Gå til innhold

Ønsker meg barn jeg


Gjest JustMe

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg ønsker meg barn. Har passert tredve og kanskje er det "klokka som tikker"?? Har igrunnen alltid ønsket meg barn fra jeg var 18. Og fremdeles ikke fått noen. Har hatt flere forhold men aldri kommet så langt som til snakk om barn!! :forvirret:

Har en "hemmelig elsker" - og han stoler på meg. Det vil si han tar sine "forhåndsregler" og hopper av i svingen. Hver eneste måned går jeg med et ørlite håp. Samtidig vet jeg at dette ikke er riktig overfor elskeren min!

Ønsker vel egentlig ikke så mye med dette innlegget annet enn å sette ord på mine innerste tanker og drømmer.

Dette er kanskje også et typisk kvinnelig instinkt........

Andre som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med den hemmelige elskeren om at du ønsker deg barn?

Om du har økonomi til det, kan du jo faktisk tenke på å få barn på egenhånd, men da er det ikke fair om du skal bli gravid med elskeren din uten at han vet det. Da må han jo på en måte stille opp, selv om han kanskje ikke ønsker det.

Men du kan jo bli gravid på egenhånd. Reise til danmark, og få donorsæd f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig ikke noe fornuftig svar på innlegget ditt, men jeg så bare overskriften og følte for å gi deg en klem..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Men elsker vet selvsagt at jeg ønsker meg barn. Og hadde vår situasjon vært annerledes så hadde han også kanskje ønsket å gi meg det. :cry: Men akkurat nå er det iallefall ikke et tema. Og jeg vil selvsagt ikke gå bak ryggen hans, ikke er det så lett heller *ler*. Og jeg vet at om vi skulle være "uheldige" så tar han sin del av ansvaret. Er det rart jeg går med et lite *håp* da... :sjenert:

Videre har jeg tenkt på alderen, må sette meg et tidspunkt, en grense. Iforhold til når det er "for sent" - når jeg er for gammel også videre.

Sprøtt å fremdeles være singel og ikke føle at man er lenger idag enn for ti år siden da. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Snakk med din elsker om det, kanskje er det helt ok. Hvis han ikke treer på kondomet og bare hopper av i svingen så virker det ikke som at det vil bli fullstendig krise hvis noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Homer Simpson
Snakk med din elsker om det, kanskje er det helt ok. Hvis han ikke treer på kondomet og bare hopper av i svingen så virker det ikke som at det vil bli fullstendig krise hvis noe skjer.

Synes barnet fortjener bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Barnet er ikke så viktig i det her. Det viktigste er at man tilfreddsstiller kvinnens egoisme.

Vel..sånne som deg vil vel da også si "du kan jo adoptere".

Akkurat som om det er bedre: da sier man jo at adoptiv barn er mindre verdt enn biologiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du tid på elskeren din når det du egentlig ønsker er ett forhold med barn i sikte. Hvorfor ikke bruke energi på å finne en som ønsker det samme som deg istedet for å tilfredstille deg til tider med en elsker som du nå attpåtil vil at han skal gjøre jobben å befrukte deg fordi du ikke har funnet deg en kjæreste til å dele den opplevelsen og prosessen med.

Jeg føyer meg etter en ovenfor her og sier at barnet fortjener jammen bedre enn det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er vel at barnet er ønsket og elsket. Kjernefamilien blir stadig mer utradisjonell, og jeg ser ikke noe i veien med det.

Trenger ikke å være ideelt allikevel. Synes folk bør i hvert fall strebe etter å få to foreldre til barnet. En foreldre for jenter er ikke så farlig, fordi de da jo allerede har en kvinnelige rollemodell. At kjernefamilen slutter å eksistere, vises med de pussy-guttene som vokser opp. Men feministene vil jo selvfølgelig kastrere og feminisere mannen. På tide at noen setter beinet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...