AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #21 Skrevet 6. juni 2021 Pleneier skrev (15 minutter siden): Du går glipp av masse hvis du sletter Facebook. F.eks. hva en venninne du kjente for 15 år siden spiste til middag i går. Synes det er merkelig at slike «eksempler» fortsatt brukes. Det er veldig mange år siden dette var vanlig. Anonymkode: 76e3f...63c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #22 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg googlet meg fram til at man kan ha messenger uten å være på facebook i det hele tatt. TS Anonymkode: 195b1...caf Ja, det kan du nok. Men du kan jo også ha messenger slik du har det i dag, med ditt navn og din profil, uten å miste noe som helst, bare at du deaktiverer profilen din. Anonymkode: 9c9bf...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #23 Skrevet 6. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Falsk profil for å snoke? 😂😂😂😂 utrolig latterlig. Anonymkode: bcef4...8fb Hva er latterlig med det, egentlig? Jeg følger bare med på en gruppe uansett. Anonymkode: 7c46e...f2f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #24 Skrevet 6. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig i det første. Føler det er blitt et negativt sted å være. Men skal jeg slette meg, så forsvinner jeg helt. Gidder ikke sånn mellomløsning. Anonymkode: 195b1...caf !!! Jeg har uansett ingen interesse av "venner" jeg møtte for over 10 år siden. Derfor jeg bare slettet hele driten. Anonymkode: 7c46e...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #25 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan du nok. Men du kan jo også ha messenger slik du har det i dag, med ditt navn og din profil, uten å miste noe som helst, bare at du deaktiverer profilen din. Anonymkode: 9c9bf...4fa Poenget for meg er egentlig å kutte facebook helt. Messenger må jeg ha. TS Anonymkode: 195b1...caf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #26 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget for meg er egentlig å kutte facebook helt. Messenger må jeg ha. TS Anonymkode: 195b1...caf Ja? Deaktiverer du profilen din så faller du helt ut fra Facebook. Du kan jo også ombestemme deg om noen år hvis du vil, og da få tilbake den gamle profilen din. Uansett så beholder du jo dine kontakter og messenger slik som i dag ved deaktivering. Folk slipper å søke deg opp på nytt. Du er jo der, kun på messenger. Anonymkode: 9c9bf...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #27 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva med kun ÉN bokstav som etternavn? Anonymkode: 0fc22...9be Jeg har prøvd med to bokstaver, funket ikke 😕 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg splittet navnet mitt i to. Kris Toffer Inge Borg Svan Hild Christ Ine Anonymkode: 9c9bf...4fa Smart, tusen takk! Anonymkode: 86729...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #28 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg splittet navnet mitt i to. Kris Toffer Inge Borg Svan Hild Christ Ine Anonymkode: 9c9bf...4fa Genialt! Anonymkode: 0fc22...9be
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #29 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja? Deaktiverer du profilen din så faller du helt ut fra Facebook. Du kan jo også ombestemme deg om noen år hvis du vil, og da få tilbake den gamle profilen din. Uansett så beholder du jo dine kontakter og messenger slik som i dag ved deaktivering. Folk slipper å søke deg opp på nytt. Du er jo der, kun på messenger. Anonymkode: 9c9bf...4fa Ok, takk for svar Tenker jeg skal teste meg selv, og la være å bruke appen på en uke. Hvis jeg ikke savner den, så deaktiverer jeg! Anonymkode: 195b1...caf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #30 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har prøvd med to bokstaver, funket ikke 😕 Smart, tusen takk! Anonymkode: 86729...0ce AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Genialt! Anonymkode: 0fc22...9be Jepp 😄 Men kall dere gjerne for Kjøttulf Kjøttkvern hvis dere vil. Facebook bryr seg ikke Og brukernavnet kan alltids endre inne i profilen etterpå! Anonymkode: 9c9bf...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #31 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har veldig lyst til slette brukeren min på facebook, da jeg er møkklei hele greia. Problemet er grupper, som for eksempel jobb og hobby, hvor jeg går glipp av mye informasjon hvis jeg sletter. Synes for så vidt det er en uting at jobben nærmest krever at man har FB. Har du slettet FB, og i så fall hvorfor? Går du glipp av vesentlige ting når du ikke er der lenger? Anonymkode: 195b1...caf Utrolig deilig å være uten,savner det ikke. Kommuniserer via telefon mye hyggeligere enn Messenger. Og så får ikke Facebook spionere på alt jeg gjør. Savner ikke en haug med grupper og chatter med mas. Anonymkode: f2aba...aed
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #32 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, takk for svar Tenker jeg skal teste meg selv, og la være å bruke appen på en uke. Hvis jeg ikke savner den, så deaktiverer jeg! Anonymkode: 195b1...caf Eller du kan jo deaktivere deg i en uke? Så kan du jo reaktivere deg hvis du ser at dette klarer du ikke 😜 Profilen din er jo tilgjengelig selv om du deaktiverer deg. Og deaktivering er smart, for da beholder du alle chattene, samtalene og kontaktene dine i messenger, selv om profilen din er fysisk borte fra Facebook. Anonymkode: 9c9bf...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #33 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, takk for svar Tenker jeg skal teste meg selv, og la være å bruke appen på en uke. Hvis jeg ikke savner den, så deaktiverer jeg! Anonymkode: 195b1...caf Du kan jo bare deaktivere nå. Om du savner appen om en dag, uke måned eller om 10 år så ligger du bare inn igjen. Ved innloggingen blir deaktiveringen slått av og alle kan igjen søke deg opp som vanlig. Anonymkode: 972f5...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #34 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo bare deaktivere nå. Om du savner appen om en dag, uke måned eller om 10 år så ligger du bare inn igjen. Ved innloggingen blir deaktiveringen slått av og alle kan igjen søke deg opp som vanlig. Anonymkode: 972f5...9b4 Ja, det kan jeg, så klart Absolutt verdt et forsøk 👍 Anonymkode: 195b1...caf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #35 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo bare deaktivere nå. Om du savner appen om en dag, uke måned eller om 10 år så ligger du bare inn igjen. Ved innloggingen blir deaktiveringen slått av og alle kan igjen søke deg opp som vanlig. Anonymkode: 972f5...9b4 Ja. Og ingen venner får opp varsel at du har deaktivert eller reaktivert deg. Så ingen merker det før de fysisk søker etter deg. Anonymkode: 9c9bf...4fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå