Gå til innhold

Hjelp, lage middag til date!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lasagne med salat og pomm frites eller hjemmelaget pizza, kan jo kjøpe ferdig pizzabunn. 

Taco blir ikke så sexy å spise og kysse noen etter reker frister kanskje ikke 

Anonymkode: 29cb3...428

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det sommervarmt hos deg?

Hva med diger bolle reker, loff, sitron, majones, litt salat kanskje? :) 

Digg mat i varmen, og koselig å sitte å spise og prate lenge.

Anonymkode: 57ed4...7a3

Enig i dette. 

Anonymkode: ea814...371

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (13 minutter siden):

Min kjære laget skolær- biff til meg første gang han skulle lage mat til meg. 

Vi ble likevel gift. 😄

Stress ned og sats på hyggelig stemning mer enn å imponere som kokk.

Ps! Min kjære har utviklet seg til en fantastisk kokk med årene. Slikt kan komme seg. Stemning og godfølelsen derimot, den må på plass tidlig. 

Jeg har alltid undret, har din mann noen gang gjort noe riktig, eller har all tid gått til å lære han opp til å gjøre det du mener er riktig? 

Har den mannen en stemme i sitt eget hus? Skulle vært interessant å hatt en ordentlig manneprat med den pusekatten av en mann du har. 

Beklager avsporingen. 

TS. Hør med daten om det er noe han ikke kan fordra. 

Anonymkode: 299de...f57

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har alltid undret, har din mann noen gang gjort noe riktig, eller har all tid gått til å lære han opp til å gjøre det du mener er riktig? 

Har den mannen en stemme i sitt eget hus? Skulle vært interessant å hatt en ordentlig manneprat med den pusekatten av en mann du har. 

Beklager avsporingen. 

TS. Hør med daten om det er noe han ikke kan fordra. 

Anonymkode: 299de...f57

Han har gjort såpass mye riktig, og såpass mest av det, at jeg fremdeles digger den mannen, og elsker og beundrer ham i tillegg. 

Han har veldig høy stemme. Det er ingen som trenger å være i tvil om hva han ønsker. Han er veldig dårlig på å skjule hva han vil. Han prøver aldri på det heller. Særlig fintfølende og diplomatisk er han ikke, men det er greit, for jeg trenger en mann som har sterk vilje. Jeg hadde kjørt over en mann som alltid var pusekatt. Som han hadde kjørt over en alltid ettergivende pusekosekatt- kvinne. 

Det er ikke jeg som har lært ham å lage mat. Jeg har generelt lite tålmodighet til å være pedagogisk og lære bort noe som helst. Han har lært det av egen interesse for mat. 

Han er også min pusekatt ja, men definitivt ikke alltid. Sta som et esel og like vanskelig å vende rundt som en elefant er også tidvis gode beskrivelser. 

Du hadde fort blitt overkjørt i den mannspraten. Han har ikke det minste respekt for menn som må markere at de er menn. Det er det menn som ikke er trygge nok på sin manndom som må, ifølge ham. Han er seg selv. Blåser i kjønn og tradisjonelle kjønnsroller. Er ikke redd for å gå i verken tøfler eller ha "myke interesser". Er stolt over å ha en sterk kvinne, som kan verktøy og "harde interesser" bedre enn mange menn, og ler tilfreds og hjertelig når noen "macho" håndverkere spør meg om å få snakke med min mann om "manneting" jeg kan mye bedre enn ham. Da møter han opp og sier "Du må snakke med min kone" , og så hører man latteren hele veien inn på kjøkkenet,  hvor han trives. Eventuelt der han tar en runde for å stelle blomstene i hagen. 

Han er en god elsker også. Både pus og tiger.

Noe mer du lurer på?

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min serverte lasagne med ketchup, varma i mikroen første middagen vår. Disse hadde han fryseren full av!🤣 moren sendte med han ferdig oppskjærte porsjoner når han var hjemme, i en kjølebag! 

Vel, jeg ble sjarmert såpass at jeg har holdt ut med han siden 1997😉

Tror ikke det er så veldig nøye hva du serverer, om dere er forelsket :)

Anonymkode: b2994...6ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...