Gå til innhold

forelsket.


Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Jaa!!!....trodde ikke det var mulig. Men nå har det skjedd. Etter å ha vært singel i hele mitt liv, er jeg endelig blitt forelsket. I en søt og sjarmerende pike som smiler til meg hele tiden :D Hadde liksom aldri sett denne dagen komme. Er fortsatt like singel da. Men i morgen skal jeg på fest med henne og har tenkt i høre om hun vil finne på noe dagen etterpå. Håper hu sier ja...noe jeg tror er godt mulig.

Sitter her våken midt på natta og får ikke sove. Magen min har en liten fest for selg selv. Deilig følelse..og tenk at jeg også skulle få oppleve det. Får heller komme tilbake her og fortelle hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja...det var gøy så lenge det varte. 2 uker med fest i magen gikk over til litt rar følelse i magen. Det gikk med andre ord ikke som planlagt. Men er glad jeg har opplevd hvordan er det er å bli litt "gladere" i enn jente enn jeg har vært før. Følelsen og kriblingen var gøy. Håper jeg får oppleve den igjen en gang seinere også....i morgen blir en lang og kjedelig dag på jobb tror jeg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

var det med og kysse mange frosker og greier da.

hva vi kara skal fly og kysse på som blir forandra til ei prinsesse er jeg ikke sikker på men du forstår hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ikke ta det tungt...Har jo ikke lyst til å forlate single-klubben heller. Det er tross alt, alt jeg vet hvordan  :roll:

Hva mener du med det? At det er tross alt er singellivet du kjenner best, og synes er tryggest? For sånn har nemlig jeg fått det :forvirret: Hadde type i tre år, ble slutt for to år siden. Og etter det har jeg ikke turt å bevege meg inn i noe seriøst igjen, har blitt litt for trygg på singellivet hvis du skjønner hva jeg mener. Selv om jeg gjerne skulle hatt meg en kjæreste, så tør jeg ikke satse noe. Kanskje er jeg litt redd for å mislykkes igjen. :sjenert:

Når jeg kommer i en situasjon jeg føler meg utrygg i, så sier jeg ofte til meg selv at det sikkert er lurt å vente, og se hva som dukker opp rundt neste sving. Pysete. Er ikke livet litt for kort til å heletiden vente og se hva som venter rundt nestes sving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarteren

det jeg mente. Jeg har aldri hatt vært med en dame, og skulle det blitt noe mellom meg og henne, så vet jeg ikke hva jeg kunne tilbudt henne alikevel. Noen særlig peil på damer har jeg jo ikke fra før. Er vant til å være alene..ikke vant til gjøre alt det en kjæreste liksom skal gjøre....Ble litt vanskelig forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang er den første for alle.. Og når du får deg en kjæreste gjør du det som føles naturlig, og alt kommer til å gå helt fint :) Er egentlig ikke noe hokus pokus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mente. Jeg har aldri hatt vært med en dame, og skulle det blitt noe mellom meg og henne, så vet jeg ikke hva jeg kunne tilbudt henne alikevel. Noen særlig peil på damer har jeg jo ikke fra før. Er vant til å være alene..ikke vant til gjøre alt det en kjæreste liksom skal gjøre....Ble litt vanskelig forklart.

Har aldri vært seriøst sammen med noen jeg heller.. Alltid vært livredd for å komme inn i et forhold..

Nå har jeg da møtt en mann som jeg tror er mannen i mitt liv.. Å vi snakker oss nærmest inn i et forhold. Føler meg så utrolig avslappet sammen med han. Trenger ikke stresse med noe, kjemien stemmer så utrolig, som å snakke med min beste venninne.

Innerst inne vil jeg bare hoppe i det å få han i hus og inn i livet mitt.. må være så godt å være to om alt. Men likevel er det noe som bremser meg.. :tristbla:

Var nemlig akkurat denne bremsingen min som ødla et forhold for et år siden, vil ikke det skal skje igjen. Selv om han jeg nå har møtt er veldig forståelsesfull..

Er vel kanskje sånn det er føste gangen... (?) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...