen før da, men det har jeg ikke gjort i dag. Og det er noe som føles annerledes ut, jeg har liksom murringer på en annen måte enn jeg pleier. Men, tør fortsatt ikke håpe for mye. Hvis ikke mensen kommer ila et par dager, da skal jeg begynne å tro på noe😋 10-12 dpo - DA kan du vel ta en test?😇🤗 Anonymkode: 6f10c...eb8 Hahaha så gøy å høre at ikke bare jeg mister hele sunne fornuften oppi dette her haha! Vet du hva jeg føler på mye av det samme som deg, har hatt mye smerter ned mot lysken området på begge sidene, men samtidig så har jeg feks veldig stort matsug nå noe som er typisk rett rundt mens tiden for meg.. så jeg lurer også på om mensen er rundt hjørne🙈 Man blir liksom aldri klok på dette. Krysser fingrene for at TR holder seg unna for din del ❤️Jeg ønsker gjerne å vite mer om deg, alder, prøveperiode osv? 🥰 Jeg er 22 år gammel, gift, og bare i PP2 men allikevel håper så inderlig på et lite barn som kan berike vårt liv. får se om jeg har selvdisiplin til å ikke teste før IKM haha eller om jeg ryker på en smell i morgen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 15. juni 2021 #18 Del Skrevet 15. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (13 timer siden): Hahaha så gøy å høre at ikke bare jeg mister hele sunne fornuften oppi dette her haha! Vet du hva jeg føler på mye av det samme som deg, har hatt mye smerter ned mot lysken området på begge sidene, men samtidig så har jeg feks veldig stort matsug nå noe som er typisk rett rundt mens tiden for meg.. så jeg lurer også på om mensen er rundt hjørne🙈 Man blir liksom aldri klok på dette. Krysser fingrene for at TR holder seg unna for din del ❤️Jeg ønsker gjerne å vite mer om deg, alder, prøveperiode osv? 🥰 Jeg er 22 år gammel, gift, og bare i PP2 men allikevel håper så inderlig på et lite barn som kan berike vårt liv. får se om jeg har selvdisiplin til å ikke teste før IKM haha eller om jeg ryker på en smell i morgen😂 Jeg får vel kle av meg denne anonymbrukeren nå da😅 Jeg er 39 år og samboer, og han har to fine barn fra før, som er veldig klar for å få et nytt søsken😊 Jeg har ikke barn selv, men har ønsket meg det i mange år. Har bare ikke møtt drømmemannen før nå.😇 Jeg er nå i PP8, og det har vært mange nedturer siden vi begynte å prøve. Alderen er jo ikke på min side, og for hver periode som går så får jeg liksom mindre og mindre håp om at dette faktisk skal gå. Men akkurat denne perioden har artet seg litt annerledes enn de andre. Jeg hadde mye senere eggløsning enn vanlig, og jeg har også kommet mye lengre i syklusen enn jeg pleier. Er nå på CD 26, og har på de andre fått mensen rundt CD 20-21. Og så er det de smertene/murringene som jeg har beskrevet for deg her da, de er så annerledes enn de pleier før TR! Har på en måte en slags stølhet i livmorsområdet, og det verker og stikker. Som jeg skrev i HI så kjente jeg hvilken side jeg hadde EL på denne gangen, og jeg har hatt mye vondt på den siden i hele dpo-land. Har fortsatt ikke ømme bryster heller, men brystvortene er blitt såre og vonde!😅 Mtp vanlig syklus skulle jeg fått mensen i dag, fordi jeg vanligvis har en kort lutealfase på ca 10 dager. Men det kan jo hende at fordi EL var senere så er også lutealfasen og hele syklusen blitt noe lengre, og at IKM egentlig ikke er før om noen dager. Testen i dag også, men det var ikke noen strek å se. Så jeg vet jammen ikke jeg altså! Sunn fornuft nei, den har gått rett ut av vinduet her hvert fall😅 Blir helt tussete av denne testingen og ikke minst ventingen!🤪 Hvordan har du det i dag? Fortsatt smerter ned mot lysken? Nei man blir jammen ikke klok altså.. Kroppen har ikke gjort det lett for oss når graviditetstegn og mensensymptomer er helt like🤣 Åå, så koselig å høre om deg!😍 Håper inderlig du får oppfylt drømmen😊 Si fra hvis du tester da☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 15. juni 2021 #19 Del Skrevet 15. juni 2021 Petronella83 skrev (3 timer siden): Jeg får vel kle av meg denne anonymbrukeren nå da😅 Jeg er 39 år og samboer, og han har to fine barn fra før, som er veldig klar for å få et nytt søsken😊 Jeg har ikke barn selv, men har ønsket meg det i mange år. Har bare ikke møtt drømmemannen før nå.😇 Jeg er nå i PP8, og det har vært mange nedturer siden vi begynte å prøve. Alderen er jo ikke på min side, og for hver periode som går så får jeg liksom mindre og mindre håp om at dette faktisk skal gå. Men akkurat denne perioden har artet seg litt annerledes enn de andre. Jeg hadde mye senere eggløsning enn vanlig, og jeg har også kommet mye lengre i syklusen enn jeg pleier. Er nå på CD 26, og har på de andre fått mensen rundt CD 20-21. Og så er det de smertene/murringene som jeg har beskrevet for deg her da, de er så annerledes enn de pleier før TR! Har på en måte en slags stølhet i livmorsområdet, og det verker og stikker. Som jeg skrev i HI så kjente jeg hvilken side jeg hadde EL på denne gangen, og jeg har hatt mye vondt på den siden i hele dpo-land. Har fortsatt ikke ømme bryster heller, men brystvortene er blitt såre og vonde!😅 Mtp vanlig syklus skulle jeg fått mensen i dag, fordi jeg vanligvis har en kort lutealfase på ca 10 dager. Men det kan jo hende at fordi EL var senere så er også lutealfasen og hele syklusen blitt noe lengre, og at IKM egentlig ikke er før om noen dager. Testen i dag også, men det var ikke noen strek å se. Så jeg vet jammen ikke jeg altså! Sunn fornuft nei, den har gått rett ut av vinduet her hvert fall😅 Blir helt tussete av denne testingen og ikke minst ventingen!🤪 Hvordan har du det i dag? Fortsatt smerter ned mot lysken? Nei man blir jammen ikke klok altså.. Kroppen har ikke gjort det lett for oss når graviditetstegn og mensensymptomer er helt like🤣 Åå, så koselig å høre om deg!😍 Håper inderlig du får oppfylt drømmen😊 Si fra hvis du tester da☺️ Hei! så koselig å høre mer om deg og din opplevelse. Så fantastisk at du har funnet en god mann som du vil ha barn med! Åå jeg håper sååå dere lykkes😊 blir nok gøy for de andre barna også som du sier. Jeg håper så veldig for din del at mensen ikke kommer!! I dag må jeg si at jeg ikke har det sånn helt topp. Har hatt en del sånne smerter som vi har snakka om, og en helt ekstrem hodepine... og tok en test nå akkurat og den var jo blenda hvit.. så ja skuffelse og oppgitthet er det jeg føler. Ikke misforstå meg er jo bare i 2 prøveperiode så har ingenting å klage på men man blir litt sånn oppgitt når man føler håper blir litt knust. Jeg blir fort litt negativ når ting ikke går min vei, så selvom det er litt til IKM så har jeg allerede «godtatt» at det ble ikke noe den gangen heller. Uff sorry for dette her jeg vet at jeg overdramatiserer men jeg ønske bare at det skal gå. Jeg er i det perfekte stedet i livet nå, og det er såååå ønska, samt som jeg misunner alle andre som plutselig er gravide nå og ikke minst så er det en stor frykt om at jeg kanskje ikke kan ha barn? Uff jeg merker jeg må skjerpe meg her🙈😅 Alt ordner seg jo til slutt! Takk for din fine melding jeg ser alltid fram til å lese hva du har skrevet og bli litt kjent med andres historier. Ønsker deg alt vel! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 16. juni 2021 #20 Del Skrevet 16. juni 2021 Jordbærpike99 skrev (16 timer siden): Hei! så koselig å høre mer om deg og din opplevelse. Så fantastisk at du har funnet en god mann som du vil ha barn med! Åå jeg håper sååå dere lykkes😊 blir nok gøy for de andre barna også som du sier. Jeg håper så veldig for din del at mensen ikke kommer!! I dag må jeg si at jeg ikke har det sånn helt topp. Har hatt en del sånne smerter som vi har snakka om, og en helt ekstrem hodepine... og tok en test nå akkurat og den var jo blenda hvit.. så ja skuffelse og oppgitthet er det jeg føler. Ikke misforstå meg er jo bare i 2 prøveperiode så har ingenting å klage på men man blir litt sånn oppgitt når man føler håper blir litt knust. Jeg blir fort litt negativ når ting ikke går min vei, så selvom det er litt til IKM så har jeg allerede «godtatt» at det ble ikke noe den gangen heller. Uff sorry for dette her jeg vet at jeg overdramatiserer men jeg ønske bare at det skal gå. Jeg er i det perfekte stedet i livet nå, og det er såååå ønska, samt som jeg misunner alle andre som plutselig er gravide nå og ikke minst så er det en stor frykt om at jeg kanskje ikke kan ha barn? Uff jeg merker jeg må skjerpe meg her🙈😅 Alt ordner seg jo til slutt! Takk for din fine melding jeg ser alltid fram til å lese hva du har skrevet og bli litt kjent med andres historier. Ønsker deg alt vel! ❤️ Takk det samme😊 Ja, det er jeg veldig takknemlig for! Han er helt fantastisk, og jeg kunne ikke funnet en bedre mann å få barn med😍 Håper bare vi lykkes da.. Mensen har fortsatt ikke kommet, men jeg klarer liksom ikke å ha troen. Testet negativt i dag også, og nå er jeg 11 dpo, så burde vel kanskje fått en svak strek i hvert fall? Jeg føler mer og mer at jeg ikke er gravid. Leser overalt at man får veldig ømme bryster som et tidlig tegn, og mine er bare litt sånn "vanlig ømme", hvis du skjønner. Har fortsatt smerter/stikkinger i magen, og føler meg ekstremt oppblåst, men det med brystene tolker jeg som et negativt tegn. Huff, så leit at du hadde en vond dag i går😔 Det er fullt lov å være skuffet og nedfor i de første prøveperiodene også, jeg skjønner deg godt! Jeg er litt sånn selv, går veldig fort i kjelleren når noe ikke går som jeg har planlagt/ønsker, og det er ikke så lett å snu den tankegangen. Syns ikke du overdramatiserer, noen ganger trenger man å ventilere litt! Så bare ta det ut her, jeg skal lytte til deg og støtte deg!💖 Kjenner forøvrig på akkurat de samme følelsene som deg. Når man selv prøver å bli gravid legger man veldig merke til alle andre som er det, og akkurat nå føles det som om "alle" andre er gravide, bare ikke jeg.. Jeg er også fryktelig redd for at jeg ikke kan få barn, mtp alder spesielt, men også fordi jeg aldri har vært gravid før og derfor ikke vet om jeg kan bli det. Alle GU jeg har tatt før har vært fine, og jeg fikk senest i fjor sommer beskjed om at jeg kunne bli gravid, sånn som det så ut da, men man vet jo aldri. Har ny GU neste uke, som jeg har ventet på en evighet, og håper på å få noen flere svar da. Jeg håper du får en mye bedre dag i dag enn i går🥰 Jeg heier på deg!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå