Petronella83 Skrevet 4. juni 2021 #1 Del Skrevet 4. juni 2021 Syklusen min har ikke vært helt som vanlig denne gangen, og EL har vært mye senere enn forventet, nesten en hel uke. Ingen el-tester har slått ut positivt før i går, noe som betyr at jeg mest sannsynlig har EL i dag, evt i morgen. Problemet er at mannen reiser bort i dag, og blir borte hele helgen. Vi la inn aksjer i går kveld, (samt resten av uka unntatt onsdag) og jeg vet at det KAN ha gjort susen, men likevel føler jeg på en enorm skuffelse eller stress over at vi ikke får gjort det i dag også, på selve EL-dagen. Ja, jeg er som sagt klar over at gårsdagens runde kan ha vært nok, men nå har vi prøvd i over et halvt år uten resultat, og det begynner å tære på meg at vi ikke lykkes..😔 For å oppsummere så hadde vi sex både 5, 4, 3 og 1 dag før EL, men får ikke hatt det på EL-dagen eller dagen etter. Hva tenker dere, er det dagene før som er viktigst, eller ville dere også blitt stressa over å ikke få lagt inn aksjer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juni 2021 #2 Del Skrevet 4. juni 2021 Skjønner du syns det er kjedelig, men jeg ville ikke blitt bekymret. Dagene før er veldig fertile! Absolutt viktigst å få lagt inn disse hvis man må velge. Mitt yngste barn er unnfanget på sex kun 2 av de 5 fertile dagene, og det var før EL. Jeg fikk EL da han var i utlandet! Tuller litt med det innimellom... sier at barnet vårt ble unnfanget mens han var utenbys Men vi hadde altså sex dagen han dro bort, og jeg fikk EL først to dager senere viser tempen. Tror du har kjempegode sjanser! Har forøvrig blitt gravid de fleste andre ganger med sex på 3 av de 5 dagene. De syklusene vi har hatt full pott har det ikke gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2021 Amatariel skrev (13 minutter siden): Skjønner du syns det er kjedelig, men jeg ville ikke blitt bekymret. Dagene før er veldig fertile! Absolutt viktigst å få lagt inn disse hvis man må velge. Mitt yngste barn er unnfanget på sex kun 2 av de 5 fertile dagene, og det var før EL. Jeg fikk EL da han var i utlandet! Tuller litt med det innimellom... sier at barnet vårt ble unnfanget mens han var utenbys Men vi hadde altså sex dagen han dro bort, og jeg fikk EL først to dager senere viser tempen. Tror du har kjempegode sjanser! Har forøvrig blitt gravid de fleste andre ganger med sex på 3 av de 5 dagene. De syklusene vi har hatt full pott har det ikke gått... Tusen takk for svar, Amatariel😊 Haha, det var jo festlig da!😅 Og godt å høre at det kan være nok med dagene før. Jeg hadde kjempevondt i venstre eggstokk i går, og kjenner masse murringer i dag også, og det kan jo være et tegn på at EL er veldig nært forestående. Det irriterte meg litt at vi ikke hadde sex på onsdag også, men da var vi så trøtte.. Får vel bare slå meg til med ro med at vi har gjort det vi kan denne gangen, og håpe på det beste.. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Del Skrevet 4. juni 2021 Hvorfor reiser han bort? Hadde min mann aldri gjort da vi var prøvere, her kom barn i første rekke. Anonymkode: 50e3b...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Del Skrevet 4. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor reiser han bort? Hadde min mann aldri gjort da vi var prøvere, her kom barn i første rekke. Anonymkode: 50e3b...5f6 Så hele livet skal settes på vent mens man prøver? Ikke rart at så mange menn føler at de ikke blir sett i ekteskap. Anonymkode: 33714...083 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor reiser han bort? Hadde min mann aldri gjort da vi var prøvere, her kom barn i første rekke. Anonymkode: 50e3b...5f6 Vel, hvis du insinuerer at han er egoistisk, så stemmer overhodet ikke det. Ja, vi er prøvere, men vi setter ikke livet på vent av den grunn. Jeg pleier å ha EL mye tidligere, så i utgangspunktet ville hans fravær ikke hatt noe betydning. Plutselig kom EL mye senere, akkurat nå da han skulle bort, og det er tilfeldigheter. Han avlyser ikke turen pga det, og det ville jeg aldri ønsket at han skulle gjort heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Del Skrevet 4. juni 2021 Petronella83 skrev (3 timer siden): Tusen takk for svar, Amatariel😊 Haha, det var jo festlig da!😅 Og godt å høre at det kan være nok med dagene før. Jeg hadde kjempevondt i venstre eggstokk i går, og kjenner masse murringer i dag også, og det kan jo være et tegn på at EL er veldig nært forestående. Det irriterte meg litt at vi ikke hadde sex på onsdag også, men da var vi så trøtte.. Får vel bare slå meg til med ro med at vi har gjort det vi kan denne gangen, og håpe på det beste.. 😇 Du vet at ladningene blir bedre om mannen får litt pause? Anonymkode: b753d...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så hele livet skal settes på vent mens man prøver? Ikke rart at så mange menn føler at de ikke blir sett i ekteskap. Anonymkode: 33714...083 Her kommer kone og barn i første rekke. Er nok derfor vi har et så godt ekteskap, prioterer familie framfor fylleturer på fjellet. Anonymkode: 50e3b...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her kommer kone og barn i første rekke. Er nok derfor vi har et så godt ekteskap, prioterer familie framfor fylleturer på fjellet. Anonymkode: 50e3b...5f6 Ja for det varer i lengden 😂 Anonymkode: 73297...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her kommer kone og barn i første rekke. Er nok derfor vi har et så godt ekteskap, prioterer familie framfor fylleturer på fjellet. Anonymkode: 50e3b...5f6 Hvem i all verden har sagt at han skal på fylletur på fjellet?! Kjære vene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 4. juni 2021 #11 Del Skrevet 4. juni 2021 Petronella83 skrev (3 minutter siden): Hvem i all verden har sagt at han skal på fylletur på fjellet?! Kjære vene. Den anonyme der tror jeg bare er et troll. Best å ignorere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 4. juni 2021 Beyblade skrev (11 minutter siden): Den anonyme der tror jeg bare er et troll. Best å ignorere Tenkte det samme, egentlig. Skjønner ikke at folk gidder🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja for det varer i lengden 😂 Anonymkode: 73297...2b8 Har vart i 32 år. Anonymkode: 50e3b...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå