AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #21 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (3 minutter siden): Tull og tøys. Hvorfor? Hva var tull å tøys? Jeg hadde mange poeng. De fleste veldig grunnleggende og sanne teorier innen fysikken. Husk en teori ikke bare er en teori. Ikke ta lett på den statusen. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #22 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Hva var tull å tøys? Jeg hadde mange poeng. De fleste veldig grunnleggende og sanne teorier innen fysikken. Husk en teori ikke bare er en teori. Ikke ta lett på den statusen. Anonymkode: 5b841...ee1 Da synes jeg at du skal utfordre ekspertene på kvantefysikk . F.eks albert Einstein som beviste at alt i universet er konstant i bevegelse. alle følelser og tanker jeg tenker kan overføres fordi at vi alle kommer fra samme kilde og vi alle er ett. Det du skriver er ikke sant. Law of vibration, explained. The second universal law, the law of vibration, posits that everything (every atom, object, and living thing) is in constant motion, vibrating at a specific frequency. ... You can think of this frequency as vibrational energy Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #23 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (4 minutter siden): Da synes jeg at du skal utfordre ekspertene på kvantefysikk . F.eks albert Einstein som beviste at alt i universet er konstant i bevegelse. alle følelser og tanker jeg tenker kan overføres fordi at vi alle kommer fra samme kilde og vi alle er ett. Det du skriver er ikke sant. Law of vibration, explained. The second universal law, the law of vibration, posits that everything (every atom, object, and living thing) is in constant motion, vibrating at a specific frequency. ... You can think of this frequency as vibrational energy Lykke til. Einstein sa at all masse er i konstant bevegelse. Følelser og tanker nevnte han aldri. Det fins ingen ting som tilsier at dette er i bevegelse. Om det i det hele tatt eksisterer. Hverken jeg eller du er i posisjon til å utfordre fysikere på nivået til Einstein. Vi må bare bøye oss i støvet. De har en IQ og forståelse som overgår oss med like stor margin som vi to overgår aper. Jeg sa mye. Du må være konkret når du sier at noe jeg sa ikke var sant. Når det kommer til frekvensloven så sa jeg nesten nøyaktig det samme. Jeg sa ikke du hadde helt feil. Jeg forklarte deg konseptet. Enda mer utdypt enn det sitatet du har limt inn her. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men nå har jeg utdanning i fysikk. Jeg skriver basert på kunnskap. Hehe, fysikk ja.. joda😊 Men nå diskuterer vi jo ikke fysikk. Fikk lyst til å anbefale podcasten «Ånd og vitenskap» med Lilli Bendriss og Camillo Løken, der snakkes det om både klarsynthet og andre paranormale temaet, hvor vitenskapen også blir trukket inn der det lar seg gjøre. Men vitenskapen har ikke kommet langt nok enda, det er ikke mulig å bevise åndelige og paranormale fenomener enda😊 Anonymkode: 32c6f...289 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (11 minutter siden): Da synes jeg at du skal utfordre ekspertene på kvantefysikk . F.eks albert Einstein som beviste at alt i universet er konstant i bevegelse. alle følelser og tanker jeg tenker kan overføres fordi at vi alle kommer fra samme kilde og vi alle er ett. Det du skriver er ikke sant. Law of vibration, explained. The second universal law, the law of vibration, posits that everything (every atom, object, and living thing) is in constant motion, vibrating at a specific frequency. ... You can think of this frequency as vibrational energy Lykke til. Må også legge til der at Einsteins forståelse for utviklingen av universet ikke helt stemte. Einstein mente universet var konstant. Var derfor han fant opp den universelle konstanten. Han kalte det sin største feil. Konstanten er et mesterverk, men ikke av den grunn Einstein først så for seg. For universet akselererer. Det er ikke konstant. Dette kan til og med du undersøke. Med et teleskop og viten om dopplereffekten Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #26 Del Skrevet 26. juli 2021 Man kan diskutere seg både grønn og gul og blå, men faktum er at det ikke er alt som er mulig å bevise. Det fins ikke noe rett og galt her, vi har alle vår egen oppfatning og våre egne erfaringer. Det er umulig å overbevise en «ikke-troer» til å tro på klarsynthet og på healing. Man må selv erfare😊 Anonymkode: 32c6f...289 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #27 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe, fysikk ja.. joda😊 Men nå diskuterer vi jo ikke fysikk. Fikk lyst til å anbefale podcasten «Ånd og vitenskap» med Lilli Bendriss og Camillo Løken, der snakkes det om både klarsynthet og andre paranormale temaet, hvor vitenskapen også blir trukket inn der det lar seg gjøre. Men vitenskapen har ikke kommet langt nok enda, det er ikke mulig å bevise åndelige og paranormale fenomener enda😊 Anonymkode: 32c6f...289 Nei, men det var derfor jeg mente jeg kunne snakke med sikkerhet og ikke den andre brukeren. Du mente jeg burde ta mitt eget råd. Det gjaldt egentlig ikke meg da jeg snakker fra fagbøker og den andre brukeren snakker fra pseudovitenskapen. Må også legge til at man må kanskje forstå hva den naturvitenskapelige metoden og fysikken går ut på før man kan si at vi ikke er kommet langt nokk. For mye av pseudovitenskapen og det overnaturlige kan vi forske på. Det er blitt motbevist hver gang. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #28 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Einstein sa at all masse er i konstant bevegelse. Følelser og tanker nevnte han aldri. Det fins ingen ting som tilsier at dette er i bevegelse. Om det i det hele tatt eksisterer. Hverken jeg eller du er i posisjon til å utfordre fysikere på nivået til Einstein. Vi må bare bøye oss i støvet. De har en IQ og forståelse som overgår oss med like stor margin som vi to overgår aper. Jeg sa mye. Du må være konkret når du sier at noe jeg sa ikke var sant. Når det kommer til frekvensloven så sa jeg nesten nøyaktig det samme. Jeg sa ikke du hadde helt feil. Jeg forklarte deg konseptet. Enda mer utdypt enn det sitatet du har limt inn her. Anonymkode: 5b841...ee1 Dette er noe jeg har veldig peiling på. Loven om vibrasjoner og loven om tiltrekning. Vi kan tiltrekke oss hva vil vil fordi at den vibrasjonen vi sender ut vil treffe den samme vibrasjonen i universet. Lik energi tiltrekker seg lik energi. Med tanker og følelser så skaper man sin egen realitet. Jeg tar ikke denne diskusjonen med deg. Jeg sa heller ikke at jeg vet alt, men jeg sa at døden ikke er slutten og at det er mye mer enn det fysiske som vi IKKE vet. Dette er jeg overbevist OL så det er ingenting å Diskutere. Jeg vet og at loven om tiltrekning og loven om vibrasjoner er de 2 fremste naturlovene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #29 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan diskutere seg både grønn og gul og blå, men faktum er at det ikke er alt som er mulig å bevise. Det fins ikke noe rett og galt her, vi har alle vår egen oppfatning og våre egne erfaringer. Det er umulig å overbevise en «ikke-troer» til å tro på klarsynthet og på healing. Man må selv erfare😊 Anonymkode: 32c6f...289 Det fins jo rett og galt. 2 +2 blir ikke 5. Frekvenser kan ikke endres uten at naturen i bølgen er endret. Kroppen kan ikke endre de frekvensene vi sender ut. Dette er objektive beviste faktum. Ja vi mangler svar, men forhåpentligvis vil det bli mulig å til slutt bevise eller motbevise absolutt alt. Det er under arbeid. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #30 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (1 minutt siden): Dette er noe jeg har veldig peiling på. Loven om vibrasjoner og loven om tiltrekning. Vi kan tiltrekke oss hva vil vil fordi at den vibrasjonen vi sender ut vil treffe den samme vibrasjonen i universet. Lik energi tiltrekker seg lik energi. Med tanker og følelser så skaper man sin egen realitet. Jeg tar ikke denne diskusjonen med deg. Jeg sa heller ikke at jeg vet alt, men jeg sa at døden ikke er slutten og at det er mye mer enn det fysiske som vi IKKE vet. Dette er jeg overbevist OL så det er ingenting å Diskutere. Jeg vet og at loven om tiltrekning og loven om vibrasjoner er de 2 fremste naturlovene. men du har jo fullstendig misforstått lovene. Du har jo ikke noe peiling. Dette har du absolutt ikke peiling på. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #31 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): men du har jo fullstendig misforstått lovene. Du har jo ikke noe peiling. Dette har du absolutt ikke peiling på. Anonymkode: 5b841...ee1 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #32 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (3 minutter siden): Dette er noe jeg har veldig peiling på. Loven om vibrasjoner og loven om tiltrekning. Vi kan tiltrekke oss hva vil vil fordi at den vibrasjonen vi sender ut vil treffe den samme vibrasjonen i universet. Lik energi tiltrekker seg lik energi. Med tanker og følelser så skaper man sin egen realitet. Jeg tar ikke denne diskusjonen med deg. Jeg sa heller ikke at jeg vet alt, men jeg sa at døden ikke er slutten og at det er mye mer enn det fysiske som vi IKKE vet. Dette er jeg overbevist OL så det er ingenting å Diskutere. Jeg vet og at loven om tiltrekning og loven om vibrasjoner er de 2 fremste naturlovene. Loven om attraksjon er ren pseudoviteskap btw. Dette er på ingen måte en anerkjent lov. Det er ikke en lov engang Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #33 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Loven om attraksjon er ren pseudoviteskap btw. Dette er på ingen måte en anerkjent lov. Det er ikke en lov engang Anonymkode: 5b841...ee1 Da tror du det. Veldig mange som er uenige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #34 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Loven om attraksjon er ren pseudoviteskap btw. Dette er på ingen måte en anerkjent lov. Det er ikke en lov engang Anonymkode: 5b841...ee1 Det er jo det jeg har sakt hele tiden. Du baserer seg på pseudovitanskap. Ikke vitenskap. Ikke fysikk. Du skal få tro, men ikke presenter det som sannheten. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #35 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (Akkurat nå): Da tror du det. Veldig mange som er uenige med deg. Jeg tror ikke. Det er pseudovitenskap. Denne "loven" har ingen backing. Det er ingen ting som tyder på at dette er sant. Anonymkode: 5b841...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #36 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke. Det er pseudovitenskap. Denne "loven" har ingen backing. Det er ingen ting som tyder på at dette er sant. Anonymkode: 5b841...ee1 Nei. Det er ikke riktig. Men jeg vet at det ikke er noe vits i å diskutere. Vi har forskjellige meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #37 Del Skrevet 26. juli 2021 Du erstatett en overtro med en annen? 🤨 Anonymkode: be763...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #38 Del Skrevet 26. juli 2021 indigob skrev (2 minutter siden): Nei. Det er ikke riktig. Men jeg vet at det ikke er noe vits i å diskutere. Vi har forskjellige meninger. Søk det opp selv. Så lenge siden er objektiv vil du få samme info der som du fikk av meg nå. Du kan ikke se på en YouTube video eller lese på en nettside som heter "det synske magasinet" eller noe sånt. Les heller en fysikkbok Anonymkode: 5b841...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #39 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 17.02): Selvsagt fins ingen ekte klarsynte. Det er testet hundrevis av ganger, og det er bare tilfeldigheter som gjør at det en sjelden gang blir riktig, enten «spådommen» ytres av en s.k. klarsynt eller en helt tilfeldig person. James Randi Foundation har siden ca 1964 tilbudt 1 million amerikanske dollar i premie dersom noen kunne bevise slik aktivitet. Ingen har fått pengene. Men om klarsynthet finnes, så ville det jo vært lettjente penger, eller hva? Anonymkode: 209e2...ca4 ekte klarsynte tar ikke betalt og jobber ikke så alle vet hvem de er... Anonymkode: 8e55d...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 26. juli 2021 #40 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Søk det opp selv. Så lenge siden er objektiv vil du få samme info der som du fikk av meg nå. Du kan ikke se på en YouTube video eller lese på en nettside som heter "det synske magasinet" eller noe sånt. Les heller en fysikkbok Anonymkode: 5b841...ee1 Jeg har ikke lest meg frem til noe som helst. Jeg har erfart , utviklet meg og vært på en spirituell reise. Det er veldig mange i verden som deler min tro. Bare respekter det, jeg respekterer det du tror på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå