Gå til innhold

Venner med kjærester....


engel med sorte vinger

Anbefalte innlegg

Hmmm..tenkte jeg bare skulle spørre dere her inne jeg.... om hvordan det står til med vennskap med venner som har kjærester? :icon_question:

Så klart at man ikke henger like mye sammen som før o.l, men hva med å bare møtes uten at kjæresten er med inni mellom?? Han er en grei kar, kjæresten, men kunne godt tenke meg å bare snakke om...ja, alt det vi pleide å snakke om før lissom :sjenert:

Hva ska jeg si eller gjøre... redd for å såre en eller begge to å..... :tristbla:

jaja..det var dagens klage :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi treffer våre venner alene mange ganger, for selv om man har partner er det ikke dermed sagt man må gjøre alt sammen. Utrolig deilig å bare få være sammen med vennene sine alene, og heldigvis mener han det samme som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de to vennene jeg har, har begge kjæreste. En går det bra å holde kontakten med (selvom hun nå bor flere timer unna) og den andre ikke i det hele tatt. Hun går aldri ut og tar aldri kontakt for hun er 'attatched at the hip' med forloveden hennes.

Hun første møter jeg innimellom både med og uten kjæreste (som har blitt boende i samme by som jeg, hvor hun bodde før).

Hvis hun er en god venninne, kan du jo bare spørre rett ut om dere kan være litt sammen bare dere to. Hun burde forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :blomst:

Ska "kvinne" meg litt opp å si det jeg! At jeg godt kunne tenke meg at det bare var oss to som venninner innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :blomst:

Ska "kvinne" meg litt opp å si det jeg! At jeg godt kunne tenke meg at det bare var oss to som venninner innimellom!

Gjør det.. Av og til trenger man rett og slett litt jentetid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he trådstarter, du tror det er ille NÅ.

Bare vent til venninnene dine får BARN! Da lengter du nok tilbake til denne tiden... da det kunne komme i allefall en og annen vanlig venninneprat-setning i ny og ne.

Hilsen ei som verken har kjæreste eller barn men har fått vite ALT om de spennende temaene bleieskift og melketenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit med venninner med kjærester, men det må gå an å gjøre vennineting iblandt, guttene gjør jo det. Hviorfor ikke jentene.

ALLE å ja sier ALLE venninnene mine har type, med unntak av noen som bor alt for langt bort til å kunne treffes ofte. Mange av dem har også barn.

Det gjør meg ingenting. Bortsett fra ei. Hun har type. Å hun er jo SÅ forbanna klok med alt. det er ikke mulig. Hun har blitt totalt forandra, å snakker ikke om annet en typen. Kan ikke dra bort f.eks to dager på jentetur, fordi hun er redd for å dra fra typen. Fatter ikke problemet. Blir så irritert. Værste er jo at hun ikke skjønner hvor egoistisk hun har blitt. De har vært sammen et år, så den første tilbringe mye tid sammen er jo over, de bor jo sammen.

Helt greit at de har type. Men må de hele tiden innprente i huet mitt at jeg er singel!!?? *du som er alene', bla bla bla.

Jaaaaaaaaaaaaa jeg veit jeg er alene, men jeg har valgt det selv akkurat nå. Å jeg trur ikke jeg blir det så lenge...... Å da skal de få igjen!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samboer selv, men jeg savner vennindene mine alikevel hvis de forsvinner. Jeg vil gjerne satse på å ha vennene mine der hele livet, med eller uten kjærester, og da må man bruke tid sammen med dem. Jeg har en god venninde som jeg nesten ikke ser lenger. Før, da vi begge var single traff vi hverandre utrolig ofte. Nå er det maks 4 ganger i året... Snufs!

Jeg tror det rett og slett skyldes latskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...