Gå til innhold

Slette facebook - skal/skal ikke.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til slette brukeren min på facebook, da jeg er møkklei hele greia. Problemet er grupper, som for eksempel jobb og hobby, hvor jeg går glipp av mye informasjon hvis jeg sletter. Synes for så vidt det er en uting at jobben nærmest krever at man har FB. Har du slettet FB, og i så fall hvorfor? Går du glipp av vesentlige ting når du ikke er der lenger?

Anonymkode: 195b1...caf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett skiten og få et bedre liv.

Anonymkode: fa6a6...ac7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunnen jeg har Facebook er jobb chat. Uten den chatten går jeg glipp av alt for mye dessverre. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg sletta for lenge siden. 

Anonymkode: 1bf92...934

AnonymBruker
Skrevet

SKAL. 
Om vi ikke hadde ei gruppe for vårt borettslag på face, hadde jeg slettet det for lenge siden. 

Anonymkode: 0fc22...9be

• Liker 3
Gjest Pleneier
Skrevet

Du går glipp av masse hvis du sletter Facebook. F.eks. hva en venninne du kjente for 15 år siden spiste til middag i går.

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer det sterkt, lei.

Anonymkode: 3da08...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg avaktiverte meg og opprettet en ny bruker med kun fornavnet mitt, slik at jeg kan følge interessante grupper uten at det kan identifiseres med meg. Har ingen venner på denne profilen, og ingen vet at det er meg. 

Men siden jeg avaktiverte meg, kan jeg likefullt kontaktes på messenger og være involvert i aktuelle chatgrupper. 

Facebook er uansett kun reklame, bursdagshilsner og folk som skryter med sine falske fasader, så nei takk. 

Anonymkode: 9c9bf...4fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eneste grunnen jeg har Facebook er jobb chat. Uten den chatten går jeg glipp av alt for mye dessverre. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg sletta for lenge siden. 

Anonymkode: 1bf92...934

Du kan avaktivisere profilen din, og enda ha messenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å si skal, men klarer det ikke selv. Har bodd i flere ulike land og facebook er det eneste stedet hvor jeg fremdeles har kontakt med en del av de.

Anonymkode: 6e154...ad2

AnonymBruker
Skrevet

Facebook er den mest unyttige sosiale platformen, etter min mening. Bare rør. Jeg har slettet kontoen min for mange år siden. Har en falsk profil som jeg bruker til å følge med på grupper og litt diverse. 

Anonymkode: 7c46e...f2f

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg er der pga gruppene og nyheter, men deler ikke noe selv lenger. Har også endret innstillingene slik at ingen kan skrive på veggen min.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har lyst til å si skal, men klarer det ikke selv. Har bodd i flere ulike land og facebook er det eneste stedet hvor jeg fremdeles har kontakt med en del av de.

Anonymkode: 6e154...ad2

Det er en av tingene som holder meg litt igjen. Jeg flyttet fra hjemstedet mitt for et år siden, og FB gjør at jeg er litt oppdatert på gamle trakter. Samtidig så vet jeg jo at de det virkelig er verdt å ha kontakt med, har jeg kontakt med på andre måter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Facebook er den mest unyttige sosiale platformen, etter min mening. Bare rør. Jeg har slettet kontoen min for mange år siden. Har en falsk profil som jeg bruker til å følge med på grupper og litt diverse. 

Helt enig i det første. Føler det er blitt et negativt sted å være. Men skal jeg slette meg, så forsvinner jeg helt. Gidder ikke sånn mellomløsning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg avaktiverte meg og opprettet en ny bruker med kun fornavnet mitt,

Kan jeg spørre deg om hvordan du får opprettet en bruker med bare fornavn? Når jeg prøver, så står det at jeg må ha med etternavn.

Anonymkode: 86729...0ce

AnonymBruker
Skrevet

Her, for dere som ønsker å slette dere, men samtidig være i chatter: 

Profil - innstillinger - Din Facebook Informasjon - Deaktivering eller sletting

image.png.0fc16743324a6c41f682ef9c07fda16a.png

Så kan du starte en ny konto uten venner for å følge grupper o.l. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre deg om hvordan du får opprettet en bruker med bare fornavn? Når jeg prøver, så står det at jeg må ha med etternavn.

Hva med kun ÉN bokstav som etternavn? 

Anonymkode: 0fc22...9be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg splittet navnet mitt i to. 

Kris Toffer
Inge Borg
Svan Hild
Christ Ine

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Falsk profil for å snoke? 😂😂😂😂 utrolig latterlig.

Anonymkode: bcef4...8fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her, for dere som ønsker å slette dere, men samtidig være i chatter: 

Profil - innstillinger - Din Facebook Informasjon - Deaktivering eller sletting

image.png.0fc16743324a6c41f682ef9c07fda16a.png

Så kan du starte en ny konto uten venner for å følge grupper o.l. 

Jeg googlet meg fram til at man kan ha messenger uten å være på facebook i det hele tatt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Falsk profil for å snoke? 😂😂😂😂 utrolig latterlig.

Anonymkode: bcef4...8fb

Ehm nei? Man kan jo være aktiv i gruppene også. På vanlig måte, bare ikke med "seg selv". Og derav være borte fra Facebook samtidig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...