AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg fikk mensen i dag, og neste eggløsning kræsjer da selvfølgelig med jobbhelg til samboer. Da er han borte annen hver dag. Vil det være nok til at det kan klaffe eller? 😩 Anonymkode: 54abc...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Del Skrevet 7. juni 2021 Ja Anonymkode: e12cc...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misslinn1985 Skrevet 7. juni 2021 #3 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg har fått begge svar fra Klinikk Hausken som driver med IVF. Den ene sa hver dag, den andre sa annen hver dag. Så jeg har forsøkt begge deler. Denne gangen hver dag, så da får vi se hva som skjer om to uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Del Skrevet 7. juni 2021 Annenhver dag er ikke bare nok, det er optimalt med tanke på sædkvalitet. Så det ville jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt. Selv trodde jeg at vi hadde bomma på eggløsningen, hadde sex tre dager før, men jammen ble jeg gravid likevel. Anonymkode: 1d959...dc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Del Skrevet 7. juni 2021 Ja dersom dere har normal fruktbarhet begge to. Anonymkode: 638a2...8ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. juni 2021 #6 Del Skrevet 7. juni 2021 Ja, det kan bli for ofte med hver dag faktisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Del Skrevet 7. juni 2021 Takk for svar 🙂 vi begge er friske så satser på at det holder.. Får allefall bare prøve på det, lite annet å gjøre 😕 2. Pausemnd fra Clomid så er så umotivert 😩🙈 Anonymkode: 54abc...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 8. juni 2021 #8 Del Skrevet 8. juni 2021 Jada, nok i massevis. Vi klarte det 3 dager før, alle andre måneder hadde vi brukt ELtester/sjekket dato/prøvd å time det. Trodde ikke det skulle gå den siste mnd, ble veldig overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Del Skrevet 8. juni 2021 Da jeg ble gravid hadde vi ses søndag, så ikke før torsdag-fredag og jeg ble likevel gravid. Hadde positiv el tirsdagen. Så mulig den fra søndagen klaffet. Anonymkode: b7c23...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Del Skrevet 9. juni 2021 Sikkert individuelt, men her ble jeg gravid med sex hele 5 dager før EL en gang 😅 Så vil tro det er mer enn nok 😅👍 Anonymkode: 0b5ee...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Del Skrevet 9. juni 2021 Med mindre mannen har nedsatt sædkvalitet så er annen hver dag mer enn godt nok. Sædceller lever i flere dager, opp til 5-7 dager for en med normal til god sædkvalitet. Jeg har blitt gravid 3 ganger med sex annen hver til hver tredje dag. Anonymkode: 95460...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #12 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med mindre mannen har nedsatt sædkvalitet så er annen hver dag mer enn godt nok. Sædceller lever i flere dager, opp til 5-7 dager for en med normal til god sædkvalitet. Jeg har blitt gravid 3 ganger med sex annen hver til hver tredje dag. Anonymkode: 95460...209 Og en gang 4 dager før eggløsning 😉 Anonymkode: 95460...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. juni 2021 #13 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 13.56): Jeg fikk mensen i dag, og neste eggløsning kræsjer da selvfølgelig med jobbhelg til samboer. Da er han borte annen hver dag. Vil det være nok til at det kan klaffe eller? 😩 Anonymkode: 54abc...1b5 ja. dere bør jo begynne noen dager før selve eggløsningen likevel. Sædcellene kan jo leve noen dager har jeg forstått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå