Gå til innhold

Jeg er stygg og dum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så stygg og dum. Liker ikke livet mitt eller meg selv lenger. Æsj! Jeg vil ikke dø, men jeg skulle ønske jeg var frisk psykisk og penere av utseende. 😢

Anonymkode: 212e7...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vil du med dette?

Om det plager deg, må du ta tak i det. Det er kun du som til syvende og sist kan forandre det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du er garantert ikke det ❤️ Og om du er mindre enn snittet pen,så kan du likevel fremheve de mest attraktive delene av deg med klær som sitter fint, riktige farger, ny sveis... Er noe dritt å være psykisk syk! Men der finnes hjelp! Går du til psykolog? 

Anonymkode: e39c9...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er så dum jeg :) 

Anonymkode: 17b8e...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg til gode å møte noen stygge personer, Hvordan ser en stygg person ut? Tro neppe den ser ut som deg.

De fleste er ikke dumme men kan gjøre dumme ting. Så da er vi alle dumme.

Anonymkode: 49f63...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miztyia skrev (8 minutter siden):

Hvor vil du med dette?

Om det plager deg, må du ta tak i det. Det er kun du som til syvende og sist kan forandre det.

Jeg vet det,men det er lett å bare si det. Lett å tenke det også. 

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 Du er garantert ikke det ❤️ Og om du er mindre enn snittet pen,så kan du likevel fremheve de mest attraktive delene av deg med klær som sitter fint, riktige farger, ny sveis... Er noe dritt å være psykisk syk! Men der finnes hjelp! Går du til psykolog? 

Anonymkode: e39c9...7ed

Har ingen attraktive deler og har blitt helt kynisk til hvordan jeg ser ut. 

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke du er så dum jeg :) 

Anonymkode: 17b8e...cce

Jo. Jeg drikker meg full hver kveld og i går skrev jeg i fylla her inne og dreit meg ut. Har rapportert meg selv i dag. 

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå har jeg til gode å møte noen stygge personer, Hvordan ser en stygg person ut? Tro neppe den ser ut som deg.

De fleste er ikke dumme men kan gjøre dumme ting. Så da er vi alle dumme.

Anonymkode: 49f63...1dc

Jeg er stygg jo. 

Anonymkode: 212e7...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en veldig sjelden kombinasjon. Jeg tviler veldig sterkt at det gjelder deg. Kanskje du har problemer med selvtilliten? Det går heldigvis å trene opp. 

Anonymkode: acde9...dc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at du er stygg. Men du har vel mye verdi fordet! Man er mer verdt enn utseendet sitt. 

Om du er dum, så trengs jo de også i samfunnet. 

Finn deg noe å holde på med som gir mening og retning i livet. For mange er dette arbeid. Men kan også være en hobby eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du er verdifull uansett utseende og IQ. Det har ingenting å si for din verdi og din plass her på jorden. Det er lov å være deg! Det er lov å gjøre feil. Da lærte du noe av feilene dine som du tar med videre.
 

Prøv å rist av deg tankene! Erstatt de med gode ord om deg selv. Skal du snu dette må du lære å elske deg selv, ikke pga utseende og prestsjoner, men for at du er et verdifullt, nydelig menneske! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 minutt siden):

La oss si at du er stygg. Men du har vel mye verdi fordet! Man er mer verdt enn utseendet sitt. 

Om du er dum, så trengs jo de også i samfunnet. 

Finn deg noe å holde på med som gir mening og retning i livet. For mange er dette arbeid. Men kan også være en hobby eller noe.

Dette er noe folk stadig driver å sier, men det er ikke sant for det. All forskning tyder på at pene mennesker har større fordeler i livet. Særlig kvinner. 

Anonymkode: 212e7...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er noe folk stadig driver å sier, men det er ikke sant for det. All forskning tyder på at pene mennesker har større fordeler i livet. Særlig kvinner. 

Anonymkode: 212e7...af6

Men det at noen har fordeler fordi de er normativt pene betyr ikke at de er mer verdt? Jeg klarer ikke se at de to tingene henger sammen. En forelder elsker sitt barn like høyt om det er «stygt»eller «pent», man får helsehjelp uansett utseende, rett til skolegang osv. Man har verdi i kraft av å være et menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker deg full hver kveld og fylleskriver på Kvinneguiden? Den er litt skummel. Viskelærets tid er forbi vet du. 

Anonymkode: 85967...dbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er noe folk stadig driver å sier, men det er ikke sant for det. All forskning tyder på at pene mennesker har større fordeler i livet. Særlig kvinner. 

Anonymkode: 212e7...af6

Jeg er en kjekk mann, kvinner praktisk sett kaster seg etter meg. Det er klart det gir mange fordeler. Menn vil være meg. Kvinner vil ha meg.

Men man har da langt mer gående enn akkurat det. Lange, gjensidig meningsfylte relasjoner er det eneste som gir lykke over tid. Etter å hatt hundrevis av overfladiske kvinnelige 'kjærester' er det fortsatt kun jobb, nærmeste familie og en håndfull nære venner som betyr noe. Misunner litt mindre pene mennesker som må jobbe for sine forhold, og som vet at partneren ønsker dem for noe mer enn status og utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (31 minutter siden):

Jeg er en kjekk mann, kvinner praktisk sett kaster seg etter meg. Det er klart det gir mange fordeler. Menn vil være meg. Kvinner vil ha meg.

Men man har da langt mer gående enn akkurat det. Lange, gjensidig meningsfylte relasjoner er det eneste som gir lykke over tid. Etter å hatt hundrevis av overfladiske kvinnelige 'kjærester' er det fortsatt kun jobb, nærmeste familie og en håndfull nære venner som betyr noe. Misunner litt mindre pene mennesker som må jobbe for sine forhold, og som vet at partneren ønsker dem for noe mer enn status og utseende.

Å være lite pen er ikke noe å misunne. Jeg er over 30 og har fortsatt ikke vært på date eller hatt noe forhold. Menn ser meg ikke. Og jeg har ikke erfart at pene mennesker er noe dårligere mennesker enn de mindre pene, kanskje heller tvert imot. Så da er det jo bare en fordel å være pen da. 

Anonymkode: 212e7...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkhild skrev (59 minutter siden):

Men det at noen har fordeler fordi de er normativt pene betyr ikke at de er mer verdt? Jeg klarer ikke se at de to tingene henger sammen. En forelder elsker sitt barn like høyt om det er «stygt»eller «pent», man får helsehjelp uansett utseende, rett til skolegang osv. Man har verdi i kraft av å være et menneske.

Jeg koster bare samfunnet penger uten at jeg gjør noe tilbake for det. Uføretrygd pga. diagnose. Og aktiviteter gjennom rus og psykiatri, som er sponset av kommunen. 

Anonymkode: 212e7...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du ut av sympati fra fremmede ? Gjør det deg godt å forsterke offer rollen ?

Anonymkode: cf0a5...0e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva får du ut av sympati fra fremmede ? Gjør det deg godt å forsterke offer rollen ?

Anonymkode: cf0a5...0e1

Har ingen å snakke med. 

Anonymkode: 212e7...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg koster bare samfunnet penger uten at jeg gjør noe tilbake for det. Uføretrygd pga. diagnose. Og aktiviteter gjennom rus og psykiatri, som er sponset av kommunen. 

Anonymkode: 212e7...af6

Det er derfor vi betaler skatt, da, fordi slike som er syke skal få hjelp. Det handler om menneskeverd. Du er jo verdt denne hjelpen du også, det er derfor du får tilbudet.
Kanskje blir du frisk nok til å gi tilbake en dag🙂

Jeg forstår at du har det vanskelig nå, det er vonde tanker du har.  Jeg håper du klarer å ta til deg at disse tanken og følelsene ikke har noe å si for din verdi. Det å være pen og ha selvtillit  kan gjøre livet lettere, men du blir ikke mer verdifull av den grunn.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva får du ut av sympati fra fremmede ? Gjør det deg godt å forsterke offer rollen ?

Anonymkode: cf0a5...0e1

Det er jo kjempebra å prate med andre når man har det vondt. Hva får du ut av å påføre fremmede skam for det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en veldig sjelden kombinasjon. Jeg tviler veldig sterkt at det gjelder deg. Kanskje du har problemer med selvtilliten? Det går heldigvis å trene opp. 

Anonymkode: acde9...dc2

Nei det er ikke en veldig sjelden kombinasjon - kanskje mest fordi dumme mennesker sjelden klarer å gjøre det meste ut av utseendet sitt, så da fører fort lav IQ til et dårlig utseende. (Min erfaring: dumme mennesker har enda vanskeligere enn andre for å holde vekta/trene, og de er gjerne dårlige til å skjønne hva som kler deres kroppstype og farger, så isteden velger de å kle seg i siste mote selv om det ikke er kledelig/kopiere venninna/bare gi blaffen og gå i grilldress. Det fører jo automatisk til at man gir et dårligere inntrykk enn nødvendig.) 

Anonymkode: bb1ac...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det er ikke en veldig sjelden kombinasjon - kanskje mest fordi dumme mennesker sjelden klarer å gjøre det meste ut av utseendet sitt, så da fører fort lav IQ til et dårlig utseende. (Min erfaring: dumme mennesker har enda vanskeligere enn andre for å holde vekta/trene, og de er gjerne dårlige til å skjønne hva som kler deres kroppstype og farger, så isteden velger de å kle seg i siste mote selv om det ikke er kledelig/kopiere venninna/bare gi blaffen og gå i grilldress. Det fører jo automatisk til at man gir et dårligere inntrykk enn nødvendig.) 

Anonymkode: bb1ac...206

De blir jo ikke stygge av å være tykk og kle seg feil. 

Egentlig tror jeg vi skal være forsiktig å bruke ordet stygg. Mange som er uheldige med utseendet har allikevel noe vakkert. Mange av dagens modeller er ikke akkurat tradisjonelt vakre. Store neser og ører etc. De har et unikt utseende som gjør de interessante. 

Klær er ikke vits å kommentere. Smak og behag. 

 

Anonymkode: acde9...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...