AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg vil ha barn, men jeg er så redd for at jeg skal bli alvorlig syk eller dø før barnet er voksent. Av den grunn våger jeg ikke å bli gravid. Andre med samme tanker, og hva gjør dere eventuelt med de? Anonymkode: 1487e...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Del Skrevet 5. juni 2021 Disse tankene kan komme av traumer du selv har opplevd. Har du mistet noen brått eller uventet som barn? Anonymkode: a67b6...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 5. juni 2021 #3 Del Skrevet 5. juni 2021 Det er en relativt liten risiko for det, så det er nok ikke noe de fleste tenker på til daglig. Men mange som blir foreldre, tar færre sjanser i livet enn de gjorde før. Men dersom man skal gå og frykte det usannsynlige hele tida, så er det veldig ødeleggende for livskvaliteten og det hjelper ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg tenker dette hele tiden, men velger å ignorere det Anonymkode: 5c842...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Del Skrevet 10. juni 2021 Fiffig skrev (På 5.6.2021 den 20.30): Det er en relativt liten risiko for det, så det er nok ikke noe de fleste tenker på til daglig. Men mange som blir foreldre, tar færre sjanser i livet enn de gjorde før. Men dersom man skal gå og frykte det usannsynlige hele tida, så er det veldig ødeleggende for livskvaliteten og det hjelper ingen. Jeg kan jo være den lille promillen Anonymkode: 1487e...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 10. juni 2021 #6 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan jo være den lille promillen Anonymkode: 1487e...e93 Men hvis angsten er så stor, så er det vel best å la være å utsette seg for den risikoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Del Skrevet 10. juni 2021 Foreldre skal dø før barnet. Anonymkode: 6ff5c...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #8 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg kan jo være den lille promillen Anonymkode: 1487e...e93 Ja, det kan skje. Har skjedd med noen jeg kjente 😢 Men for de aller fleste skjer det ikke. Det får man ikke kontroll over. Anonymkode: 0b3e5...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaddyDom Skrevet 10. juni 2021 #9 Del Skrevet 10. juni 2021 Det beste er jo da å få barn nå og ikke drøye det. Uventet død kan jo inntreffe uansett, men sannsynligheten er lite for det. Spesielt hvis man skulle leve sunt og unngå unødvendig risiko. Man må bruke tiden på jorden til å legge alt til rette for barnet. Ha gode kandidater som vil ta over hvis noe skjer. Spare masse og ikke minst lære selvstendighet så tidlig så mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå