Lafamiglia Skrevet 3. juni 2021 #1 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Helt frem til jeg lærte den engelske oversettelsen "chain smoking", trodde jeg at kjederøyking dreide seg om at man røkte fordi man kjedet seg 😅 Har du opplevd noe tilsvarende? Endret 3. juni 2021 av Lafamiglia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Del Skrevet 4. juni 2021 Infamous. Anonymkode: d664f...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 Som barn trodde jeg at "helvetesild" var navn på en fisk. Jeg hadde overhørt noen voksne si at helvetesild var helt forferdelig og smertefullt, og at det var veldig synd på dem som fikk dette. Engang slo jeg det opp i en bok, der var det bilde av "utslett forårsaket av helvetesild". Husker jeg var redd når vi hadde sild til middag, for tenk om en av dem var en sånn helvetesild! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 faren min pleide ofte som avlsutning på en diskusjon å si; "ja ja, 'eg berre spyr eg', sa guten, og så spydd'n". Det tok flere år før jeg forstod at det var et ordspill. Aner ikke hvor uttrykket opprinnelig kom fra. Anonymkode: 87646...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 Kom på én til: Jeg trodde at blodpropp var en sykdom som gjorde at man feis blod, og skjønte godt at folk kunne dø av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg var ganske voksen da jeg fant ut at "samtlige" betyr alle, og ikke noen. Synes fortsatt at det er mest logisk at samtlige skal bety noen 🤣 Anonymkode: 4572b...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå