Gå til innhold

Hva er det beste med din svigermor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun ble glad i meg svært raskt og har vist utrolig mye forståelse og omsorg. 
Jeg er datteren hennes og hun skiller ikke på hennes egne døtre og meg. 
En annen ting er når jeg og kjæresten min har kranglet og hun skjønte at noe hadde skjedd så sa hun alltid til sønnen " Har dere kranglet? Hva gjorde du?? Du må fikse dette" 
 

Hun er bare god og snill. Hele svigerfamilien tok meg veldig godt imot. Jeg verdsetter verdiene deres svært høyt. 

Anonymkode: 9f4c0...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun bor laaangt unna...

Anonymkode: 2c459...f78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun utfører oralsex på meg når fatter'n er bortreist.

Anonymkode: 9661a...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flink til å strikke! Strikker sørenma som en maskin til ungen vår. Utenom det, ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med mange andre her - at hun bor LANGT unna. 

Ikke for min egen skyld - vi har et kjølig men høflig forhold - men for min manns skyld. Hun hakker konstant på ham når hun er i nærheten, bryter ham ned så godt hun kan, langt over grensen for psykisk mishandling. Dessverre har han en sterk pliktfølelse ovenfor familien, og klarer ikke å bryte kontakten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med henne er at hun bor 8 timer unna. 

Anonymkode: d5c6e...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen svigermor, men jeg har en xsvigermor som jeg setter stor pris på. Da hun var min svigermor hadde vi et veldig godt forhold, hun stilte opp så mye hun kunne (bor en times tid unna + at hun da var i full jobb). Hun kritiserte aldri, veldig obs på å ikke «bry» seg med ting hun ikke hadde noe med. Inkluderende, snill, godt humør og på alle måter en super dame. Vi hadde en del felles interesser og hadde alltid mye å snakke om.

Så ble jeg skilt fra sønnen hennes, et opprivende og nokså stygt brudd. Vi har klart å beholde et nogenlunde fint forhold, hun la seg aldri opp i skilsmissen. Hun har vist meg respekt i årene etter bruddet, hun har vist at hun fortsatt setter pris på meg og gir uttrykk for at hun synes jeg er en god mor for hennes barnebarn. 

Av naturlige årsaker er det ikke så ofte vi treffes, men veldig hyggelig de gangene vi gjør det. Vi sender innimellom meldinger/snap eller noen ord på messenger eller Facebook. Jeg er blitt invitert i «stordager» og andre sammenkomster.

Jeg savner henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min tidligere svigermor og nåværende svigermor er hyggelige mennesker som behandler meg og familien min på en god måte. Ingen av dem stiller opp for barn eller med noe praktisk i det hele tatt, men det er helt greit. 

Anonymkode: 4caf3...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både svigermor og svigerfar er flotte mennesker. Aldri noe negativt fra den kanten. De gjør ingen forskjell på mitt bonusbarn eller mitt barn. De har også blitt gode venner av min far. 

Anonymkode: 4e54f...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun stiller opp for barna når vi spør. 

Anonymkode: 42b6e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er god og varm. Stiller alltid opp for alle. Tok imot sønnen min fra tidligere forhold med åpne armer og behandler han som sitt eget barnebarn. Så her kaller hun seg bestemor 😊 

Hun strikker, inviterer oss på middag, rydder, leker med barna og hjelper meg med hagen 😊

Mor til eksen min er ei skikkelig hurpe som dømmer og baksnakker andre. Så henne har jeg lite overs til 😅

Anonymkode: c5eb6...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde verdens beste svigermor. Dessverre døde hun altfor tidlig, og savnet er stort. Hun var rett og slett den mammaen jeg savnet av min egen mor. 

Anonymkode: 41998...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 22.47):

Ingenting. Hater min svigermor.

Anonymkode: ed8d4...163

Jeg og.

Anonymkode: 4cae4...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et varmt menneske med mye omsorg. Hun har en fantastisk sønn med gode verdier. Jeg ser hun er kjempestolt av sønnen sin! Jeg har lovet å ta godt vare på han og hun ser hvor fint vi har det sammen. Hun hadde en eks svigerdatter hun ikke likte som utnyttet alle de svake punktene til sønnen. 

Anonymkode: 03c21...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...